Skrivet:
Kategori: √ 3. Twinkling Eyes

Chapter 31.

När vi kom hem var mamma och pappa hemma, och dem blev precis som jag väldigt överraskad av att Justin var här. ”Välkommen tillbaka.” Pappa ska vara så dramatisk jämt, förstår inte hur han orkar. Han kommer få säga den meningen många gånger, om han inte börjar betrakta Justin som min pojkvän, och att han kommer och går lite som han vill. ”Maten är snart klar.” Mamma stod i köket och höll på med kött och potatisgratäng. En av mina favoriter, speciellt mammas. Hon gör det på sitt speciella vis. ”Ropa när det är klart, vi går upp på mitt rum så länge.” Jag drog med mig Justin upp, innan någon han säga emot. Jag kastade mig på mage i sängen, och kände hur jag plötsligt fick svårt att andas, och troligtvis var det för att Justin la sig över, men ändå inte med all sin vikt. ”Baby, du gör mig galen.” Han kysste mig i nacken och jag kunde verkligen slappna av.

 


 

 

”Mamma, får jag vara hemma från skolan imorgon?” Maten var kanon god och det tyckte vi nog alla, med tanke på att det inte fanns något kvar, på varken tallrikarna eller någon annan stans. ”Nej, det får du inte, och det är ingen idé du tjatar för då får du utegångsförbud och Justin får åka hem.” Jag visste att det som mamma sa, det gällde, så det var ingen idé att tjata. ”Okej, det var värt att fråga i alla fall.” Vi ställde undan tallrikarna och tackade för maten. ”Det var jätte gott Miss. Stone.” Justin är så formell av sig att man ibland trillar baklänges. Han är inte så mot mig, speciellt inte i sängen. Han är två personer, och jag gillar han mest när han är med bara mig. ”Snälla, säg Ellen.” Justin nickade åt henne och gick ut ur köket efter mig.

 

Jag tog min dator och satte mig i sängen, twitter var det första jag kollade och det var inte så farligt som jag hade förväntat mig. Visst finns det människor som lägger ned tid på att hata, men jag lägger inte ned tid på att försvara mig själv. Dem som känner mig, vet vem jag är och hur jag är som person. Justin la sig bredvid mig och kollade vad folk hade skrivit. Han suckade bara och la huvudet under en kudde. ”Snälla bry dig inte, för det gör inte jag.” Jag slog igen datorn och la mig så att mitt huvud vilade på hans bröst. ”Hur kan du inte ta åt dig?” Kudden försvann från hans ansikte. ”För att jag aldrig har varit en sådan person som låter andra trycka ned mig, så varför börja nu?” Han smekte mig över håret och drog sin andra hand över min rygg.

 

Klockan började närma sig 10 på kvällen, och vi hade inte gjort något speciellt på hela dagen. Förutom stunden på stranden, men ändå var jag helt slut i kroppen. Det berodde nog på fotbollen på idrotten. Under tiden jag borstade mina tänder kunde jag inte låta bli att fundera över hur Sarah och hennes stukade hand mådde. Jag skulle säkert få massa skit av henne i skolan dagen efter, men det var inget jag tänkte låta min kväll bli förstört av, hon förtjänar egentligen inte ens mina tankar. Justin blev klar före mig med sina tänder, så när jag kom ut ur badrummet låg han redan nerbäddad, med täcket bara över benen. Hela hans kropp är underbar, men vissa delar kan man dö över. Jag kröp ned bredvid honom och lät mitt huvud vila på hans bröst.

 

”Jag hämtar dig efter skolan imorgon.” Jag la mig på mage så att jag lättare kunde se på honom när han pratade. ”Varför det? Någon speciell anledning?” Jag drog med mina fingrar över hans mage samtidigt som jag kollade honom i ögonen, och jag kunde se att han fick svårt att fortsätta prata. Han svalde hårt. ”Tänkte vi kunde besöka Alcatraz.” Jag fortsatte smeka honom, men vidare ned mot kalsongkanten. ”Okej, det kan vi väl.” När jag hade gett honom ett svar snurrade han runt oss så att jag hamnade på rygg, och han över mig. Han närmade sig mina läppar men gjorde inget för att kyssa dem. ”Vet du hur galen du gör mig?” Han viskade mot dem istället. Och det var allt annat än obehagligt. ”Nej, berätta.” Min andning blev allt svårare att kontrollera, och allt jag ville var att han skulle kyssa mig, men varje gång jag närmade mig hans läppar backade han undan lite. ”Du får mitt hjärta att slå dubbla slag, ibland glömmer jag bort att jag måste andas när jag ser dig. och framför allt, du gör mig knäsvag, och det är jobbigt att gå då.”

 

Han fortsatte plåga mig genom att försiktigt ge mig sina andetag i nacken, samt nafsa mig lite försiktigt i öronsnibben. Han rörde ingen annan kroppsdel på mig, vilket var frustrerande till max. Jag fick nog så jag la båda mina ben runt hans midja och slog runt oss, så att han hamnade underst. Jag kysste honom på halsen, och jag kände direkt hur han slutade andas, och såg hur han blundade. Precis som att jag verkligen plågade honom. Hans händer gick från min korsrygg till min bh och han knäppte försiktigt upp och tog av den. Mina bröstvårtor styvnade av hans lätta beröring, och jag fortsatte kyssa honom ned på bröstet och vidare ned till kalsongerna. Hans andning gick från ingen alls, till hysterisk. Vilket var lite ironiskt, med tanke på att det var han som började med detta. Jag smekte honom med min hand och han blev hård på en gång. När han tyckte att det räckte knuffade han åter igen ned mig på rygg och bokstavligen slet av mig mina trosor, hans händer utforskade hela min kropp, och missade inte en enda liten bit.

 

När han trängde in i mig ville jag bara skrika rakt ut av njutning, men jag gjorde allt för att jag skulle vara tyst. Min bror befann sig säkert i sitt rum, och så skulle det förbli. Jag har helt ärligt, aldrig i hela mitt liv haft så bra sex som jag hade med Justin. Han visste exakt vad han gjorde, och såg alltid till att jag njöt till max, vilket jag utan problem gjorde. Han smekte mina bröst samtidigt, samt kysste mig flera gånger vilket gjorde allt mycket bättre. Det är faktiskt bara han och Nike jag har gjort detta med. Dem andra som jag har legat med har inte fått kyssa mig, det är att ta saker och ting till en annan nivå. Det kändes precis som att Justin saktade ned allt, så jag tog tillfället i akt att ha ned honom på rygg, och gränsla honom. Automatiskt förde han sina händer till mina bröst, och jag såg på honom att även han hade lite problem med att vara tyst. Jag hatar det, då jag inte får chansen att njuta fullt ut, att få skrika ut sin njutning är en del av allt. Sängen ska slå i väggen, då vet man att allt har gått rätt till. Det gjorde den allt när vi bodde på hotellet, men det är något som aldrig kommer hända här.

 

Vi låg sked, det var så vi avslutade det hela. ”Åh, det där var underbart.” Justin skrattade bara bakom mig, och jag kunde inget annat än fortsätta njuta, men av helt andra saker. Hans underbara skratt. Jag orkade inte gå upp och duscha, så jag planerade att göra det på morgonen innan skolan istället. ”Det var det verkligen.” Han drog mig, om det ens gick ännu närmare sig, kysste mig i nacken. ”Jag tycker så sjukt mycket om dig.” Jag vände mig mot honom, så att jag kunde se hans ansikte när jag sa det. Han pussade mig på näsan och gav mig en intensiv kyss. ”Det hoppas jag, för jag tycker om dig.” Han log, och bara hans leende kan få mig att smälta. Jag tror till och med att leendet han ger mig får mig att rodna. Det känns så om inte annat.

 

På morgonen när jag vaknade var det sjukt varmt i rummet och jag hade inga kläder på mig. Det finns inge underbarare än att sova naken. Jag kravlade mig försiktigt ut ur sängen och hoppade direkt in i duschen. Jag tvättade både min kropp och mitt hår noga, och tog sedan en handduk som jag lindade in håret med och en som jag drog runt kroppen. Jag sminkade mig klar i badrummet när jag ändå var där. När jag var på väg in i min WIC såg jag hur Justin rörde på sig i sängen, men han vaknade inte. Jag valde kläder och det fick bli ett par enkla jeans och ett linne, samt en kofta över. Precis när jag skulle lämna mitt rum hörde jag en harkling bakom mig. ”Det är kallt, varför lämnade du mig ensam i sängen?” Det såg nästan ut som att han sträckte sig efter mig i sängen, så jag kunde inte hindra leendet som växte på mina läppar. ”Jag har skola att sköta, så du får klara dig utan mig i några timmar. Men om du duschar fort hinner du äta frukost med mig.” Han var inne i duschen innan jag ens hade sagt hela meningen.

 

Michael satt i köket när jag kom ned. ”Är du ledig idag?” Han nickade utan att lyfta huvudet från tidningen, så jag antog att han läste något viktigt, och då är det ingen idé att störa honom. Några minuter efter tittade han upp på mig. ”Varför undrade du det?” Jag ställde ned brödet på bordet, och började plocka fram olika pålägg. ”Ja, tänkte om du kunde hålla Justin sällskap, eftersom att jag ska till skolan.” precis då kom Justin in i köket, så han måste verkligen ha skyndat sig. ”Jag behöver ingen barnvakt.” Han la sina armar om mig, och pussade mig på kinden. ”Det var inte så jag menade, jag vill bara inte att du ska vara själv. Och ni kan behöva spendera lite tid med varandra, så att min kära bror kan acceptera att jag har en pojkvän.” Michael kollade, och spände ögonen i mig, samtidigt som mitt leende växte.

 

Vi satte oss ned vid bordet och Michael lämnade oss ensamma. Det var faktiskt vår första ensamma frukost hemma hos mig. Vilket var skönt, och mysigt. ”Kan du lova mig en sak?” Han tittade på mig, och bad med bara sina ögon. ”Beror helt på vad.” Han tittade snett på mig, och tog en tugga av sin macka. ”Att du inte lägger ned nå mer tid på Sarah.” Jag skakade bara på huvudet. ”Nej, det kan jag inte. Jag tänker bryta ned henne, precis som hon har försökt bryta ned mig.” Han suckade bara och fortsatte äta, likaså gjorde jag. Precis när vi hade plockat undan allt, och borstat tänderna tutade det utanför. Så jag antog direkt att det var Kendall. Jag plockade med mig alla mina böcker från mitt rum, och stoppade ned dem i min väska. Justin följde mig till dörren. Av misstag öppnade jag den när Justin kysste mig, och jag hörde hur Kendall återigen tutade. ”Dags för min tjej att bli smart.” Jag kysste honom en sista gång, och precis när jag skulle stänga dörren hejdade Justin mig. ”Jag älskar dig.” Jag blev helt stum, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag stängde dörren och hoppade in i bilen.

 


 

 

JA, DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN HAN SÄGER "JAG ÄLSKAR DIG" TILL HENNE :)

Sista för idag, jag måste skriva ikapp lite. Jag som gillar att ha kapitel klara för er, och nu ligger jag efter. Så det kommer fler imorgon. :)

Trackback