Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle ber om ursäkt...

Jag vet att ni förtjänar bättre. Jag har precis kommit hem från IKEA, och jag ska skruva ihop en byrå. Det är bara lådorna kvar, sedan ska jag sätta mig ned med händerna fastlimmade på datorn, så att jag inte kan sluta skriva förren jag har en prolog åt er på nya novellen. Egentligen har jag skrivit den och tre andra kapitel, men jag är inte nöjd för fem öre, och ni ska få något som är bra.
Som sagt, ni förtjänar bättre.. Så ni kan räkna med en prolog idag, men när novellen drar igång på riktigt har jag ingen aning om eftersom jag måste skriva om allt.
Ber än en gång om ursäkt!!

Kommentarer
caroline säger:

ingen fara marielle! vi förstår att du har ett eget liv också :) vi väntar spänt :D

love you <3

Skrivet: |

bella säger:

Det gör inget vi förstår att du inte behöver sitta vid datorn hela tiden och vi stöttar dig:D:DLängtar till prologen kommer ut!!

Skrivet: |

Anonym säger:

Jaaa prologen snart, kan knappt vänta mer :):)

Skrivet: | Bloggadress: http://aknewlife.blogg.se/

Anonym säger:

det är lungt, bättre att du skriver något som du tycker är bra istället för att bara slarva ihop något! :) xx

Skrivet: |

Quinee säger:



Det är lungt, du ska inte behöva stressa. Du har ju ett liv utanför bloggen oxå, ta den tid du behöver <3



vi väntar spänt !!!! <3333

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback