Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle pratar...

Nu är det så att jag har 8 färdigskrivna kapitel. Jag har inte gjort annat än skrivit känns det som, min rygg är paj och jag fortsätter skriva, bara för eran skull, och för att jag älskar er! :) Jag börjar fundera på om jag ska skriva så jag kan ge er två kapitel om dagen, hoppas det räcker för er. Imorgon natt åker jag, så jag ska väl försöka skriva så mycket jag hinner. Måste i säng i tid idag, för jag har inte packat eller något.

Jag vill bara att ni ska veta hur tacksam jag är för att ni kommenterar som ni gör! TACK!


Kommentarer
sabbe säger:

Det räcker gott o väl :)

kommer du lägga ut något av kapitelen idag? :D

Skrivet: |

Johanna säger:

Låter helt fantastiskt! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Isabella säger:

awsome! :D blir de nå kapitel idag?:)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback