Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Ni kommer bli besvikna...

Jag vet att jag lovade er ett inlägg idag, men jag vet inte om jag kan ge er ett. Jag har nämnligen ingen aning om vad jag ska skriva. Jag har noll ideér kvar, vilket är frustrerande till max, men vad ska jag göra. Ni är varmt välkomna med ideér. Så ska vi se om jag hinner koka ihop ett inlägg åt er idag eller inte. =/ 

Jag är besviken på mig själv, men jag har aldrig vart såhär tom i skallen innan. Något måste ha hänt, men jag vet inte vad. 

Ge mig förslag på saker som kan hända, snälla. :)

Kommentarer
Kajsa med K säger:

men kan du inte svara på frågestunden än så länge så att bloggen inte står tom? Tycker tyvärr att uppdateringen har försämrats de här dagarna... Men hoppas det blir bättre igen :)

Skrivet: |

Josefine säger:

Han kan överaska henne med något som aldrig i sin vildaste fantasi kunnat vänta sig. Eller så kan hennes ex komma in i bilden. Typ, att han kommer dit dom två är och vill prata... Bara en ide.. :D

Skrivet: |

en drama älskare säger:

Jag vill ha drama. Om dom bråkar är det skit bra.

Skrivet: |

Haley säger:

jag är lika hjärndöd! men typ drama eller något

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Anonym säger:

GIVE US DRAMA!:d

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag vill ha drama! hennes ex kanske kan komma in i bilden och så blir det massa bråk eller jag vet inte, är riktig dålig på att komma med idéer....❤❤ ;)



//Ebba :D



Skrivet: |

mikaela säger:

jag är själv inte så bra på att komma med ideer men drama skulle vara något bra<3

Skrivet: |

Anonym säger:

Dem kan bråka och rebecka bestämer sig för att åka hem och justin försöker stoppa henne så mycket han kan och resten får du bestäma själv , Men iallafall mycket DRAMA =D

Skrivet: |

josefine säger:

jag vill ha drama!

inte att någon åker in på sjukhus och ligger i koma eller något liknande.. det händer typ i alla jbnoveller -.-

men något som är kul att läsa :) något om nike kanske? kanske kommer nate från miami tillbaka? :D

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback