Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Saknas.

Det saknas 10 kommentarer på senaste kapitlet. Så det blir nog inge mer. =/


Update:
Ser att det är några som har skrivit att jag absolut inte ska sluta skriva. Men det är liksom inte kul att skriva när man inte får någonting tillbaka. Allt jag ber om är att man ska göra något som tar max 2 minuter. Det ligger flera timmars arbete bakom ett kapitel, och eftersom att jag är på kapitel 54, så ligger det extremt många timmar bakom. Och jag har ett liv också!


Kommentarer
Anonym säger:

vänta. va!säger du att du ska sluta skriva?! :s

Skrivet: |

Melina säger:

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!

kan du inte skriva ett avslutningskapitwl iallafall? :(

Skrivet: |

Jenny säger:

Neeeeeeeeeeeej! du får INTE sluta skriva, snälla! jag älskar din novell!

Skrivet: |

Anonym säger:

jag är inte så värst inne på att skriva kommentarer så därför brukar jag kolla om du skrivit något nytt och sen dra. men du ska veta att jag älskar det du skriver. så därför tycker jag att du ska fortsätta skriva ;)

Skrivet: |

Emma säger:

Nej! Du får inte sluta skriva.

Skrivet: |

Anonym säger:

Sluta inte skriva ! Igentligen hatar jag att läsa, men denna kan jag inte sluta läsa ! Den e så jä*la bra !

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback