Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle pratar... igen!

Förlåt för att ni har fått väntat så på ett nytt kapitel. men jag vill att ni ska få så många som möjligt under tiden då jag är borta. För då kan jag inte göra något nytt åt er, en vecka semester och jag kommer tänka på denna novell dygnet runt även om jag vet att det kommer komma upp minst två kapitel varje dag.

Ni får jätte gärna komma med förslag på vad som kan hända, snart börjar skolan för henne och alla hennes klasskamrater har nog läst tidningarna under sommaren, och så har dem nog fått reda på att hon har en son. Kom igen, kom med förslag. :)

Nästa kapitel kommer nog troligtvis inatt innan jag åker hemifrån. Så jag hoppas ni står ut. Sen ska det flyta på en vecka.

Jag älskar er alla!

/Marielle


Kommentarer
Isabella säger:

det kommer troligtvis vara en hel del skitsnack bakom ennes rygg nu tack vare att hon synts i tidningar med en liten pojke och justin förmodligen, och en hel del tjejer som trakkaserar henne och hotar henne tack vare att hon synts med justin, så de kanske är så att

- hon tvingas sluta skolan tack vare allt sktsnack

- justin kommer till skolan när de är som värst och sätter stopp för allt,

- det tar slut mellan dom för hon tjatar så på justin och han pallar intetyp

eller så kommer du på någon snille ide och allt blir skitbra!: )

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback