Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Tävling hos Touched By Bieber...

Jag är med och tävlar på Touched By Bieber, och ärligt talat är jag aldrig med på sådana saker, så denna gång är den första, och vad är det man säger? Det finns en första gång för allt. :) 

Jag verkligen älskar hennes novell, och den hon skrev innan den hon håller på med nu. Hon gör det på sitt vis, och jag kan inte få nog av den. :) Jag längtar efter ett nytt kapitel varje gång jag har läst klart det senaste. ^^ Är man besatt då eller? Isf ärjag det, och stolt. 

#MuchLove



Kommentarer
Sandra säger:

Då vet du kanske hur vi känner för din novell? ;) <3 hihi. Du är grymt duktig, ska försöka bli bättre på att kommentera. Eftersom jag vet att det tar typ mindre än en minut att kommentera, och kan ta flera timmar att skriva ett endaste kapitel.

Driver en novellblogg själv.



du är så grymt duktig och begåvad, skulle lätt köpa alla dina böcker ifall du börjar skriva böcker:D <3 LOVE U OCH DIN NOVELL! HOPPAS DET KOMMER ETT TILL KAPITEL INNAN KVÄLLENS SLUT :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback