Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Fööörlåååt!

Jag vet att kommentarerna har stigit över 20. Men min pappa skickade ut mig på ett uppdrag hela dagen, kom nyss hem. Jag håller på och skriver kapitel 58 just nu, har nog snart skrivit klart halva. Jag ska försöka skriva klart det så fort som möjligt. Och så får ni nog ett imorgon också. Sen får ni vänta på det sista tills någon dag i veckan.

Men nu till den viktiga delen!
Om du fick välja själv hur du skulle få träffa Justin, hur skulle det se ut? Ge mig massa olika förslag, så kanske just din blir till en novell! :)


Kommentarer
Tippe - Hur jag vill träfa Justin säger:

Jag skulle nog vilja att han kom hem till mig, gav mig blommor och vi hängde, tog en massa kort, och sen fick ja en tavla med hans auto på. Sen skulle jag få hans mobilnummer oh vi blir ASBRA VÄNNER ^^

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberismine.blogg.se/

Tippe - Hur jag vill träfa Justin säger:

Jag skulle nog vilja att han kom hem till mig, gav mig blommor och vi hängde, tog en massa kort, och sen fick ja en tavla med hans auto på. Sen skulle jag få hans mobilnummer oh vi blir ASBRA VÄNNER ^^

Men sen övergår de till kärlek <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberismine.blogg.se/

Tippe - Hur jag vill träffa Justin säger:

Jah venne, men typ att han kommer hem till mig, vi blir väner och sen övergår de till kärlek <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberismine.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback