Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 107.

(VARNING GROVA BILDER) 

 

Vildkatten i mig vaknade till liv när han övergick till att massera min rumpa och ned över låren utan några som helst närmanden mot mitt intima. Det där var det värsta förspel jag någonsin varit med om, fast ändå inte. Små lätta stön lämnade mina läppar när han drog med sina händer ned mot mina ljumskar. ”Du gillar det, hah?” Han fortsatte och det fick till och med mig att lyfta min rumpa, så att han skulle komma åt bättre. Helt utan förvarning pressade han in två fingrar i mig, till botten på en gång, jag blev chockad, men det var så fruktansvärt skönt. Dock hann jag knappt tänka innan han drog ut dem igen, snärtade till mig över ena skinkan och lät båda händerna lämna min kropp. ”Vänd dig om, älskling.” Jag tog handduken som tidigare hade legat över min rumpa, och la den nu över mina höfter så att den verkligen täckte mina privata delar.

 

Jag blundade hela tiden, annars hade jag nog bara skrattat och inte alls kunnat njuta av situationen på samma sätt. Han fyllde sina händer med olja och började intensivt ge mitt högra bröst en behandling. Jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå vart han hade fått denna idé ifrån, men jag var den sista som faktiskt klagade, och jag tror inte att han heller gjorde det. Min bröstvårta styvnade, och det var absolut inte av hans händer utan av hans lätta andetag och sedan hans läppar. Hans tunga lekte kring den, och ännu fler stön lämnade mina läppar. Dagen skulle bli lång om han skulle fortsätta då han gjorde mig så pass upphetsad att jag inte visste om jag skulle vara nöjd efter ett knull, det skulle nog kräva ganska mycket för att mätta mitt behov efter detta. Han slutade tvärt och gick sedan över till mitt vänstra bröst, och gav det samma behandling, vilket var underbart. Jag har inte speciellt stora bröst, men dem är verkligen känsliga för beröring.

 

 

 

Jag måste ha somnat till eller tappat medvetandet totalt, för jag vaknade till då jag kände Justins händer vandra över min mage och ned över mina lår, för att sedan fram mot min känsligaste del på kroppen. Ett litet leende spred sig över mina läppar när han omedvetet kom åt min klitoris, vilket han inte hann uppfatta tror jag, men jag gjorde. Han fortsatte ned över mina ben precis som att ingenting hade hänt, vilket var en aning frustrerande. Han hittade min känsliga punkt under foten, och var noga med att massera den. Han slutade även tvärt med det när han var klar med båda fötterna och återgick till att massera mina ben och vidare upp mot låren. Han fortsatte upp till mina ljumskar och helt plötsligt pressade han in två fingrar i mig, det kan ha varit den bästa känslan någonsin. Jag var tvungen att sätta mig upp för att kunna andas ordentligt då han verkligen fingrade mig med all sin kraft, samtidigt som han kysste mig på kinden.

 

Jag kom i mitt livs första fontänorgasm och hela sängen var blev blöt av mina safter. Min kropp skakade och var känslig för beröring i flera sekunder efteråt, vilket var en sjuk känsla, men samtidigt den underbaraste. ”Skönt?” Justin nafsade mig i örsnibben och kysste mig på halsen samt lämnade små bitmärken. ”Det bästa som hänt mig, efter jag träffat dig.” Han kysste mina läppar hungrigt och slickade mig på underläppen för att visa att hans runga ville in och leka tillsammans med min, och jag tog villigt emot honom. Mina händer drog sig mot hans byxlinning och var snabba med att dra ned hans byxor. Han hade redan stånd vilket gjorde allt mycket mer spännande, han hade med andra ord gett mig så pass mycket att det till och med gjorde honom upphetsad, men han tog hand om mig före. Det kallar jag födelsedagspresent.

 

”Ställ dig på golvet.” Justin låg på rygg i sängen och pekade med handen om vart jag skulle ställa mig, det kändes så konstigt att stå framför honom helt naken och inte ens bli generad av det. Jag kände mig sexig, det var så han såg mig, det visste jag. Han åt mig med blicken och det gjorde mig ännu mer upphetsad än tidigare. ”Gå bort till spegeln.” Han gav mig den ena ordern efter den andra, och jag gjorde precis som han sa, precis som att det vore naturligt. När jag fick se mig själv i spegeln helt naken såg jag en vacker ung kvinna med naturliga former, dock var mitt hår helt tovigt och okammat, just för duschen och sedan hur jag hade åmat mig i sängen. Justin kom upp bakom mig och placerade sina händer på mina höfter för att sedan böja sig ned och kyssa mig på halsen. ”Ställ dig på alla fyra, baby.” Det var nu jag började bli rädd, jag hade ingen aning om vad han sysslade med, men jag hade en känsla av att jag skulle få reda på det inom några minuter. Jag gjorde som han sa och såg sedan i spegeln hur han tog av sig det sista klädesplagget han hade på sig för att slutligen ställa sig på alla fyra bakom mig.

 

”Jag hoppas du inte trodde att detta var en vanlig spegel för att se sig själv i helkroppsfigur, utan detta är en spegel för oss, jag vill att du ser mig arbeta, hur jag får dig att njuta.” Han kysste mig över ryggen men stannade då han kom upp mot mitt öra. Han fick mig nästan att komma bara genom dem få orden. Han smekte mig längs mina sidor och stannade då han kom till min rumpa, han tog ett fast tag kring min ena höft och styrde sig själv mot min springa. Jag kände när hans ollon försvann, och att se hans ansikte genom spegeln när det skedde var dubbel njutning, han kunde aldrig förstå vad den spegeln gjorde med mig. När han hade bottnat mig stannade han kvar i rörelserna och tittade på mig, jag såg verkligen hur hans ögon glänste av kåthet. Eftersom att han inte gjorde något började jag röra mina höfter fram och tillbaka så att han både gled ur mig, dock inte helt, men även gled tillbaka in i botten. Han snärtade till mig på ena skinkan en gång och tog allt mitt hår i en knut och drog bak mitt huvud så att jag var så illa tvungen att svanka ännu mer.

 

Den kraften han hade i sina stötar var underbara, även om det var en aning obehagligt först då det kändes som att han till och med nådde min mage, men efter ett tag vande man sig och det obehagliga gick över till njutning. Det bästa av allt var att det inte fanns en enda människa, förutom oss två, och mina stön kunde inte höras av någon annan. Jag ställde mig upp på knä och placerade mina armar runt hans nacke, men var fortfarande med ryggen mot honom, och med honom i mig. Jag var dock tvungen att svanka ännu mer för att han inte skulle glida ur mig, men det var inga problem. Hans vänstra hand höll mig över brösten medan hans högra letade sig en väg ned över magen för att slutligen hamna över min klitoris. Han masserade mig samtidigt som han stötte hårt och bestämt ur mig, vilket såg till att min orgasm kom krypandes. Jag ville ställa mig ned på alla fyra, men Justin tillåt mig inte utan fortsatte smeka min klitoris och stöta genom hela min orgasm. Jag var så slut i mina ben när den hade ebbat ut, att jag sjönk ihop på golvet.

 

 

Jag fick absolut inte vila efteråt då han tog tag i mig och bokstavligen slängde upp mig i sängen, och gled in i mig. Han tog det inte lugnt för fem öre, utan stötte hårt, djupt, bestämt och snabbt in i mig. Han tog mig som aldrig förr, och det tog inte alls lång tid fören min tredje orgasm för dagen kom, och även denna gång knullade han mig genom hela, vilket tillslut resulterade i att han gled ur mig, för att mina slidmuskler drog ihop sig så pass kraftigt att han inte kunde hålla emot längre. Jag var helt slut i kroppen och trodde inte att jag skulle klara av mer då han la sig bakom mig och lyfte upp mitt ena ben för att tränga in i mig bakifrån. ”Baby, jag pallar inte mer.” Det var precis som att han hade knäck i lurarna, och sket fullständigt i vad jag sa, men han tog det lugnt. Han gled försiktigt in och ut, samtidigt som han nafsade mig på halsen och smekte mina bröst. Tillslut fick jag äntligen känna hans underbara läppar mot mina, och det var kyssar av ren kärlek. Det var egentligen två saker som hände, det ena var att vi knulla som två kaniner för att mätta våra lustar, och den andra var att vi kysste varandra och visade den andre hur mycket kärlek som fanns mellan oss.

 

Det var underbart att ligga där tillsammans med honom och mysa, även om han fortfarande var i mig, men inget mer. Första gången han pullade mig, var jag så fruktansvärt nervös att jag inte skulle duga som jag var och att han skulle tycka jag var äcklig, men just i den stunden kändes det som att jag kunde vara hur äcklig jag ville och att han ändå skulle älska mig. Han ökade takten efter ett tag då jag antog att det var fruktansvärt frustrerande för honom då han inte hade fått kommit än. Jag vred mitt huvud mot honom och pressade mina läppar mot hans, och innan jag kände att han spände sig var jag på väg att dra mig bort för att ta den i munnen, men han hindrade mig. ”Nehedu, mini-Pearl. Remember?” Han log mot mig samtidigt som han tömde sig i mig, och den känslan är obeskrivlig, det är verkligen något intimt, inte något man gör med vem som helst. Vi låg kvar så ett tag och bara höll o m varandra, även om vi var svettiga och riktigt äckliga tillsammans, men det gjorde inget, för jag har aldrig varit så kär i den grabben som jag var i det ögonblicket. 


 

 

Ett efterlängtat kapitel, vad jag kan förstå. ^ Får la se när nästa kommer. 

 

Hur reagerade ni på detta kapitel?


Kommentarer
Emelie säger:

Sjukt bra!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstrorys.blogg.se

Anonym säger:

Omg mini Pearl! Hoppas! :)

Skrivet: |

Ebba säger:

Skiiiiit bra!!!<3 Du skriver sådant såå grymt bra!<3

Skrivet: |

SARA säger:

MEN JÖSSES KVINNA, DU FÅR VÄL VARJE MÄNNISKA I HELA VÄRLDEN KÅT AV ATT LÄSA DETTA!!!!!!!!!<3 JAG BLIR HELT UPP I AS....OCH JAG BLIR HELT KÄR. SHIT SÄGER JAG BARA!!!!! ÅH VAD JAG ÄLSKAR HUR DU SKRIVER, DU SKRIVER SOM EN GUDINNA!!!!!!!!!! snälla BÖRJA MED EN SEXNOVELL ELR SÅÅ....DU ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!! KÄRLEK TILL 100000 TILL DIG <3<3<3

Skrivet: |

Becka säger:

Sjukt bra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

Oh my fucking holy mother of sweet Jesus! I need some holy mother fucking water, now! Like seriously! Du tar seriöst död på mig! Jag måste faktisk säga att du fick till det där med spegeln förbannat jäkla bra! ;) jag hade ingen tanke alls på det när jag läste om spegeln i förra kapitlet, hade näst intill glömt bort den delen, och det är jag nästan glad för, för detta var ju hur bra som helst, ska jag var ärlig så var detta en utan de bästa, men i denna novell den nästbästa! :D Känner mig lite generad, haha, man reagerar ju på det du skriver men denna gång tog priset, haha, the things u do to me! Jag kan ju ärligt säga att jag mer än gärna hade varit Pearl här och nu! Jag hade då inte sagt att jag inte pallar mer, ;)
Men slutet var ju hur jävla underbart som helst! Nästan så att man gick från upphetsad till sentimental :) eller ven försöker jag lura, jag vart väldigt sentimental, inget ovanligt, men en annorlunda vändning om man jämför med hur detta kapitel började och fortsatte i nästan hela, men slutet fick nig att böla lite lätt. :) du skriver ju bra, det har jag sagt förr, och många gånger, men jag är seriös, du har en sådan effekt på mig, allt man känner när man läser, och nu menar jag inte bara dina sexscener, utan allt. Haha, sounds corny but it's true! :) ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Sofia säger:

Omg.. OMG! Riktigt bra skrivit! Kan verkligen förstå hur hon kände i slutet.. Herregud :o jisses.. Haha. Aw "mini-pearl" så gulligt!! :D väntar spänt på om det blir en bebis eller ej :D

Skrivet: |

Ewweh säger:

Finns inte ord hur bra du är på att skriva sånna hära kapitel.. Gassh, ;o<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justbiebzz.blogg.se

Anonym säger:

HHHAAHAH, jag fick typ orgasm. nej men guuuuuud vad braaa! Hoppas det kommer mer snart, du har börjat göra mer kapitel nu och det glädjer mig sjukt mycket för jag älskar denna blogg så in i helvetee! Puuuuuussssss bästa du

Skrivet: |

Elin säger:

jag tycker du skriver riktigt bra ,
inte bara detta kapitlet utan även andra !
jag bara älskar hur du förklarar hur dom i novellen känner sig !
& jag hoppas verkligen det kommer en mini-pearl !
kram <3

Skrivet: |

Emma säger:

Vart hittar du alla bilder det är helt sjukt men passar så himla bra i novellen. Du är sååå duktig på att skriva

Svar: Jag använder mig av en sökning på google. " sex gifs tumblr " så kommer det upp olika sexrelaterade och då letar man där inne. :) ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Lina säger:

herregud det är ju sjuikt.. borde jag tycka om dom här kapitlena så mycket som jag gör? god awkward.
nejmen seriöst det är sjukt... ligger nästan alltid några kapitell efter (sparar på denna novell) så jag kan läsa flera på rad - jag klarar inte av väntan! ;) - speciellt inte med en så grym blogg som denna!
men när sexkapitlena kommer? LÄSER, även om jag inte är där i novellen.. varje liten sak (som att pearl kom med handen innanför byxorna, det har jag inte missat ;) ) - sexscen på g?
nej ush, känner mig som jävla sexgalning.. men possitivt för dig antar jag? att dom uppskattas alltså.
meeen, känns lite bättre när jag märker att jag inte är den enda som påverkas av dessa kapitell... "varenda människa i världen blir väl kåt av att läsa detta"

Skrivet: |

Lina säger:

and i wonder - om/när? dom blir sams och fortsätter försöka med mini-pearl, kommer det komma många sexchapters?
ehehehehhee rawwr ;)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback