Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Alla underbara läsare! ♥

Först vill jag tacka er som grattade mig i måndags då jag fyllde år. :)

Sen tänkte jag ta upp detta igen, jag har inte bestämt mig än, men jag vill veta vad ni tycker. Ska jag börja på en ny novell? Och självklart kommer den att handla om Justin, men jag har absolut ingen aning om hur resten ska se ut, där kommer ni in. Jag måste ha eran hjälp, hur ska dom mötas, vart ska hon bo, hur ska hon se ut, hennes familj, vänner. ALLT.. Jag vet att ni kan detta, så hjälp mig nu! :)

jag vill ha en kommentar av er var, och ni är ungifär mellan 60-80 som läser. Så ge mig det jag vill ha nu, så kanske jag ger er det ni vill ha.

BTW.. följ mig på twitter. @mariellesjelin




sötaste ever.


Kommentarer
Gabbi säger:

Hon kan heta Sally, Christina, Ashley, Jessica eller nåt och hon kan vara Demi Lovatos släkting (kusin,syster osv) och då lär hon känna Selena Gomez och sen på något sätt möter hon Justin genom dem.

Skrivet: |

Frida säger:

eller så gör du en tävling om att dina läsare får skicka in hur DEM ser ut så kan du välja en som din huvudperson. ;)

Skrivet: |

Jasmine säger:

vennne, men den blis säkert lika bra som förra! (:

Skrivet: | Bloggadress: http://readysetbieber.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback