Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Besviken...

Jag är besviken på mig själv. Jag har lagt ribban för högt för min egen hälsa, och jag är så ledsen. Mina ögon klarar inte av datorn något mer, och min rygg klarar inte av den sittande delen. Jag försöker ändra ställning så ofta jag kan, men ögonen kan jag inte göra något åt. Jag kommer att ta mig en paus, jag kommer inte skriva något under den pausen. Det är ett tråkigt beslut jag är tvungen att ge er på julafton, men ah. Jag lovade er många kapitel idag, och det var då jag insåg att jag inte klarade av det.

Jag ska försöka att vila både min rygg och mina ögon så mycket jag kan, så att jag kan komma tillbaka fortare än väntat, man vet ju aldrig med mig. :) Jag kommer höra av mig när jag börjar skriva igen, men jag kommer inte att publicera dem fören jag ligger flera kapitel framför er. Så att det slipper bli såhär, hade jag nu haft flera kapitel på lager hade jag sluppit detta. Men jag har som vanligt varit så snäll mot er, så att jag har lagt ut dem.

Hoppas iallafall att ni får en bra jul, och ett gott nytt år. Så hörs vi, så fort jag mår bra igen. =/

I LOVE U. ♥

OBS.. Chapter twenty-two, under detta.


image description
Fick jag av min snälla mamma. :)

Kommentarer
Johanna säger:

Jag väntar på nästa & ta den tid du behöver :)

Krya dig!

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Anonym säger:

Krya <3

Skrivet: |

nour säger:

OMG JAG BÖRJA FAN GRÅTA :'(

Krya och kom sen tillbaka fyfan min dag typ dog :(

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

bella säger:

Krya på dig<3 Fick också hans skiva idag:D:D:D

Skrivet: |

josefine säger:

du får krya på dig! hoppas att du är tillbaka snart!

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Anonym säger:

Jag vet hur det känns det där med ögonen, har också haft svin ont i dem. Men sen tog jag en pause från datorn i några dagar och då vart allt bättre :)

Krya på dig och hoppas du blir bättre snart :)

Skrivet: |

Jenny säger:

Fy, klara mig inte längre :( kom tillbaka så fort du kan!

Skrivet: |

Anonym säger:

:/ sorgligt. hoppasde blir bättre :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback