Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Jag vet inte vad jag ska säga.

Jag fick en kommentar som berörde mig rakt igenom, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag tänkte dela med mig av den. Personen som skrev den har en egen novell blogg, tillsammans med någon/några, och den följer jag slaviskt.

Det är exakt sånna här kommentarer jag vill ha, jag vill veta hur min novell påverkar er. Bra eller dåligt spelar ingen roll, och just den här påverkade mig. Jag blev hur glad som helst, även om novellen slutade sorgligt, vilket var poängen, men att veta att jag påverkade henne på det sättet jag ville gör mig glad. :)

Så tack så mycket för din fina kommentar! :)


Kommentarer
Bieber Cash säger:

Oh my god!! De där kom seriöst som en chock! Jag visste inte att kommentaren skulle ha den inverkan på dig! O.o jag skrev bara ur hjärtat ^^



Iaf. Vad gulligt av dig att dela med den :) när vad kul att du följer biebercash med så stort allvar! De gör mig otroligt glad! :)<3



Tänkte oxå passa på att säga två saker: 1. De är bara jag, Madelene, som skriver på biebercash :) har alltid varit och jag tror ärligt att det allting kommer vara så ^^



2. Nu ska jag sluta skriva på den här konstiga kommentaren och istället läsa den nya novellen made by you ;)



Kram Kram <3



//Bieber Cash

Skrivet: | Bloggadress: http://.biebercash.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback