Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle berättar...

Jag har läst dem kommentarerna jag har fått, (OCH JAG ÄLSKAR DET JAG HAR LÄST!!) men jag hade hoppats på att jag skulle få fler. Just nu är det 120 st som har vart in här idag, och jag har fått 20 kommentarer. Det är alltså 100 som har struntat i det, det känns verkligen. =/ Jag vet inte om det har med att göra att människor är lata, eller om dem bara skiter i det.

Tänkte iallafall tala om att jag har 7 kapitel som bara ligger och väntar på att jag ska publicera. Dem kommer nog få ligga där ett tag till, iallafall tills jag känner att folk verkligen vill ha kvar den här bloggen. Jag planerar att skriva klart novellen, men om ni får läsa slutet, det har jag ingen aning om. Det är helt upp till er!!

Tråkigt att det skulle bli så här, ibland kan även jag vara en riktig bitterfitta. Men det är sånt man får tåla.

/ Marielle


Kommentarer
jennifer säger:

nej snälla mer!! du är ju bäst! (som jag förklarade...)

Skrivet: |

Ebba säger:

Snälla alla ni som läser, ni MÅSTE kommentera, för jag vill verkligen inte att Marielle ska sluta och det tror jag inte ni vill heller.....

Jag tycker detta är den bästa novell jag har läst/läser och Marielle, du skriver som en kung, man bara älskar dig!!!!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll. <333



//Ebba :D

Skrivet: |

Anonym säger:

förstår dig, om jag hade en novell blogg med många läsare så är det klart man vill ha kommentarer också:) men SNÄLLA sluta inte skriv på novellen! den äger och jag antar att alla andra som läser tycker lika dant även fast dom inte kommenterar:)

Skrivet: |

Hanna säger:

Dumt av dom som läser inte kommenterar :/

Inte sådär jätte roligt kanske <3 :(

Men jag hoppas verkligen att du skriver klart på den här novellen ♥

Kärlek till den här novellen :)) ♥

Skrivet: |

victoria säger:

Bara så du vet. jag verkligen älskar din novell Marielle, och vill verkligen inte att du ska sluta, snälla jag ber dig, jag skrev ett inlägg på min blogg att dom ska gå in på din, du är verkligen begåvad, slösa inte bort den talangen<3

Skrivet: | Bloggadress: http://trueloveforbieber.blogg.se/

FATIMA säger:

ALLA KOMMENTERAR BLOGGEN ANNARS GÖR JAG KEBAB AV ER! ... hehe, (a)

Skrivet: |

Anonym säger:

Neeej!! Du får inte lägga ner din novell! Det är den bästa av alla jag läser!! :( Jag kan ärligt erkänna att jag inte har kommenterat så mycket innan men jag lovar och svär att jag ska fförsöka kommentera vartenda kapitel om du fortsätter!!

Snälla, jag ber dig!

Skrivet: |

lisa säger:

Det är nog så att folk är lata med att kommentera, det kan jag erkänna själv också. Och det är klart att det blir tråkigare att skriva när det är få som kommenterar (med tanke på besöksantalet), men så länge du har besökare betyder ju det också att folk läser och uppskattar din novell :) du är iallafall jätteduktig och skriver hur bra som helst! Sluta inte :)

Skrivet: | Bloggadress: http://liisaaas.blogg.se/

Tiff säger:

Nej, du får inte sluta skriva, du skriver så sjukt bra du är så otroligt duktig! Jag förstår att det blir tråkigt när du nu har många läsare och nästan ingen av dom som kommenterar. Men det är för att man inte orkar (jag är en av dom) men jag ska ta och börja med det nu, för du förtjänar så många kommentarer!! Jag har ingen aning om vad jag har skrivit, men ja. Haha, puusss ha det bra!

Skrivet: |

Ebba säger:

Din blogg är superbra. Bara det att dom flesta kapitlen läser jag på mobilen och därifrån går det inte att kommentera! Så snälla sluta inte med bloggen. Lovar att bli bättre med att kommentera!

Skrivet: | Bloggadress: http://ebost.blogg.se/

Gabbi säger:

Den är jätte bra din blogg men du måste förstå att om man har 120 läsare brukar man få omkring 20-30 kommentarer. Man kan inte förvänta sig att alla 120 ska kommentera :/

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberromance.blogg.se/

saffi säger:

tycker verkligen att du ska fortsätta, gillar den starkt!

Skrivet: |

Becka säger:

Sluta inte!! :o Älskar denna novellen. Kan som några andra erkänna att jag inte kommenterat så mycket men det är för att jag inte orkar göra det, men jag ska bli bättre på det!! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Sandra säger:

hej :) jag är en läsare från trueloveforbieber.blogg.se <-- :) och eeh..detta är första gången jag tittar in. men jag kommenterar ändå och säger vad jag tycker.. :)



Ifall det är 120 läsare du har, om inte mer så är det ju bra? Även om dom inte kommenterar. Enligt mig så är jag väldigt lat, för jag orkar inte kommentera för jag har liksom ingenting att säga. Enligt vad jag tror är det bara för att dom inte orkar.. :) #justsayin'



Det verkar som att många tycker om din novell och vill inte att du ska sluta, så sluta inte! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://kkrazyguurl.blogg.se/

Anonym säger:

SNÄLLA SÖTA!!! SLUTA INTE SKRIVA!

Skrivet: |

C säger:

Skrivet: |

c säger:

som jag skrev i förra inlägget så brukar jag inte kommentera.. och det är för att jag är för lat men jag kan ändra mig.

Du får verkligen inte sluta du är för grym för det!

och ni andra lata människor kommentera fort annars.... äh vet inte vad men nånting iaf! puss :D

Skrivet: |

Isabella säger:

alltså vafan folk, skärp till er! ett inlägg kanske tar 1-2 timma att skriva medans en liten kommentar där man sriver vad an tycker osv kanske tar 2-3 MINUTER! vad är problemet????

ska ni inte kommentera och vara så jävla lata som ni är behöver ni inteens läsa denna blogg!!! END OF STORY!!!

jag hoppas verkligen INTE att denna blogg läggs ner!

jag älskar den!

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Alma säger:

Jag brukar själv inte kommentera, men om du fortsätter skriva så lovar jag att kommentera! Hoppas i alla fall att du fortsätter, för du är jätteduktig på att skriva!:)

Skrivet: |

Anonym säger:

Snälla ja ber dej sluta inte ;( ja går in på den här novellrn 5 gånger per dah !!!!! Till och med i skolannså slutainteeee

Skrivet: |

lina säger:

Jag älskar din novell, den är en av dom bästa jag läst!

Snälla sluta inte!

Skrivet: |

rt säger:

Jag skulle verkligen dö om du hade slutat :( Jag hoppas att alla uppskattar det du skriver till oss och börjar kommentera!

Du får aldrig sluta!

Skrivet: |

rt säger:

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback