Skrivet:
Kategori: √ 3. Twinkling Eyes

Chapter 2.


 

”Sexy, lust att ses? ;)” Jag log för mig själv, det är detta jag kallar frihet. Jag kan göra vad jag vill, samtidigt som jag vet att det finns en hemma som älskar mig. Bad girl, dem säger det, dem som vet. ”Hottie, alltid. Baren på mitt hotell om en timme? ;)” Han svarade fort efter med ett enkelt, ”Kommer.” Jag skrev vilket hotell jag bodde på. Jag hade nu en timme på mig att göra mig klar. Precis när jag la ned mobilen blev duschen ledig och Steffi kom ut. Jag drog igen dörren och låste. ”Men vad fan, det var ju min tur att duscha.” Hörde jag Kendall skrika från vardagsrummet. ”Glöm det, jag ska ha kul om en timme.” Svarade jag och hoppade in i duschen. Det tog ett tag att få ur allt salt jag hade i håret från havet, men tillslut var jag klar.

 

Jag stod framför spegeln och kollade in kläderna jag hade valt. Ett linne som gick precis nedanför rumpan, och ett par höga klackar. Riktigt snyggt, om jag får säga det själv. ”Wow, han kommer äta dig med blicken.” Steffi stod i dörren och kollade på mig, Kendall kom upp bakom henne och tappade hakan. ”Someone’s gonna get laid tonight.” Både jag och Steffi tittade på henne och brast ut i skratt. ”Vi ska ses i baren här nere, och ta en öl tillsammans.” Hon himlade med ögonen. ”Yeah, u think so.” Jag bara viftade med handen mot henne, plockade fram min väska och la ned kortet, mobilen och plånboken. ”Ses senare brudar.” Båda två lyfte ögonbrynen mot mig och log.

 

När jag kom ned till baren satt han redan där, och det var tur. Jag gillar inte att komma först, grabbarna ska alltid få vänta. ”Hey beautiful.” Han log när han såg att jag kom emot honom, och reste sig upp för att ge mig en kram. Han var betydligt längre än mig, även fast jag hade höga klackar på mig. Vi satte oss i baren och beställde in varsin öl. ”Så vart kommer du ifrån då? För du bor väl inte här i Miami.” Helt rätt grabben, du är inte så dum ändå kanske. ”Nej, bor i San Francisco. Men åker hit en gång om året. Du då?” Jag tog några klunkar och insåg att friheten var framför mig, jag kan göra vad jag vill. ”Jag bor här.” Han hade nog egentligen inte så mycket att säga, han gjorde precis som Kendall sa, han åt mig med blicken, och jag kunde se hur mycket han ville ha mig. Jag kände en hand på mitt lår och jag log mot honom.

 

Hans hand hade flyttat sig längre upp ju fler timmar, och mer dricka han hade fått i sig. Inget mig emot, jag gillade känslan av att han ville ha mig. Han var riktigt trevlig faktiskt, det var inte så mycket tyst tid man spenderade med honom, tappade vi tråden plockade han upp den, det fanns alltid något att prata om. Vilket var konstigt, är en grabb snygg brukar han oftast vara blåst. ”Ska vi fortsätta i mitt rum?” Han nickade och drog i sig det sista av sin öl. Han gick bakom mig med händerna placerade på mina höfter. När vi kom upp på rummet var varken Kendall eller Steffi vakna, vilket var skönt. För annars vet jag att Kendall inte hade hållit käften. Vi gick in i mitt sovrum, då vi alla hade ett varsitt.

 

På morgonen när jag vaknade var jag ensam kvar i sängen och helt naken. Tankarna flög tillbaka på natten och hur bra han hade vart i sängen. Det var tredje gången på två år som jag legat med någon annan än Nike, och jag ångrar det inte. Bredvid mig på kudden låg det en lapp, så jag antar att det var från Nate. ”Tack för inatt, det var det bästa sexet på länge. Min flickvän ringde och var hysterisk, därför var jag tvungen att dra, men hoppas jag får träffa dig igen.” Jag log för mig själv, och inte brydde jag mig om att han hade flickvän, i så fall skulle jag vara tvungen att bry mig om min pojkvän, vilket jag inte heller gjorde. Jag gick upp och drog på mig en stor t-shirt och ett par hotpants.

 

”Hade du det mysigt inatt?” Steffi satt vid köksbordet och jag såg hur balkongdörren var öppen, så det var nog där Kendall befann sig. ”Om jag hade, vilken jävla kropp och han visste hur han skulle använda den.” ”Kom ut på balkongen och berätta ALLT.” Både jag och Steffi tittade på varandra och började röra oss ut. Jag berättade allt i minsta detalj och tjejerna bara gapade. Min mobil började ringa så jag sprang in och hämtade den. Nike, vem annars? ”Hej babe. Hur är det?” När jag hörde hans röst insåg jag att bakfyllan var på väg att komma. ”Hej älskling, hur bra som helst. Men har du tänk att ringa varje dag eller? Jag är på semester, från allt.” Jag hörde hur han vart irriterad. För han suckade, och det gör han inte annars. ”Från mig med?” Jag skrattade till. ”Ja, från dig med.” Han kastade luren i örat på mig, men jag visste att han skulle ringa upp och be om ursäkt innan dagen var slut, för det är så han alltid gör.

 

När vi kom ned till frukosten så plockade vi våra tallrikar fulla och gick och satte oss. ”Vad ska vi göra idag då?” Vädret var lite mulet för första gången, över alla gånger vi har vart här. ”Jag vet inte, ska vi känna på hur det känns att slappa i Miami?” Steffi kom med ett bra förslag, med tanke på min bakfylla, som kom närmare och närmare verkligheten. ”Det kan vi.” Var Kendall snabb med att svara. När vi hade suttit där ett tag så ändrades Kendalls ansiktsuttryck, hon kollade förbi mig då jag satt med ryggen mot alla andra människor och ingången, så jag var tvungen att vända mig om för att se. ”Vad ser du?” Hon sparkade till mig på benet under bordet, men jag bara skakade på huvudet och vände mig om igen. ”Såg du inte?” ”Nej, vad?” Steffi satt och åt i lugn och ro, hon var för hungrig för att ens bry sig i vårt samtal. ”Det var ju din ringsignal som gick där.” Jag vände mig om igen för att försäkra mig om att Kendall inte hade blivit galen, men mycket riktigt så gick han där, tillsammans med den där snubben jag stannade hissen åt dagen före.

 

”Han är så jävla snygg.” Jag drack det sista ur min kaffekopp, men insåg att jag inte skulle ha gjort det, det var nämligen kallt. ”Du har pojkvän, ge dig nu.” Steffi, den duktiga av oss öppnade munnen igen. ”Ja, det hade jag igår med, men fan så skönt jag hade det.” Kendall log med hela ansiktet. ”Så ska det låta. Men vadå, Bieber. Kom igen, har inte han flickvän? Hon Selena.” Jag funderade ett tag. ”So what? Får man inte ha kul?” När vi satt där och snackade hörde jag hur han kom närmare oss, för han pratade med den där han hade med sig. Jag kollade bakom mig och mötte hans blick. ”Är det inte du som är hiss-tjejen. Har du kanske ett namn så man slipper kalla dig det?” Jag skrattade till. ”Jo, det är jag, och klart jag har. Rebecka, men kalla mig Becki. Du då?” Kendall gav mig en blick som betydde ganska precis, du-berättar-allt-sen. ”Alfredo.” Justin såg lika chockad ut som Kendall, och det kan dem väl få vara.

 

Vi satt kvar där ett tag, och jag kunde höra över min axel hur Justin frågade Alfredo vart han hade träffat mig. ”Ska vi röra oss upp på rummet eller?” Steffi hade äntligen ätit klart, vilket jag och Kendall hade gjort för länge sedan. Precis när jag reste mig upp så hörde jag Justin. ”Hon var ju skit snygg.” Jag log för mig själv, och precis när jag gick förbi deras bord kollade jag på honom och blinkade till med ögat. Jag kastade mig i soffan när vi kom upp, och inte långt efter kastade sig Kendall över mig. ”Berätta.” Historien var egentligen inget speciellt, men jag berättade om hissen. ”Hörde du föresten vad Justin sa innan vi gick?” Jag nickade bara åt henne, och gick och hämtade en flaska vatten.


Jag mår fortfarande inte riktigt bra, men det är något jag kan stå ut med, jag skriver små snuttar om dagen för att kunna vila. Men jag tycker synd om er, så jag gör mitt bästa. :)

Kommentarer
Johanna säger:

GRYMT BRA

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Louise säger:

Jätte bra men 1 fråga . vet du vad denna berättelsen ska handla om och vad som ska hända ?, eller du bara skriver ock ser om det blir bra



ps. älskar dina noveller

Skrivet: |

Linnea säger:

Ja du, data proffset här haha. Internet Explorer? Finns det något sånt? Ska pröva med Google Chrome om de funkar.. Man vet ju aldrig.

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbsaga.blogg.se/

sara säger:

äälskar Rebeckas personlighet! skiit bra ;D

Skrivet: | Bloggadress: http://myystoryaboutjb.blogg.se/

melina säger:

grymt :)

Skrivet: |

Alice biebah säger:

Älskar dina noveller!

Krya på dig! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinmallettenovell.blogg.se/

Cherry säger:

Så sjukt bra :D ♥♥

Krya på dig gumman (: ♥

Skrivet: |

nour säger:

mer

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

caroline säger:

älskar hur du gör så att det verkar som rebecka bara skiter i allt nu :p så jävla kul att läsa :D ÄLSKAR DENNA NOVELLEN! <3

Skrivet: |

Mickan / - My Life In My Words säger:

Haha inte kommentera varje kapitel, inte kommentera varje kapitel... :P Men det är svårt! Älskar hur hon inte är som de andra tjejerna i novellerna, det ger det hela en ny glans jag gillar! :) Och jag förstod nästan att det var Alfredo som var hissgrabben, :) Älskar dock Justin's kommentar.! :) Inte varje, jag ska försöka att inte kommentera varje :) ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback