Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Slutet är nu här för denna blogg.

Jag har precis avslutat min 5:e och sista novell. Jag vet dock inte hur det ser ut i framtiden, men som det känns just nu kommer jag inte att komma tillbaka. Jag måste få reda ut mitt liv och bli frisk igen. Jag vet fortfarande inte vad som är fel på mig. Jag vet att jag lovade er en liten mini novell från Liam och Edwinas perspektiv, från HITRISA, det lilla jag skrivit finns på min dator, och jag filar lite på det vissa dagar, så det kommer att komma, men jag vet inte när. Har jag lovat något håller jag det. =) 
 
Men iallafall, jag vill tacka alla mina underbara läsare. Ni har varit ett stort stöd för mig under denna resa, och tillsammans har vi gråtit och skrattat. ♥ Som mest har jag haft 396 läsare, och jag älskar er alla. När HITRISA del 2 tog slut förlorade jag lite över 100 läsare. Det sved, men jag är glad att ni andra stannade. Verkligen, jag hade aldrig gjort detta om det inte vore för er. 
 
Jag vet att jag har haft mina utbrott och sådant, men jag är inte mer än människa och har kort stubin. Tro mig, det är minst lika jobbigt att leva så, som att ha en sådan människa bredvid sig. ^ haha, jag vet aldrig själv när jag exploderar. 
 
TACK ALLA FINA UNDERBARA LÄSARE. ♥♥♥
 
 
För er som ännu inte läst slutet hittar ni det under detta inlägg. =) 
 
 
/ Marielle 

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du fortsätta med den andra novellen du har?

Skrivet: |

Romina säger:

Nej =(
Men ha det bra och du tar väl inte bort bloggen?? jag vill hinna att läsa dina andra noveller.

Skrivet: |

Becka säger:

Åh, detta är så sorligt. Jag hoppas verkligen att du någon gång bestämmer dig för att komma tillbaka och skriva en ny novell. Hoppas även på att bloggen ligger kvarå att man kan läsa dina underbara noveller om och om igen för dom är lika bra varje gång.

Hoppas allt löser sig för dig, och lycka till!
Kram!

Skrivet: |

Anonym säger:

Älskar denna novell . Det var en av dom bästa du har skrivit.
Kommer bloggen finnas kvar så att man kan läsa novellerna igen ? :)

Skrivet: |

Felicia säger:

Älskar denna novell . Det var en av dom bästa du har skrivit.
Kommer bloggen finnas kvar så att man kan läsa novellerna igen ? :)

Skrivet: |

Alice säger:

Tack själv jordens mest underbara människa för alla de bra novellerna du skrivit!!! ^^

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se

Felicia säger:

nä guud, kommer sakna denna novellblogg något sjuuukt mycket!! :( Du är en så otroligt bra författare och jag önskar att du inte behövde lämna oss... MEN, ditt beslut är ditt beslut, och jag respekterar detta. Så nu ska jag fanimej sätta mig o läsa alla dina noveller från början, då jag bara har läst delar av HITRISA, eftersom jag började läsa när du påbörjade denna novell, och efter alla fina ord om just HITRISA ser jag verkligen fram emot att läsa den :) Vet ju att du inte kommer låsa eller ta bort bloggen, och detta är jag enormt tacksam över, då jag då kan komma tillbaka hit o läsa dina noveller när jag har mindre bra dagar. Jag önskar dig i alla fall lycka till i framtiden, och ska jag vara ärlig tror jag att jag en dag kommer gå förbi en bokaffär, och där finns det massa böcker med ditt namn på. Hoppas att du aldrig slutar med att skriva helt. Det var nog allting jag ville säga, och ja - det blev väl aningen längre än vad jag väntat mig, haha ;) Hoppas att denna "sjukdomen" eller vad man ska kalla det du har snart går över, och att allting blir bra igen för dig :) Hejdå!!

Skrivet: |

Sara Mähler säger:

KOMMER SAKNA DIG :( du är sååå underbar på att skriva, finns verkligen ingen som du.....du skriver så magiskt och helt underbart ): KÄRLEK till diiig <3 hoppas du mår bättre snart och att man får höra mer av dig någon gång i framtiden <333

+ kommer du uppdatera dirtynovels någe? ^^

KRAM / kommer sakna dig <3

Skrivet: |

Wilma säger:

Började läsa din blogg bara för någon månad sen! Har läst väldigt väldigt många men denna är bland dom bästa! Du skriver så det blir väldigt troligt. Många skriver om konstiga grejer passar liksom inte in i nuet. Här det låter som att det är på riktigt. Verkligen alla känslorna och du vågar verkligen skiva om precis allt. Många skriver dom hade sex. Nästa dag. Du liksom beskriver hur som känner! Det är modigt gjort men det är förjävla

Skrivet: |

wilmaWilmaWilmizzz säger:

Fortsätting på förra kommentaren:
Det är liksom förjävla bra för att vara sant det du skriver. Som att du själv hade vart med om det. Verkligen precis som en dagbok! Man fastnar verkligen på den här sidan! Så fort man får tid MÅSTE läsa! Jag läser själv i stort sätt hela tiden! Bussen, i soffan istället för TV, innan jag ska sova, påväg till skolan, till och med när jag rider! Man kan inte sluta läsa för det är så jävla bra! Va stolt! Skriva så bra! Tanke på att bli novell författare? Haha, skulle nog inte vara några problem!! Ta åt dig det du har skrivit har varit sjukt bra! Känn dej stolt! Hoppas att du får tillbaka skriv lust för jag älskar dina noveller! Lika intressanta hela tiden!!! Nya grejer händer! Inte enformiga som många blir! Och alla handlar om OLIKA grejer! STOR hiss till dej! Kram på dej! God Jul & Gott Nytt År!!!:D

Skrivet: |

rt säger:

Jag vet inte hur många gånger jag har klickat in i bloggen idag och nästan börjat gråta för att det här är slutet. Att du kanske aldrig mer ska skriva. Jag har varit med sen du startade bloggen, typ. Jag kommer ihåg allt med denna blogg från början. Du borde verkligen känna dig stolt över vad du har skrivit och vad du har uppnått. Jag hoppas verkligen att du kommer kika in i bloggen någon gång och gör ett litet inlägg. (Åhh kommer snart börja gråta, haha är så känslig.) Men jag vill tacka dig för att du har skrivit så underbara noveller åt oss och att du gjorde det när du var sjuk och inte kunde sitta vid datorn, TACK BÄSTA DU. Kommer aldrig glömma den här bloggen och dina noveller. Ska läsa dom igen. :)

Svar: Jag är precis likadan som du, jag kikar in här för att se om jag har fått några nya kommentarer. Men kommer på mig själv med att inse att jag inte ens har lagt ut något för er att kommentera. =/ haha ^ Jag vill tacka dig för alla dina underbara kommentarer, det värmer verkligen. Jag ler alltid över dina kommentarer.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Viktoria säger:

Ta inte bort bloggen helt snälla! Skulle vilja läsa de andra novellerna!!

Svar: Jag ska inte ta bort den. Jag har skrivit det två gånger nu. :) Så ni behöver inte oroa er.
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://vangirls.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback