Skrivet:
Kategori: √ 1. First Step Two Forever

Kapitel 28 - Me And My New Friends.

- Hallå, vi är fler här. Kan ni göra det där någon annanstans eller vänta tills ni är själva? det var Chaz som lät lite arg
- Du får säga åt Justin att sluta vara så oemotståndig. sa jag och blinkade med ögat mot honom

Chaz suckade bara, skakade på huvudet och sa han skulle gå in och hämta vatten.

- Kolla vad jag hittade. Två förvirrade nötter. vrålade Chaz

Ryan kastade sig upp och över Christian, att dömma av reaktionen hade dom inte heller setts på ett tag.


Melrose perspektiv - fortsätter

Efter att vi hade legat vid poolen i flera timmar bestämde vi oss för att beställa pizza och glo på film. Jag och Caitlin gick upp till Justins rum för att byta om, och jag vart klar före henne så jag satte mig i sängen och berättade för henne vad som hade hänt på morgonen med mamma. Hon tittade med förvånade ögon och satte sig ner bredvid mig, hon såg att jag grät.

- Men hur kan din mamma säga så? frågade hon och la armen om mig
- Den som det viste. Det värsta var inte att hon sa det, utan att Justin hörde allt.
- Vad sa han då? frågade hon chockat
- Att han älskar mig och inte tänker lämna mig. svarade jag och log

Hon log tillbaka och gav mig en kram, sen gick vi ner till grabbarna. När vi kom in i vardagsrummet så satt dom och spelade nå fotbollsspel. Jag hatar TV-spel. om jag uppfattade det rätt var det Justin & Ryan mot Chaz & Christian, och jag tror inte det gick speciellt bra för Justin. När han fick syn på mig så kastade han kontrollen i golvet och kom emot mig.

- Vad gjorde ni där uppe så länge? viskade han i mitt öra
- Jag berättade om mamma. svarade jag och kysste honom

Precis när jag hade släppt honom ringde det på dörren, och jag har aldrig sett ett gäng grabbar springa och öppna den så fort. Men när jag såg att Chaz kom in med pizza kartonger så förstod jag att dom var hungriga. Jag och Cait gick in i köket och hämtade bestick och glas till alla. Men när vi kom ut i vardagsrummet så var det bara en plats ledig i soffan och jag sa att Cait kunde ta den. Så jag satte mig på golvet och högg in på en pizzabit. Jag såg på Justin att han inte gillade att jag satt på golvet, men jag mimade att det var okej.

När vi hade ätit klart och plockat undan allt, kom Justin ut med massa skålar blandat med både chips och godis. Jag tittade ner på dom där skålarna och insåg hur mätt jag var. Hur kan man orka äta massa sånt efter man ätit pizza?

- Hur mycket orkar en människa äta? frågade jag
- Hur mycket som helst, svarade Chaz och tryckte in chips i munnen

Jag kunde inget än skratta, samtidigt som jag satte mig på golvet igen. Men där fick jag inte sitta speciellt länge, för Justin lyfte upp mig och satte sig i fotöljen med mig i knät. Jag kysste honom på halsen och log.

- Retsticka. viskade han, men jag bara skrattade

Dom andra kollade på oss fundersamt och suckade, ingen sa något.

Han kallade mig retsticka, då skulle han få se. Jag smekte hans mage utanpå tröjan, men valde att retas lite mer så jag förde in min hand innanför istället. Jag drog mina naglar på hans mage, och jag hörde hur han drog efter andan. Men han sa inget.

- Kan vi inte slå på en film? frågade jag
- Så att ni två ska kunna hålla på utan att vi ska se eller? frågade Chaz med ett leende på läpparna
- Vi gör inget, och har ingen plan på att göra något heller. svarade jag och höll upp mina händer

Jag vände mig om mot Justin och blinkade med ena ögat, jag såg på honom att han var frustrerad.

Det vart en film, men inte vilken som helst, utan Them. En skräck, och jag som inte tycker om sånna. Jag såg inte så mycket av filmen mer än dom få gångerna jag sträckte mig efter godis. Resten av tiden satt jag med ansiktet i en kudde.


Justins perspektiv

Jag kunde inte låta bli att skrämma henne när hon satt med huvudet i en kudde så när jag kände att hon verkligen slappnade av så tröck jag in mina händer i sidan på henne, och hon flög upp.

Hon tog kudden och slog den i huvudet på mig.

- Vad var det där bra för? frågade hon med en ledsen min
- Jag kunde inte låta bli. Förlåt älskling. svarade jag och kysste henne
- Schyy. sa dom andra samtidigt

Hon tittade på mig och log, sen böjde hon sig mot mig, och jag trodde hon skulle kyssa mig men istället så viskade hon i mitt öra att hon inte ville se mer av filmen, och tänkte gå upp på mitt rum. Hon sa även att jag kunde komma upp om jag fick tråkigt. Men jag ville se filmen, den verkade bra. Hon kysste mig, sen gick hon.

När filmen var slut hade hon fortfarande inte visat sig nere, så jag gick upp till mitt rum. Men när jag öppnade dörren möttes jag av att hon satt upp handen och mimade 5 minuter. Hon pratade i telefonen. Undra bara vem det var hon pratade med.

Jag gick ner till dom andra som nu satt och kollade på MTV. Där dom lyckligtvis *host* visade ett avsnitt av min gamla serie som gick där, Justin Biebers diary. Och jag kunde inte annat än skratta. Mina vänner som känner mig mest, sitter och kollar på det där.

- Fan, vet ni inte nog om mig eller? sa jag när jag satte mig i fotöljen
- Klart vi gör, men detta avsnitt har jag totalt missat. svarade Caitlin

Efter 10 minuter kom Rose ner och såg glad ut. Hon kom fram och tog mig i händerna och började gå. när vi kom ut på baksidan stannade hon och kollade på mig och sa.

- Jag pratade med min bästa vän från NY. Jag tänkte fråga dig en sak, och det är helt okej om du säger nej.
- Fråga på älskling.
- Eftersom att jag inte kan bo hemma, eller ja. Kan och kan, jag vill inte. Men jag vill ha min bästa vän här, så undrar jag om det är okej om hon också sover här. Det blir bara fredag till söndag.
- Men det är väl självklart att hon får. Jag vill att du ska vara glad. Så det är inga problem. svarade jag och kramade om henne
- Tack sötnos, då ska jag säga det till henne. Men du, jag är helt slut i kroppen så jag går in och säger godnatt till dom andra och går upp och lägger mig. Kom upp när du vill.

Hon log sitt busiga leende, och jag ville egentligen bara springa upp före henne. Men jag hade mina vänner som jag inte träffat på länge här, så jag ville spendera så mycket tid med dom som möjligt.

- Jag kommer om ett tag snygging!

Vi gick in och Rose kramade om alla och sa godnatt. När hon gick upp för trappan kunde jag verkligen inte förstå hur den snygga bruden kunde vara min, och jag spanade verkligen in henne. Jag ska aldrig göra mig av med henne. Ett plus i kanten är ju att hon kommer bra överens med mina vänner.

Jag blev väckt ur mina tankar av att någon knäppte med fingrarna framför mitt ansikte.

- Vad? frågade jag när jag fick syn på Ryan
- Din extremt sexiga flickvän gick precis upp och la sig, och du sitter kvar här. Varför sitter du här?
- För att jag inte ville lämna er själva.
- Men herregud, vi klarar oss! Fattar inte du varför hon gick upp eller? sa han och log hånfullt

Det sista han sa hörde jag bara från trappen då jag redan var halvvägs uppe. jag kunde höra hur dom skrattade åt mig. Och det kan jag förstå, hur kan jag vara så dum att inte fatta.

Väl inne i mitt rum låg hon där, vackrare än någonsin. Alla hennes kläder låg lite här och där över mitt golv, och det gjorde mig ännu gladare. När jag gick mot sängen lät jag mina kläder också falla till golvet. Sen kröp jag ner bredvid henne.

Hon sa inte ett ljud, men hon la sig över mig, och gav mig en sån kyss jag aldrig känt. Samtidigt lät jag min tunga leta sig in till hennes, så dom fick dansa tillsammans. Helt plötsligt satte hon sig upp gränsle över mig och bara kollade på mig.

- Vad tittar du på? frågade jag med ett leende
- Dig, och hur jävla snygg du är. Du fattar inte hur mycket jag vill ha dig.

Hann inte svara henne innan hon la sig ner och kysste mig. Jag la ner henne bredvid mig och lät mina fingrar vandra över hennes kropp. Hon rös till när mina fingrar nådde troskanten och jag drog ner dom. Jag fortsatte smeka hennes kropp och lät min hand stanna på hennes bröst. Jag tog av mig mina kallsonger och hon drog mig över sig.

Hon tittade på mig och bet sig i läppen. Jag kysste och trängde in i henne, hon stönade njutningsfullt.

Hur kunde en tjej få en att må så bra? Hon drog sina naglar efter min mage, hon vet verkligen hur man gör mig upphetsad.

Samtidigt som jag gled in och ut, kysste jag och smekte resten av hennes kropp. När jag kände att hon spände sin kropp, kände jag även att hon drog sina naglar på min rygg, ganska hårt. Det taggade bara upp mig så jag kom strax efter henne.

Den här gången låg vi inte kvar utan vi gick in i duschen på en gång. Jag tvålade in hela hennes kropp och gav henne kyssar på halsen. När hon vände sig med ansiktet mot mig så tryckte jag upp henne mot väggen och gav henne en riktig kyss och hon förstod. Hon smekte hela min kropp.

När vi kom ut ur duschen gick hon fram till sina väskor och tog fram ett par trosor. Jag vart glad när jag såg vad det stod på dom, Biebers. Hon kom fram till mig och tryckte sig mot mig. Jag la mina armar om henne och pussade henne på huvudet.

- Älskling, eftersom att du fick vad du ville ha två gånger så är du nu skylldig mig en tjänst. skrattade hon fram
- Allt för dig snygging. Men jag hoppas att du tyckte det var lika skönt som jag, och att du verkligen ville.

Som svar fick jag en kyss, även om hon inte sa något. Så förstod jag vad det betydde.

Hon tog sig ur mitt grepp och gick in i min garderob, sen kom hon ut med en tröja med mig på. Hon gick förbi mig och ut ur mitt rum. Så jag drog på mig ett par kallingar, och ett par mjukisar och gick efter henne. Till min förvåning var dom andra fortfarande uppe. Eller ja, Ryan och Chaz. Cait och Christian hade dragit hem. När Rose gick in i köket gick jag in till grabbarna i vardagsrummet.

- Ey, gick inte ni och la er? frågade Ryan och flinade med hela ansiktet
- Jo, men vi kunde inte somna. svarade jag och log lika mycket
- Tss, som att vi inte hörde er. Både första och andra gången.

Nu var det inte lika roligt länge, hade dom verkligen hört oss i duschen? Jag som tyckte vi hade vart så tysta. Men man har nog en helt annan uppfattning när man inte har allt fokus i skallen.

Vi bytte ämne och jag berättade för dom att Rose´s bästa kompis Candy skulle komma på fredag, dvs om två dagar. Ryan såg genast upp på mig.

- Är hon snygg? frågade han

Innan jag hann fundera på vad jag skulle svara då jag inte träffat henne, kom Rose in till oss.

- Klart hon är! En av dom snyggaste tjejerna jag känner. sa hon där hon stod lutan över ryggstödet
- Fint. Singel också eller?
- ja, det är hon, ni skulle nog passa bra tillsammans. svarade hon sen vände hon och gick

När hon kom upp i halva trappan vände hon sig om och vinkade dit mig, och jag kunde inte bara ignorera henne. När vi kom upp på mitt rum tog hon av sig tröjan och kröp ner under täcket, och jag tog av mig mjukisarna och kröp ner bredvid henne. Men drog henne intill mig och la armen om henne.

- Jag älskar dig. sa vi i kör


Kommentarer
emma andersson säger:

yeey, ryan kommer lite mer in i bilden!:DD

Skrivet: |

Anonym säger:

<3

Skrivet: |

Stina säger:

Så j****a bra!!!!! Biebergasm<33

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Skönt att hon berättade för Cait om hennes mamma, och fick den responsen hon fick från Cait. Känns bra att hon har en vän som förstår henne :) Haha, åh fy, jag hade ju spytt om någon plockade fram godis och chips efter jag hade ätit en pizza, :P Så jag förstår henne. :P Haha älskar att hon retar honom, det är så det ska vara :D älskart! Haha jag är typ som hon när man kollar på skräckfilm, usch, :P Och hade någon gjort så på mig så hade jag slagit honom, hårt! :P Kul att dem kollade på honom på MTV, :P Men va roligt att Candy ska komma också :) han är söt som ändå vill spendera tid med Ryan och Chaz när han egentligen bara vill springa efter henne ;P Och kul att dem sa som dem sa, man får inte vara dum. Älskart! :) Visst är det inte lika detaljerat som i de andra du har skrivit med man vet ju vad dem gör ;) Men jag undrar vad han är skyldig henne för tjänst :) Dem är ju söta! Oops jobbigt läge att dem hörde men det är ju inte svårt att ana vad dem gjorde :) Men åååååh dem sa det, i kör dessutom, så förbaskat underbart! :D:D ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback