Skrivet:
Kategori: √ 2. HITRISA - Part 1

Chapter ninety-eight.


 

När Alessa hade slutat skolan då hon valde att stanna kvar så hörde hon av sig och vi bestämde att vi skulle mötas utanför det vanliga fiket som vi alltid brukar gå på. När jag och Justin kom dit stod dem utanför. ”Hur mår du?” Alessa kom fram och gav mig en kram. Jag kollade på henne, och hon kunde läsa min blick. ”Okej, vi pratar inte om det.” Justin och Ryan hade redan gått in, så vi gjorde detsamma. Dem hade redan beställt till dem och till oss. ”Tack älskling.” Jag satte mig ned bredvid Justin och lutade mig mot honom. Han la armarna om mig, och strök mig på magen. ”Jag hörde du åkte på stryk igår på xbox, Ryan.” Han mötte min blick, och han hade mord i tankarna, så jag började skratta. ”Justin, man berättar inte sådant.” Nu skrattade inte bara jag, utan både Justin och Alessa också. ”Ta det inte så allvarligt, det är ett spel.”

 

”Hur lång tid har du kvar med att gå med den där magen då?” Alessa såg ut att fundera, men Ryan hann före.”Ungefär 4.” Jag nickade och tog en klunk av min läsk. ”Jag hörde att ni skulle ha tvillingar, grattis. Lite elakt att du inte berättade det för mig.” Jag satte mig upp ordentligt och rättade till min tröja. ”Jo, jag vet. Men hade lite annat att tänka på imorse som du kanske märkte. Förlåt.” Justin la en betryggande hand på min korsrygg, under min tröja, och jag rös till. ”Det är lugnt, jag är glad för er skull.” Vi satt kvar på fiket i någon timme, och Jan kom in tillsammans med sina knähundar. Hon kollade på mig och sa något till tjejerna som svansar efter henne, sedan skrattade dem. Justin såg allt det där, och drog mig intill sig, samt kysste mig. Det kunde inte komma mer lägligt, för Jen blev tyst och lämnade caféet.

 

Jag och Justin valde att ta en promenad efter att vi hade fikat. Vi gick hand i hand precis som vilket annat par som helst. Det var ingen som kom fram till honom och bad om en autograf eller ett kort, och det var riktigt skönt.”Innan vi träffades, tänkte du någon gång på att dejta ett fan? Även om jag var ett fan precis, men du förstår vad jag menar.” Han klämde min hand hårdare och tittade på mig. ”Tanken fanns, men Usher har alltid sagt åt mig att inte göra det, för att jag aldrig skulle veta om det var mig eller min karriär dem var te efter.” Jag stannade upp utan att jag själv förstod det, och bara tittade framför mig. ”Men det är inte så med dig, jag vet att du aldrig skulle utnyttja mig.” ”Du har alldelens rätt. Jag älskar dig, och ska dela mitt liv med dig, tills döden skiljer oss åt.”

 

”Kolla dem har öppnat ett nytt ställe, och kolla vad det heter.” Justin började skratta och sprang fram till ett nytt litet café som låg en bra bit ifrån staden. Han hängde sig i skylten och bad mig ta ett kort. ”Jag ska skicka detta till Alfredo.” Vi skrattade och vände för att börja gå tillbaka. ”Shit, jag trodde inte vi hade gått så här långt.” Jag började bli helt trött i benen, men vi hade redan gått den längsta biten. Jag såg bilen så det var inte så långt kvar.”Jag kan bära dig.” Och innan jag hann protestera hade han lyft upp mig. ”Du kommer skada din rygg om du ska fortsätta bära omkring på mig.” Jag pussade honom på kinden och fick honom att le. ”Då vet jag en som är bra på massage.”

 

Eftersom att mamma inte är hemma så åkte vi hem till mig, och valde att sova där inatt. ”Kan vi inte göra en kycklingsallad?” Jag vart extremt sugen på kyckling, och det är alltid gott med en sallad. ”Klart vi kan.” Vi gick in i köket och jag plockade fram allt som vi skulle ha, och Justin började steka kycklingen. Jag satte mig ned vid köksbordet och började skiva upp alla grönsakerna som vi skulle ha i. Han såg riktigt sexig ut, där han stod vid spisen, det var bara ett blommigt förkläde som saknades.

 

”Justin, hur ska vi kunna fixa det här. Vi bor inte ens i samma land ju.” En tanke som bara slog mig, men jag var tvungen att ta upp den. ”Vi fixar det. Varje gång jag är ledig så finns det inget annat ställe jag kommer vara på än där du är. När jag har en dag eller bara några timmars ledigt under en turné kommer jag hem, och funkar inte det så flyger du till mig. Glöm inte att du aldrig kommer behöva vara ensam. Finns inte din mamma när du behöver hjälp och jag är borta, så finns mina morföräldrar eller pappa.” Han kysste mig lugnt, och strök bort dem tårar som han lyckats få fram, men absolut inte för att han gjorde mig ledsen, utan för att han är så söt. ”Gråt inte gumman, vi kommer fixa det. Jag känner ingen annan som är så stark som du är. Så helt ärligt skulle du fixa detta utan min hjälp. Men nu behöver du inte fundera över det, för jag finns här, och ska ingenstans.”

 

Tillsammans satt vi i soffan med fötterna på bordet, kollade på Jersey shore och åt vår kycklingsallad. Vi sneglade på varandra ibland och log, men ingen sa något. När vi var klara tog jag med mig våra tallrikar och gick ut i köket för att städa upp vår röra som vi hade lyckats med. Eftersom att det ändå inte fanns så mycket att göra valde jag att diska för hand. ”Varför gör du alltid sådär?” Justin stod i dörröppningen. ”För att jag har tråkigt, så det tar lite längre tid.” Händerna han hade haft i kors på bröstet hade förflyttat sig, precis som han hade, dem låg runt min midja och han pussade mig på halsen. ”Så du vill inte spendera tid med mig?” Jag släppte allt jag hade i mina händer och vände mig om för att kunna placera dem på hans axlar. ”Om jag vill, men jag vill inte sitta i en soffa och titta på TV. Jag vill göra något roligare.”

 

Han bar upp mig på mitt rum, och la mig ned försiktigt i sängen. ”Får du aldrig nog?” Han log sitt sexiga leende medan han stod och kollade på mig. ”Det har inget med att göra att jag vill ha sex, det är dig jag inte får nog av.”Han la sig bredvid och kysste mig, hans händer vandra från min midja upp till mina bröst och tog ett fast grepp. Jag rullade över honom och han började knäppa upp min bh, samt lirkade av mig min tröja. Han satte sig upp och lät mig dra av honom hans tröja, jag drog mina naglar lugnt över hans bröst, och jag såg reaktionen av det, han rös över hela kroppen och hans ögon bara lyste. Han la mig ned på rygg igen, och knäppte lugnt och försiktigt upp mina jeans, han tog god tid på sig, för han vet hur mycket jag hatar det, och han älskar att retas. Jag kunde utan problem se hur hans ögon log mot mig samtidigt som han plågade mig till max.

 

Egentligen behövde jag bara känna hans nakna kropp mot min för att nå klimax, men när han kysste min hals och smekte min kropp kunde jag inte dölja det faktum att jag faktiskt ville känna honom i mig. Samtidigt som han trängde in, kysste han mig, en ilning gick igenom min kropp och jag ville ha mer. ”Baby, förstår du vad du gör med mig?” Jag försökte framföra dem få orden på ett bra sätt, men det gick inte det enda som kom var stön, men jag tror att han uppfattade det riktigt bra. ”Jag ser hur din kropp reagerar, och bara det gör mig upphetsad.” Vi rullade runt bland täcken och kuddar ett bra tag. Han lät mig komma flera gånger, och höll själv ut tills han höll på att spricka. När vi kom tillsammans, sjönk jag ned över honom och kysste han på bröstet, hans händer vandrade över min rygg och stannade på min rumpa. Vi låg där tillsammans och försökte hämta andan.

 

När jag kom ut från toaletten satt Justin lutad mot sänggaveln med täcket till midjan och keps på huvudet, hans blick sa så mycket och jag kunde inte sluta titta på honom. Jag kröp upp och la mig bredvid honom och han hasade sig ned till min nivå. ”Du gav mig en ny mening med livet.” Det kom bara ur mig, men det var sanning, jag låg och drog mitt pekfinger på hans konturer av den lilla tatueringen han har. ”Det är du och jag mot världen, tillsammans med våra barn.”

 



Ännu ett kapitel. Vad tycker ni?

Trackback