Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på era frågor.

Skulle du vilja göra ett länkbyte i både inlägg och menyn under länkar?

Svar: Jag gör tyvärr inga länkbyten. 

 

Varför ska du inte fortsätta skriva efter denna novell? Kommer du fortsätta skriva, fast ingen får läsa?

Svar: Jag vet faktiskt inte om jag kommer fortsätta skriva efter att denna novell är klar. Det känns som att jag har gjort mitt, att jag har skrivit för er alla. Vi får se, man vet aldrig med mig. ^ 

 

Skulle inte Justin ta över basketlaget och sånt i novellen?
Svar:
Jo, det skulle han. Men det blev så mycket med Aurora, så jag visste inte riktigt hur jag skulle skriva det. =/ Hoppas ni inte blev allt för besvikna. 

 

Kommer du ha kvar bloggen efter att du slutat eller kommer du ta bort den helt?
Svar:
Jag kommer absolut ha kvar bloggen. Den kommer inte försvinna. :) Så för er del kan ni läsa om och om igen. Det brukar till och med jag göra. =) 

 

Vilken är din bästa novell du har skrivit?

Svar: Det måste nog vara HITRISA del 1. Om jag får bestämma. =)

 

Hur mår du?

Svar: Jo tack. Jag mår bra, lite slut i fötterna efter att ha stått upp i 8 timmar. ^

 

Vem tänker du på när du skriver denna novell?

Svar: Det var en väldigt bra fråga. Ingen aning, jag tänker nog egentligen inte så mycket. 

 

Du kommer väl inte ta bort bloggen när du är klar?

Svar: Nej, absolut inte. =)

 

Vilka är dina favorit kapitel?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Ett av dem är i alla fall när Clarissa och Justin sitter inne vid kuvösen som Adriana ligger i då hon föds.

 

Kan du inte starta en sexnovell som du sa?

Svar: Jag vet inte. Vi får se vad jag gör med mitt liv här fram över. =)

 

Vart får du all inspiration ifrån?

Svar: Allt som händer runt om mig. Jag snappar upp varje liten del folk gör eller säger till varandra, folk jag inte ens känner. I kön på Willys, eller på ett fik. Höll öron och ögon öppna. =) haha

 

Om du hann lästa varför justinbstories.blogg.se stängde ned, varför? Blev Allison och Justin tillsammans igen?

Svar: Ja, dom blev tillsammans. Hon flyttade till Hawaii, och dom hittade tillbaka till varandra, så han flyttade till henne, och dom gifte sig, samt att hon var med barn i sista kapitlet =)

 

Hur lång blir den pågående novellen?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Det känns inte som att jag fått med allt som jag vill ska vara med. Så den kommer kanske bli ganska lång. ^

 

Kommer det en till novell?

Svar: Nej, det gör tyvärr inte det. Kanske längre fram i livet. Jag vet inte.

 

Hur många besökare har du ungefär på en dag?

Svar: Mellan 250 och 300  =)

 

Kommer det fler sexscener?

Svar: Självklart kommer det fler sådana. Haha ^

 


Kommentarer
Sandra säger:

Jag hoppas verkligen att du kommer med en ny novell, eller att du gör en part två av twinkling eyes eller you gave me strength senare någon gång i framtiden :) <3<3 Eftersom jag inte har läst first step two forever novellen så vet jag inte hur den är :)

Skrivet: | Bloggadress: http://www.justinsmexybieber.blogg.se

Anonym säger:

Kan du inte lägga upp ett kapitel snart :) kan inte leva utan sin novell;)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback