Skrivet:
Kategori: √ 2. HITRISA - Part 1

Chapter forty-five.



”När ska vi åka, mamma? Vakna…”
Liam hoppade i sängen så mycket han bara orkade, och jag hade varken lust eller ork till att be han ge sig. Jag sneglade lite på min klocka som jag hade bredvid sängen. ”Halv 6, ge dig nu. Gå och lägg dig, vi ska inte åka än på ett tag.” Liam stannade upp i sitt hoppande och jag trodde han hade lagt av, men sådan tur hade man inte. ”Ge dig själv, gå upp nu.” Jag drog täcket över huvudet och bad honom göra samma. Tillslut lyssnade han, och la sig ned bredvid mig. Även om jag inte kunde somna om på en gång så var det skönt att ligga kvar och bara dra sig.

Andra gången jag vaknade var klockan strax efter 8, och det var en rimlig tid att gå upp, eftersom att jag skulle vara på hotellet vid 9. Liam sov fortfarande så jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar, och packat min väska, sen var det bara att försöka få liv i Liam. ”Gubben, vakna. Vi ska åka snart, och du måste hinna äta frukost.” Han började röra lite lätt på sig, men var inte alls inne på att kliva upp. ”Liam, gå upp nu. Vi ska åka.” Lite högre ton än innan och han var upp på två sekunder.

”Hur länge ska jag vara där?” Liam satt i sin barnstol i baksätet och pratade på för fulla muggar, det var bara vissa frågor jag hann uppfatta. ”Jag kommer och hämtar dig imorgon på dagen skulle jag tro.” När vi kom fram till Bruce och Diana så stod dem redan ute på trappen, Liam hoppade ur bilen då jag hade öppnat dörren och knäppt upp bältet. Det jag inte upptäckte var att det var fullt med paparazzi på andra sidan vägen. ”Liam gå in på en gång, ni två kan ju också följa med om ni inte vill vara med på bild.” Jag pekade över vägen och dem gjorde som jag sa. Jag plockade ur stolen ur bilen och tog med mig den och Liams väska in i huset.

”Tänk att dem där människorna aldrig kan lämna oss ifred.” Diana stod och kollade ut genom fönstret när jag kom in. ”Nej, dem har ett fult arbete. Folk förtjänar fritid.” Bruce hade slagit sig ned med Liam i soffan och dem kollade på barnprogram. ”Alla Liams saker ligger i väskan, och stolen står i hallen om ni ska ut och åka något.” Diana lämnade fönstret och kom fram för att ge mig en kram. ”Han är i trygga händer.” ”Jo, jag vet.” Jag sa hejdå till Liam men han var allt för inne i tv för att egentligen förstå vad jag sa. Så jag lämnade huset och åkte mot hotellet. Paparazzi åkte efter mig, och det störde mig ännu mer. Men jag kunde parkera bilen under hotellet och där kommer dem inte in, skönt. Men dem ser ju att jag är här, och kan skriva vad dem vill sen.

När jag hade fått min nyckel till rummet så fick jag fjärilar i magen, jag vet inte varför. Det var ju inte direkt första gången jag skulle träffa honom, men det var precis som det. Jag skulle tydligen ta den andra hissen upp och till högsta våningen. Så klart hade han valt Stratfords finaste hotell, vilket absolut inte förvånade mig. När jag närmade mig dörren till rum 329 så plockade jag fram kortet och låste upp. Väl innanför dörren släppte jag väskan i chock. Hela rummet framför mig var fyllt med röda rosor, och en lugn låt spelades. När jag hade kommit in en bit i rummet så var det ännu mer rosor, som inte syntes från dörren, och jag hade på känn att Justin stod bakom mig. En stor rosbukett kom fram framför mina ögon.

”Justin, varför alla dessa rosor? Du skämmer bort mig för mycket.” Jag vände mig om och möttes av en riktigt stilig grabb, vackra ögon och vackert leende. Han hade på sig en lila skinnjacka, vit t-shirt och ett par riktiga nördbrillor. Så jävla snygg han var. Jag kunde inte släppa honom med blicken, han fångade mig på en gång. ”För att du förtjänar varje liten del av denna blomma.” Sa han och höll upp en ros, den var lite större än dem andra. Automatiskt förde jag mina händer till hans hals och drog honom till mig. Våra läppar möttes och det varade länge, den här gången var det faktiskt han som fick hämta andan först.

Justin hade dukat i köket med massa gott och blandat, det var ost och kex, frukt och godis. Vi satte oss bredvid varandra istället för mitt emot, fingrarna hade vi flätat samman och. Han hade gjort egna jordgubbar doppade i choklad. ”Vill du ha den sista?” Han höll upp den framför min mun. ”Nej, ta den du.” ”Det kanske är den godaste och det kommer du aldrig få veta om jag tar den, vi delar då.” Han satte den ena delen i sin mun och lät mig bita av den andra, och så kysstes vi.

Vi låg i sängen och pratade om massa olika saker. ”Ska du på turné när du åker härifrån eller ska du bara hem?” Han smekte mig över ryggen och ned över rumpan. ”Jag ska bara hem, har massa intervjuer, och fotograferingar.” Han fick en puss på näsan. ”Okej, men då kan vi ju fortfarande prata med varandra lite oftare, än om du hade vart ute med flera miljoner tjejer.” Han skrattade till lite, precis som att det var något roligt jag hade sagt. ”Det är bara dig jag tittar på, det vet du.” Jag slöt mina ögon och lyssnade på hans melodi till röst, och hans andetag som skapade en rytmisk melodi. ”Varför föll du för mig?” Jag mötte hans blick, för jag ville se hur han reagerade av min fråga. ”Dina ögon, jag drunknade i dem efter jag mötte dig utanför toaletten. Så jag var tvungen att hitta dig igen. Vad såg du hos mig då?” Hans leende gick över till busigt och jag viste inte vad jag skulle säga, och vad jag skulle hålla för mig själv. Men jag valde att berätta det roliga. ”När vi möttes första gången så stod jag inne på toan och muttrade för mig själv, jag ville så gärna slita med dig in och trycka upp dig mot väggen. Men hade jag gjort det hade du nog funderat vad jag var för människa. Plus att jag alltid har älskat dina ögon, dem är så fruktansvärt vackra.” Jag låg över honom och drog fingrarna genom hans hår. Det är inte många som får röra det, men jag får, och gör det mer än gärna.

Justin skrattade när jag berättade om min första tanke med honom, men det kan jag förstå, jag skulle nog göra likadant. Jag menar, vilken människa skulle göra något sådant? ”Du skulle ha gjort det.” Justin la sig över mig nu och kysste mig, hans underbara läppar smakade jordgubbe, och jag älskade det. Han smekte av mig kläderna lugnt och försiktigt, det var nästan så att jag inte ens kände det. Helt plötsligt låg jag utan kläder och han hade alla sina på sig. ”Vet du att jag älskar din kropp. Den är hur perfekt som helst. Speciellt det här.” Sa han och drog sina fingrar löst efter min sida som visade att jag hade former, höftbenen stack ut en bit. ”Hade det här skett för ett år sedan hade jag skämts ihjäl, men nu bryr jag mig inte att du ser mig.” Jag kunde inte säga det där på ett annat sätt, för det var så jag kände. Jag drog av honom hans tröja och lät den falla till golvet, på samma ställe som alla mina kläder låg på. Samtidigt som han kysste mig knäppte jag upp hans byxor och lirkade av dem så gott jag kunde. Han fick dock hjälpa mig lite på slutet.

När vi började hålla på med varandra så hade jag inte speciellt långa naglar men jag märkte att han gillade att jag drog dem löst efter hans hud, så jag har gjort allt för att spara ut dem lite längre. Så just nu drog jag dem löst efter kalsongkanten, och jag märkte direkt hur hela hans kropp rös till. Han kysste mig ner på halsen och vidare ned till nyckelbenen, för att fortsätta ned mot brösten och magen. Hans händer hade han sedan länge placerat på mina höfter och låtit dem gå fram och tillbaka i mjuka smekningar. För er som vet hur det är att vinna 1 miljon, den känslan gånger 100 får jag uppleva just i den sekunden då han tränger in i mig. Det är precis som att min dröm har gått i uppfyllelse, ni vet då man får det man har längtat efter. Jag har suktat efter hans kropp sedan jag såg han första gången, och det var absolut inte på festen, alla tidningar som visat upp honom, jag har aldrig velat ha någon så mycket som han.

Tillsammans kom vi och låg kvar på samma sätt, med honom i mig, så fruktansvärt skönt. Han smekte mig över ryggen då jag låg över honom, egentligen ville jag inte förstöra stämningen, men jag var tvungen att veta. ”Fick du ont?” Han tittade på mig och log, samtidigt som han skakade på huvudet. ”Nej, och det här var den bästa gången hittills.” Han fick mig att rodna, så jag kollade bort. Även om jag viste att han skulle se till så att jag var tvungen att kolla på honom. ”Lite rosig om kinderna?” Hans fråga hade olika meningar, så jag tolkade den själv. ”Ja, det var jobbigt.” Han skrattade till precis som att han inte förstod att jag fattade vad han menade.

Jag gick in i duschen först och tvättade av mig, håret orkade jag inte tvätta då jag ändå inte skulle någonstans, så jobbigt när det är långt oh blött. När jag var klar gick Justin in, och han kom ut strax efter, så jag funderade på om han ens hade duschat. Men jag såg på en gång att han var fuktig om överkroppen då han kom ut i bara en handduk över höften. Själv hade jag hunnit få på mig underkläderna som han köpte åt mig på VS. Hans stirrade på min kropp så jag trodde att ögonen skulle trilla ur skallen på honom. ”Snälla Justin, du tittar på mig precis som att jag vore något man äter, och det är inte snällt.”

Trackback