Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Börjar snart gråta...

När saker och ting inte går som jag vill, är inte tårarna långt borta. Och detta är en sådan tidpunkt. Varför i hela friden håller designen på att faller samman? Jag har ingen aning om hur man gör något, jag kan knapt skriva inlägg ^ 

Jag såg även att det fanns någon som undrade hur man gjorde för att komma till Kapitel ett på HITRISA del 1. Ja, det skulle jag också vilja veta. På förra designen la jag in så att det fanns en länk längst ned på sidan som flyttade oss bakåt bland inläggen, men den finns inte kvar mer. 

Jag har hört av mig till hon som gjort min design, och jag hoppas verkligen att hon lyckas fixa felet, för jag själv har inte den blekaste aningen om hur man gör något sådant. :) 

Hoppas iallafall att allt blir som det var från början. Och att ni läsare stannar kvar oavsett vad. 

OBS. Chapter fourteen under detta inlägg. ♥


UPDATE... Allt ska funka nu, finns inte vit bakgrund för er, tryck F5. :) Och vill man läsa HITRISA del ETT från början, trycker man på den kategorin och längst ned på sidan finns det "Tidigare inlägg." :)

Kommentarer
Emilija med J. säger:

klart jag stannar kvar.

men om hon som ska fixa det inte kan fixa det, så kan jag fråga min kompis Mooa på http://MMooae.blogg.se , för hon hjälpte mig att fixa det :)

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

wilma säger:

Shh, ta d lugnt tjejen. Vi stannar. Det är inget att oroa sig för. Designen fixar sig snart, när du får hjälp. Det är ingen fara :)

Skrivet: |

bella säger:

Såklart att jag stannar<3<3<3

Skrivet: |

Felizia säger:

Men shiit! Självklart att vi stannar! :) Skulle kunna vänta år på ett kapitel! ;D

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

emma säger:

När kommer nästa???

Skrivet: |

Quinee/Inees säger:

Aldrig att vi skulle lämna dig :* <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback