Skrivet:
Kategori: √ 4. HITRISA - Part 2

Chapter twenty-two.

 

Liam tog hårt på det jag berättade för honom, han var för liten för att komma ihåg det. Jag trodde att jag tog ett bra beslut, genom att berätta för honom vad som hände, men han kanske var för liten fortfarande. Men samtidigt vill jag inte att han går omkring och tror att det är Justin som gör mig illa. Liam borde ta vara på Justin istället för att gå omkring och inte tycka om honom. Även om jag vet att Liam älskar Justin innerst inne, så ser jag ibland att det lyser ilska om Liam, när han ser honom. Vilket jag absolut inte vill. Justin körde hem Liam till Jeremy, så han fick vara med Jazmyn. Han ville inte se mig just nu, vilket jag kan förstå.

 

I köket satt Diana och läste i en gammal kokbok, men varför förstår jag inte. Hon lagar gudomlig mat, och behöver absolut ingen hjälp med innehållet. ”Vad gör du?” Hon slog ihop boken och tog av sig sina glasögon. ”Jag försöker hitta på något gott att äta ikväll.” Jag satte mig ned mitt emot henne och drog boken till mig. ”Du behöver ingen kokbok för det, du kan allt från huvudet.” Hon log mot mig och strök mig över kinden. Hon gjorde faktiskt som jag sa, hon ställde undan boken och plockade fram det hon hade i frysen och i kylen. Adriana kom in i köket och klättrade upp i mitt knä. Vi satt tillsammans och kollade på när Diane gjorde maten, eller ja, Adriana målade i en bok med bara prinsessor, och från vad jag såg skulle det bli hur gott som helst.

 

När Justin kom tillbaka hade han med sig en godispåse åt Adriana som hon genast kastade sig över. ”Inte före maten, det vet du.” Hon suckade och kollade bedjande på Justin. ”Din mamma har rätt, du får den efter maten.” Att en liten flicka som hon kan stampa så mycket i golvet trodde jag var omöjligt, men hon bevisade återigen att små barn kan mycket mer än vad vi vuxna tror. Justin kramade om mig, och pussade mig i pannan, men jag ville ha mer, så jag kysste honom, och han var absolut inte sen med att besvara den. ”Ni två turturduvor kan väl hjälpa mig att duka.” Diane skrattade bakom ryggen på mig. Det är så skönt att vara hemma hos dem, dem frågar inte ens massa frågor angående min och Justins relation. Både jag och Justin högg in på att hjälpa henne med dukningen.

 

”Adriana och Bruce, det är mat.” Båda två satt och nördade framför barnprogram i vardagsrummet. ”Programmet var ju jätte bra, kan ju inte störa oss mitt i det.” Bruce klagade på att maten var klar för tidigt, och det händer aldrig. Vi andra skrattade bara åt honom. ”Ni får fortsätta kolla sedan.” Sa Justin och slog honom löst på axeln samtidigt som hans leende växte. Maten som Diane ställde fram på bordet både såg ut och luktade väldigt gott. En rotfruksgratäng med fläskfilé. Adriana kollade på maten och gjorde en avskräckt min i ansiktet. ”Du smakar i alla fall lite.” Hon suckade och la upp armbågarna på bordet, men Justin la ändå på mat på hennes tallrik.

 

”Gud vad gott det var.” Adriana var nästan den som åt mest, även fast hon gnällde innan hon ens hade smakat. ”Mamma, varför lagar inte du såhär god mat?” Alla tittade på mig samt bröt ut i ett härligt skratt, inklusive jag. ”Vet du varför? Jag fick aldrig lära mig laga mat, för din pappa gjorde det åt mig.” Justin blev nästan generad av det jag sa, för han kollade ned i bordet, och ville inte möta min blick. ”Jaha, då får jag väl leva med din mat då.” Precis som att den var så hemsk, den lilla flickan. ”Eftersom att du är så mätt, äter pappa upp ditt godis.” Justin viftade med henne påse vilket gjorde att det blev fart på henne. ”Glöm det, får jag den.” Hon lämnade bordet för att kunna överfalla honom som satt på andra sidan bordet.

 

”Hej Clar. Liam undrar om han får sova kvar här. För mig är det inga problem, det är om det går bra för dig. Dem sitter tillsammans inne på Jazmyns rum och kollar på gamla kort på dem två.”

 

Ett sms från Jeremy trillade in i min mobil, och tog ifrån mig uppmärksamheten som jag hade på Justins ögon. Han hypnotiserade mig som vanligt. Jag kunde inte sluta le när jag läste hans sms. ”Vem var det ifrån?” Justin är nyfiken, och han döljer det inte ens. ”Din pappa, han undrade om Liam kunde sova kvar.” Hans leende växte på läpparna, vilket också smittade av sig. ”Tänker du på samma sak som jag?” Jag lyfte på ögonbrynet och insåg att han var snuskig. ”Ge dig, det är min son, och din syster. Hör du inte hur det låter?” Han började skratta vilket fick Diane att vända sig om där hon stod vid diskhon. ”Ungdomar.” Suckade hon för sig själv och skakade på huvudet.

 

”Hej Jeremy. Självklart får han stanna där, om det är det han vill. =) Inga problem för mig. Men ring mig på en gång det händer något, eller blir problem.” Jag skrev snabbt tillbaka ett svar och skickade det. ”Vad vill Mr. Bieber göra ikväll då? Vi har bara ett vilddjur att ta hand om.” Han satt och ritade i konturerna på en kvinna i en tidning, vilket fick mig att börja skratta. ”Jag vet inte, vad vill du göra?” Jag bet mig själv i läppen och insåg att jag inte kunde säga det högt, då Diane fortfarande befann sig i samma rum. Jag tror att Justin uppfattade min tystnad precis som jag ville att han skulle ta den.

 

Adriana satt tillsammans med Bruce framför tv:n och kollade på Disney Channel, dem skrattade och hade allmänt mysigt tillsammans. Jag stod ett tag i dörröppningen och kollade på dem två. Ibland låter jag tankarna skena iväg, precis som nu. Jag kan inte undgå att fundera över hur hon kommer bli när hon blir äldre, tonåring. Kommer allt bli precis som det var för mig, en fest då och då, eller kommer hon bli tvärt emot. Justin kom och ställde sig bredvid mig, hans hand letade efter min, så jag fångade upp hans och flätade våra fingrar. Ingen av oss har egentligen pratat om att bli tillsammans igen, men vi beter oss precis som att vi vore det. Ingen av oss säger emot när den ena kysser den andra, eller bara rör vid varandra.

 

”Kom nu, vi ska åka tillbaka till hotellet.” Adriana vägrade, men jag gav mig inte. ”Nej, jag vill inte.” Justin skulle precis rycka in, men jag hann före. ”Vilken tur att det är jag som bestämmer då.” Hon suckade högt och tydligt samtidigt som hon skrek åt mig. ”Sluta nu, varför ska du hålla på och krångla.” Diane kollade på mig med bedjande ögon, och jag kunde läsa av dem. ”Låt hon sova här då.” Hon viskade så att Adriana inte skulle kunna skrika ännu högre. Jag kollade på Justin för att han skulle få bestämma. Han nickade bara. ”Okej då. Du får sova här.” ”YES.” Hon hoppade tillbaka in i vardagsrummet och slog sig ned bredvid Bruce som bara skrattade. ”Vi ringer imorgon när vi har vaknat.” Diane nickade åt mig, och följde med oss ut i hallen.

 

Utanför hotellet var det återigen fullt med paparazzi och Justin hade ett fast grepp om min hand, vilket kommer resultera i att folk kommer spekulera om vi är tillsammans eller inte. Vi log mot varandra när vi klev in på hotellet, och mot hon som stod i receptionen. När vi kom upp på rummet hoppade jag in i duschen, det svala vattnet rann längs min kropp och jag njöt verkligen av det, men jag kände en saknad. ”Justin, kom och gör mig sällskap.” Jag visste att han befann sig utanför badrummet, med andra ord låg han i sängen, och troligtvis höll på med sin mobil, vilket han alltid gör då han får en tid över. Han håller garanterat kontakten med sina fans, vilket jag är glad över.

 

”Saknat mig?” Han smög in bakom mig och la sina armar om mig. Båda två stod under det rinnande vattnet och bara njöt av varandras sällskap. ”Det gör jag alltid, speciellt då jag vet att du är så nära mig, men ändå så långt bort.” Jag vände mig mot honom och placerade mina händer runt hans nacke. Hans leende smittar lätt av sig, och kinderna gör nästan ont för att jag inte kan sluta le. ”Jag älskar dig, det vet du va?” Han nickade löst och pressade sina läppar mot mina, samtidigt som han drog med sina fingrar längs min ryggrad. Efter en het kyss tryckte han mig mot duschväggen med båda mina händer i ett fast grepp över mitt huvud, och pressade återigen sina perfekta läppar mot mina.

 


 

Jag stod med handduken lindad runt min kropp när Justin kom upp bakom mig och knuffade ned mig i sängen, jag hann nätt och jämt vända på mig innan han kravlade upp över mig. Han hade ett sådant creepy smile på läpparna att jag förstod vad hans avsikt var. Han kysste mig på halsen och flätade in sina fingrar i mitt blöta hår. ”Vill du?” Han hade redan hetsat upp mig så skulle jag säga nej, gjorde jag bara bort mig själv. Jag la ned min handduk på sidan av min kropp så att jag låg naken under honom, vilket var ett svar nog för honom. Han tog för sig av det jag erbjöd honom, men stannade upp nå han fick se mitt lilla ärr efter kejsarsnittet. Han tittade på mig med bekymrade ögon, men jag brydde mig inte, jag ville bara ha honom.

 

Allt kändes så bekant på något vis, och jag kom på vart det kom ifrån. Den där gången, på min födelsedag, när vi tältade. Justin triggade mig till max, tills jag bokstavligttalat bad honom att han skulle tränga in i mig, precis så betedde han sig nu. Han kysste och smekte varje liten del av min kropp, hans fingrar masserade till och med insidan på mig, samtidigt som han kysste min hals, och troligtvis lämnade massa små sugmärken. Han brukade lämna dem på mina bröst annars, men nu gjorde han väl det på halsen just för att visa att jag tillhörde någon annan. Tillslut orkade inte min kropp stå emot honom mer, Justin lät mig komma och min kropp gick upp i brygga.

 

”Skönt?” Han log creepy mot mig, vilket fick mig generad. Visst har han sett mig som mest utlämnad innan, men just nu kändes det bara pinsamt, och jag vet inte varför. ”Baby, skäms du?” Jag placerade mina händer över mitt ansikte för att han inte skulle kunna se mina rosa kinder, även om det var mörkt i rummet så lyste dem säkert upp det. Han tog bort dem, och la dem över mitt huvud, för att slutligen pressa sina läppar mot mina. När han slappnade av krokade jag mina ben kring hans höfter för att få ned honom på rygg. Nu var det min tur att ge honom samma behandling, och tro mig, det tog inte lång stund innan han svarade på den. Jag lät dock inte han komma, då hade det roliga varit slut så fort.

 

 

”Varför gör vi detta mot varandra?” Jag mådde absolut inte dåligt över att jag låg med Justin, men vi sårar bara varandra i slutändan. ”För att jag vill inge annat än ha dig. Ha dig som flickvän. Och är detta det enda jag får, tar jag det.” Han gav mig inte chansen att säga något mer, för han kysste mig och trängde in i mig. I det ögonblicket fanns det ingen som betydde något. Absolut inget, det var bara jag och han, tillsammans med våra kroppar som inte kunde få nog av varandra. ”Mer. Hårdare.” Det var bara få ord som kom ut ur min mun samtidigt som han stötte hårt och djupt i mig. Han böjde sig ned och kysste mina bröst. Jag fick chansen efter någon minut att pressa ned honom på rygg. Jag gränslade, och började rida honom, med mina händer som stöd på hans bröstkorg.

 

Vi var åter tillbaka i missionären när orgasmen kom krypande. Den känslan som uppstår i min kropp när han med full kraft stöter en sista gång och tömmer sig djupt inne i mig är obeskrivlig. En sak är säker i alla fall, när det händer reser sig min kropp i brygga på grund av den kraftiga orgasmen jag får uppleva. Vi låg båda två helt utslagna i sängen och höll om varandra. Han smekte mig över ryggen samtidigt ja pussade honom med jämna mellanrum över bröstet. ”Bli min igen.” Han viskade, men jag hörde honom, dem där orden hade jag hört även om han hade viskat ute bland alla sina skrikande fans. ”Du förstår inte hur mycket jag har längtat efter att du ska säga det där. Jag är din, idag, imorgon och föralltid.” Han kysste mig, och tro mig, ingen kan kyssas som honom, men den kyssen var så laddad, att jag trodde jag skulle svimma. Det var som flera volt gick genom min kropp, och den tröttade verkligen ut mig.

 

Jag somnade med världens största leende på läpparna, han var min igen. Och jag kommer inte ge upp honom så lätt som jag har gjort dem andra gångerna, när han har gått har jag låtit honom göra det också, men gör han samma sak igen kommer jag kämpa, tills jag är halvdöd och blodig. När jag vaknade på morgonen låg Justin bredvid mig med ett leende på läpparna, men han sov. Så jag kravlade mig sakta ur sängen, eller jag var i alla fall på väg. ”Vart ska du?” Två armar fångade mig precis innan jag skulle resa mig upp. Jag började skratta för hans armar hamnade på mina kittligaste ställen. ”Tänkte ta mig en dusch, känner mig lite äcklig.” Jag flirtade åt honom, och han började skratta. ”Det är väl onödigt.” Han tryckte ned mig i sängen och kysste mig.

 

Efter ännu en het stund tillsammans fick jag kliva ur sängen utan protester, och gick raka vägen in i duschen. Jag rakade benen och såg till så att jag kände mig som en ny människa, vilket inte var några problem, tvätta håret och kroppen så är jag så gott som ny. Med ett brett leende på läpparna lämnade jag badrummet med en handduk tätt kring kroppen. Jag letade ett tag efter nya kläder, trosorna som Justin undrade om dem täckte nog drog jag på mig, och en av mina nya bh:ar. ”Sitter dem bra eller?” Justin vände sig mot mig som bara stod i underkläder. ”Spelar ingen roll, för det är bara jag som får se dig i dem ändå så.” Han log mot mig och drog ned mig i sängen igen.

 

Vi satt i bilen tillsammans och var på väg till Diane och Bruce för att hämta upp Adriana. Hon hade tydligen sovit som en stock, och precis som Justin, över hela sängen. Bruce hade till och med gått och lagt sig på soffan för att hon tog upp så mycket plats. Hon stod på trappen med sin väska i handen och väntade på oss. Vi skulle få mat hemma hos Jeremy, så vi skulle åka på en gång. ”Har allt gått bra?” Diane kom ut och sa hejdå till oss. ”Allt har gått bra, hon är som en prinsessa.” Det kan jag tro, hon är ju inte hemma. När vi kom fram till Jeremy kom både Liam och Jazzy fram och kramade oss. ”Hej gubben, saknat mig.” jag knuffade till Liam lätt i sidan, och han skrattade sarkastigt mot mig, vilket betydde att han inte hade gjort det.

 

”Tack så hemskt mycket för maten, det var jätte gott.” Vi hjälpte Jeremy att plocka undan allt när vi alla hade ätit klart. Och han bjöd på spagetti och köttfärssås, det är därifrån Justin har fått sin pasta beroende. Vilket jag kan förstå. Alla barnen var och lekte någonstans så det var bara vi tre i köket. Justin kysste mig när jag minst anade det och Jeremy harklade sig bakom oss. ”Är ni tillsammans igen?” Med ett leende på läpparna kollade han på oss, och fortsatte plocka undan alla tallrikar. Justin nickade med ett ännu större leende. ”Japp, det är vi.” Jag kunde höra stoltheten i rösten på Justin, och det fick även mig att le. Med Justins armar om min kropp lutade jag mig in i hans famn och lät honom pressa mig mot honom. Han kysste min hjässa. ”Jag älskar dig, glöm aldrig det.” Jag vred mitt huvud mot honom och pressade mina läppar mot hans en gång till. ”Jag älskar dig också.”



Hoppas ni alla har fått smaka på den goda julmaten, och att ni är proppmätta. För det kan jag nog säga att jag är ^^ Varje jul säger min mormor exakt dessa ord: Nu äter vi lugnt och försiktigt, så vi kan äta länge. Det slutar ändå med att alla kastar i sig maten. ^^ 

Kommentarer
nour säger:

OMG SÅ JÄVLA BRA!

Skrivet: |

noura säger:

skit bra

Skrivet: |

Haley säger:

Skit grymt <33

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

elena säger:

jag grät när dom var vid kyrkgården men super bra som vanligt

Skrivet: |

Johanna säger:

GRYMT!

LOVE IT!

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Anonym säger:

Super bra!!:) god jul!

Skrivet: |

Anonym säger:

Varför skriver du om sex 24/7? Tycker du att det är roligt eller? Äckliga, pervo, är vad du är.

Skrivet: |

bella säger:

Super!!!

Skrivet: |

Cherry ♥ säger:

Superbra skrivet :)) ♥♥ Massor med kärlek till den här novellen , amazing :D ♥

Skrivet: |

Anonym säger:

Super bra! :)

Skrivet: |

Quinee/Inees säger:

Skit bra !!!! Woooho action -.- ahhah

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

ellen säger:

Wihooo,här kom det lite 6...0.o!!!

Skrivet: | Bloggadress: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/

David Guetta säger:

super bra!:D

Skrivet: |

Emelie säger:

meeerrr!! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://3meliii3.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback