Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle är förbannad...

Är det bara min dator/mobil som inte vill som jag vill, eller funkar inte bloglovin/bloggkoll? Jag håller på och bryter ihop, för jag vill ju läsa alla mina favorut bloggar, och det kan jag inte göra nu, för jag kan inte adresserna i huvudet. =/

Jag medicinerar mig med MISTLETOE. Mamma börjar bli trött på den låten nu, men vet ni vad? Det SKITER jag blanka fan i. Den har gått på repeat sedan den kom ut, och jag tänker fortsätta lyssna på den, till jag ligger tre meter under jorden. =)

Jag vet inte när nästa kapitel kommer, och det ber jag om ursäkt för, men idag har jag inte haft tid med något än andas. =/


Kommentarer
rt säger:

Shit, först trodde jag att du var förbannad på oss :/

Men det var du ju inte :D

Skrivet: |

Ebba säger:

Bloglovin har inte funkat för mig då och då senaste tiden. Kunde inte sova inatt pga. det haha.

Skrivet: | Bloggadress: http://ebost.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback