Skrivet:
Kategori: √ 4. HITRISA - Part 2

Sneak Peak - IGEN!

För er som inte hann med sneak peaken förra gången, här kommer den igen. :) På måndag sätts det igång på riktigt, och ni får veta hur det går mellan Justin och Clarissa, tillsammans med Liam och Adriana. :) Hoppas ni längtar lika mycket som jag gör. (A)




Ni undrar säkert varför vi bara är tre som bor här, och tro mig, det gör jag också. Justin bor inte med oss mer, han lever ett helt annat liv, tillsammans med ingen mindre än Selena. I början var det jobbigt, men jag har börjat komma över det riktigt bra faktiskt. Han träffar Adriana så ofta han hinner, och hon har fått följa med honom på många olika resor, vilket jag kan tycka vara bra, jag vill att hon ska få chansen att lära känna sin pappa. Det enda som stör mig är att Selena är med och försöker leka någon extra mamma, vilket hon absolut inte är, och det har jag tagit upp med Justin, men han vill inte lyssna på mig. Vi har kanske inte den bästa kontakten man ska ha när man har ett barn tillsammans, men jag gör så gott jag kan.


Kommentarer
Johanna säger:

YEAH LÄNGTAR GRYMT MYCKET :D

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Emilija med J. säger:

Tack :D

längtar riktigt mycke :D

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

S.M säger:

ÅH vad jag längtar :D Men jag trodde verkligen Justin hade fattat att Clar är den bäst :O och att Selena blivit bättre....menmen det märks vad som händer :D just nu hatar jag Justin för det jag lästa o_O

Skrivet: |

Alexandra säger:

Hatar Justin nu :/ men längtar tills du börjar :D

Skrivet: |

Emma säger:

Heej SJUKT BRAAA LÄNGTAR!!!:D



Btw; har skickat ett mail till dig:) Är tacksam för svar kram emma:)<3

Skrivet: | Bloggadress: http://beautifulbieber.blogg.se/

nour säger:

jag tänker köra över justin med en lastbil :@

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

Anonym säger:

GAAAHHH!!! KAN DU INTE BÖRJA NU ISTÄLLET???? SERIÖÖÖÖSTT!!!<3

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback