Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle fixar...

Jag tänkte jag skulle fixa en frågestund, för ni är väldigt många som ställer olika frågor, och jag orkar inte svara på alla i olika inlägg. Så nu har ni chansen att ställa era frågor. Inga frågor är dumma. :) Och jag lovar att svara på alla i samma inlägg om någon dag. Jag vet inte hur många dagar ni behöver på er för att ställa alla era frågor.

Ni kan fråga frågor om min första novell, My First Step Two Forever, och ni kan ställa frågor om min pågående novell He Is The Reasen Im Still Alive. Men ni kan även ställa frågor om mig personligen, jag svarar på allt. Från början tänkte jag vara anonym, men nej, vi ändrar på det. Så ställ era frågor! :)


Update... Ta tillfället nu och fråga allt, i detta inlägg!!!


Kommentarer
bebe säger:

varför har dom sex så mycket? LOL

Skrivet: |

hihi säger:

hur gammal är du`? :)<3 älskar din novell det är så bra!

Skrivet: |

J U L I A ♥ säger:

vart bor du någon stans? asså inte typ blabla gatan utan typ sthlm, umeå eller aah du fatta (a) kram

Skrivet: | Bloggadress: http://emane.blogg.se/

rt säger:

Skyddar dom sig när dom har sex?



Hur gammal är du?



Gillar du JB eller skriver du bara för att det är roligt ?



Det var mina frågor :)

Skrivet: |

Kajsa säger:

Hur kan du skriva så himla bra?. Alltså först o främst finns det typ aldrig några stavfel vilket är himla bra och var får du insperationen ifrån?. Kram.

Skrivet: |

My säger:

När du har slutat med denna berättelsen, kommer du fortsätta på en ny??? :D



Skrivet: |

melissa säger:

hur kom du på storyn till " he is the reason i'm still alive " ??

Skrivet: |

RT säger:

Du kan ta bort bort min första fråga för jag har ju ändå fått svar på den :)



Skrivet: |

Anonym säger:

* Varför driver du en novellblogg?

* Hur kom du på storyn till "He is the reason I'm still alive"

* Varifrån får du alla idéer?

* vad är besöksekordet?



//Ebba :D♥

Skrivet: |

Gabbi säger:

Läser du några andra noveller? :)



Hur gammal är du? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberromance.blogg.se/

Isabella säger:

- hur många kapitel kommer pågående novell att inneha? :)

- kommer det bli någon ny efter denna? :)

- om du hade chansen att träffa justin hade du tagit den?

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Amanda säger:

Är det långt kvar på denna novell? Eller börjar den närma sig sitt slut?

* har hon opererat in en spiral elr? XD fattade inte

* har du några syskon eller husdjur?



:)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback