Skrivet:
Kategori: The Night ✎

21; What Do You Want?

 
På morgonen när jag vaknade låg Justin bredvid mig och sov. Han såg faktiskt mer eller mindre ut som en ängel, ni vet med ett vitt sken runt om sig. Det glänste om honom, precis som från vampyrerna i Twilight. Hans väl skulpterade käke gjorde saker med mig som jag inte trodde en kroppsdel kunde. Jag ville ligga kvar där och titta på honom men jag var alldeles för kissnödig så jag var tvungen att springa in på toaletten. Jag hade en aning värk i magen och det kunde bara betyda en sak, det var dags för tjej-veckan. Suck. När jag var klar gick jag tillbaka in i sovrummet och drog en av Justins stora t-shirtar över huvudet. Täcket som han hade på sig när jag reste mig upp hade glidit ner över hans bröstkorg och låg slätt över hans höftben. Det såg ut som att han var ett verk av Picasso. Tillslut kom jag på mig själv med att stå och skåda honom, allt med honom var vackert, perfekt. Egentligen var han ju inte min att titta på, han hade ett förhållande, och jag ville inte vara den som förstörde något, men det var jag. Jag gick emot alla mina egna normer.

 

Jag hade inte haft min mobil telefon på sedan jag lämnade fastlandet så det kanske var på tiden att jag satte på den. Meddelande efter meddelande rullade in, och jag trodde aldrig det skulle sluta. Ella, Milena, mamma och pappa, till och med Anastasia hade skickat ett, och det händer sällan att hon skriver. Cara från Victoria Secret. Nästan alla meddelanden bestod av ”Vart är du?” ”Hur mår du?” Och så vidare. Milena var väl kanske den enda som visste att jag var med Justin någonstans, men inte vart, för det visste inte ens jag när jag åkte. Jag hade inte pratat med mina föräldrar sedan min 20 års fest. Jag ringde upp pappa utan att fundera. Han lät ganska lugn för att vara honom. Jag förklarade för honom vart jag var och att jag mådde bra. Dock svarade jag inte på frågan om vem jag var med. Det kunde jag inte göra, det skulle inte finnas någon som visste om oss. För många visste redan. ”När kommer du hem då gumman?” Mamma gapade och skrek i bakgrunden om att jag minsann skulle komma hem omgående, men pappa lyssnade inte på henne.  ”Vi är på väg hem, någon gång i morgon skulle jag tro.” Vi fortsatte prata ett tag till men avslutade samtalet när min mamma slet luren av min pappa.

 

Justin började röra på sig när jag kom in i sovrummet igen, han sträckte ut armen nästan som att han letade efter något bredvid sig. Dock var platsen tom och han vaknade till lite, gnuggade sig i ögonen och fick syn på mig i dörren. ”God morgon sömntuta.” Sa jag samtidigt som jag strök över golvet mot sängen. ”God morgon sötnos. Kom hit med dig.” Han gjorde en gest om att jag skulle lägga mig ner bredvid honom, vilket jag gjorde. Han snosade in sitt huvud vid min axel och placerade sin arm över min midja. Under samtalet med pappa hade jag lyckats koppla bort smärtan som uppstod i min mage, men den kom tillbaka när jag la mig ner och slappnade av. ”Du luktar så jävla gott.” Han kysste mig på kinden och drog ett djupt andetag. Konstig grabb, kan man tycka, dock inte jag. Det var gulligt. ”Du luktar gott efter sex.” Svarade jag honom, och det fick honom att skratta till. ”Svett Jag luktar svett då.” Jag skakade bara på huvudet. ”Nej, du luktar gott. Du luktar man.” Min kropp låg pressad mot hans, vi var precis som yin och yang.

 

Hans arm började röra sig, fört över mina bröst som han stannade vid ett tag, klämde och kände sig fram. Att inte vara upphetsad när han är i närheten av en är omöjligt, men jag visste att det inte skulle gå att genomföra ett normalt samlag just då, utan att det hade blivit blodigt överallt. Jag hann dock inte stoppa honom innan han nådde mina trosor, men gjorde det då. ”Nej.” Var det enda jag sa och tog bort hans hand. Jag behövde inte ens kolla på honom utan att förstå hur han kände sig, eller hur han såg ut. Det var till och med så att han slutade andas för en kort stund. ”Har jag gjort något?” Även om problemet jag hade var något alla tjejer hade, så var det ändå genant. I mina ögon är det något riktigt äckligt, och helt onaturligt. Jag menar, i en hel vecka förlorar vi blod utan att dö. Det säger ju emot sig. ”Nej, det har du inte. Jag fick mens i morse.” Jag var så glad att jag slapp se honom i ögonen när jag sa det. Han stelnade till och reste på sig. ”Åh.” Var allt han sa innan han lämnade rummet.

 

Nu var frågan, hade jag gjort honom något. Eller tyckte han precis som jag, att jag var äcklig, och skulle vara det i en hel vecka? Jag låg kvar i sängen ensam i säkert en kvart innan han kom in med en stor bricka i händerna. På brickan fanns det absolut inte frukost. När han kom fram till sängen ställde han ner brickan mellan oss och satte sig lutad mot sänggaveln. Det fanns glass, choklad och smågodis. Som modell är det inget man trycker i sig i mängder mer än en gång i månaden, och det är första dagen då detta slår till. Då skulle jag kunna trycka en hel godisbutik. ”Men är du söt eller?” Jag lutade mig mot honom och plutade med läpparna, han fattade vinken och kysste dom. ”Har du ont?” Jag himlade lite med ögonen mot honom och skakade smått på huvudet. ”Det har du visst, kom hit.” Han klappade mellan sina ben, och visade att jag skulle sätta mig där och luta mig mot honom. Vilket jag gjorde utan krångel. Tröjan jag hade på mig drog han upp så den låg precis under mina bröst, vilket gjorde att jag enbart han trosor på mig. Han smekte sina fingrar över min nedre del på magen och viskade lugnande ord i örat på mig. Tillslut somnade jag.

 

 

När jag vaknade igen låg jag på Justins sida av sängen och han låg på min. Jag hade ingen aning om hur han hade lyckats ta sig från mig, utan att jag vaknat. Jag är typ den lättaste människan att väcka, men han hade lyckats. ”Hur mår du?” Han drog min kropp mot sig och kysste min panna. ”Jag mår bra. Faktiskt. Vad har du för magiska fingrar?” Han log med hela ansiktet och kysste mina läppar. ”Det borde du veta, babe.” Viskade han lugnt och förföriskt. Han visste mycket väl vad han gjorde med mig, och det störde mig. Han gjorde det med flit, och han skulle en vacker dag få tillbaka, fast det dubbla. ”Har vi långt hem?” Jag var tvungen att byta ämne, och göra mellanrum mellan oss, annars hade det kunnat sluta riktigt illa. ”Vi är hemma igen någon gång i kväll. Vi var tydligen inte så långt bort med båten, som jag från början trodde.” Det var skönt att höra, jag ville verkligen hem av någon konstig anledning. Det skulle bli skönt att få komma hem och sova i min egen säng, i hela sängen. ”Hur blir allt när vi kommer hem?” Frågade han och kollade seriöst på mig.

 

 

Jag visste inte vad jag skulle svara, för jag visste inte vad jag kände, vad jag ville eller vad jag tyckte. Jag kunde inte sätta ord på mina känslor, och jag var livrädd. Inte så rädd att jag bet mina naglar, men det var inte långt ifrån. Varken han eller jag var i det stadiet där vi kunde vara tillsammans. Han hade flickvän, och jag hade precis börjat mitt yrke på Victoria Secret. Det fanns liksom inte plats för massa krims krams i mitt liv, ingen kärlek. Det fick bara inte hända. Och eftersom att jag inte visste vad jag ville så kunde jag inte svara honom. ”Jag vet inte.” Vi låg fortfarande kvar i sängen och brickan med allt godis på stod mellan oss, så jag plockade åt mig en chokladbit. Jag vågade inte riktigt kolla på honom, men jag kände hur han rörde sig obekvämt i sängen. ”Jag förstår.” Var allt han svarade, men han kunde helt omöjligt fatta vad det var som snurrade i mitt huvud. ”Vad vill du?” Där var jag tvungen att kolla på honom, ifall att han himlade med ögonen och gjorde något annat. Men inget, han tittade helt tomt på mig. ”Jag vill vara din vän. Vill kunna ringa dig och..” ”Och fråga om vi ska knulla?” Avslutade jag hans mening med. Han skakade bara på huvudet. ”Nej, sluta. Jag är inte med dig bara därför.”

 

Det blev nästan pinsam tystnad där ett tag, och så sådant orkade jag inte med. Allt mellan oss hade varit så för bra för att det skulle kunna fortsätta så, och jag visste det. Vi hade kommit till det stadiet där det skulle bli kaos. Skulle jag kyssa honom hejdå i taxin hemma, eller skulle vi bara nicka lite pinsamt mot varandra. Det fanns ingen logik i något längre. Jag hade inte känt mig så liten sen den dagen jag klev in i mitt rum och fick se Antonio tillsammans med Natalia. Justin fick mig att känna, känna saker jag inte ville ha i min kropp. Det fanns inget sätt att få dom att försvinna på heller. Värken i magen började komma tillbaka, och mitt liv var verkligen inte på topp. Jag hade ingen lust att sitta där med honom mer, jag ville verkligen hem. ”Jag går och duschar.” Var allt jag sa innan jag klev upp ur sängen och in i badrummet. T-shirten åkte av och ner på golvet samt mina trosor. Iskalltvatten sköljde över min kropp men jag brydde mig inte. Allt jag ville var att alla bekymmer skulle följa med ner i avloppet. När jag var klar smorde jag in min kropp och satte upp håret i en turban på huvudet, samt virrade en handduk kring mig.

 

Justin fanns inte i sovrummet när jag kom tillbaka så jag kunde utan problem byta om utan att han skulle sitta och stirra på mig. Det var det sista jag behövde just då. Dock ville jag ha tillbaka den där gulliga Justin som myste med mig i sängen och som viskade underbara ord i örat på mig. Jag satte på mig ett par slitna jeansshorts och ett ljusrosa linne, samt satte upp allt mitt blöta hår i en slarvig knut på huvudet, inget smink. Tog min mobil och lämnade sovrummet. Justin fanns ingenstans, i alla fall inte där jag hade gått, så jag gick ut och satte mig med en fräsch ananas drink i handen. Klockan var inte mycket, men det var inget jag brydde mig om. Jag hade semester, och då fick man dricka, hur mycket man ville, och när man ville. Solen stod högt på himmelen och för första gången kunde jag till och med känna vattenstänk från vågorna som slog mot båten. Skönt. Milena hade ringt, så jag ringde upp henne, men det var ingen som svarade. Mobilen la jag ner på bordet men precis då ringde hon tillbaka. ”Hej gumman. Hur är det hemma?” Hon svarade mig inte ens på den frågan. ”Någon har klottrat hora på ditt hus.” Jag tappade all fattning jag någonsin haft i hela mitt liv. ”Ursäkta. Vad sa du?” Jag andades djupt. ”Någon har klottrat på ditt hus, det står hora över din vägg.” 

Såja, nu börjar vi bli varma i kläderna. =P 
 
Vad tror ni egentligen? Hur tror ni allt kommer sluta? Vem har fixat Roxanna's väggmålning? Kommer Justin någonsin göra slut med Selena, eller? ^^ Allt återstår att se. ♥♥♥ 
 
Älskar er alla. ♥

Kommentarer
Hanna säger:

Va mysigt kapitel! Älskar Justin!!!! Jag har inte riktigt tänkt på det här men Roxanna gör ju precis samma sak mot Selena som Antonio och Natalia gjorde mot henne

Skrivet: |

Wilma säger:

Så himla bra undra vad som kommer hända sen alltid lika spännande

Skrivet: |

Ebba säger:

Kung på att skriva

Skrivet: |

Tea säger:

Du ska vara så SJUKT stolt över dig själv för detta är grymt

Skrivet: |

Hallon älskaren säger:

OMG älskar det

Skrivet: |

Bea säger:

Jätte bra fortsätt så

Skrivet: |

Linn säger:

Oj oj oj vad ska jag säga vad kommer hända med Justin och rox nu? Vet någon om att rox och Justin håller på?

Skrivet: |

Anonym säger:

Omg vad spännande!!! Jag tror att det är selena som har klottrat!!!! Aaah! :)

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag gillar det :)

Skrivet: |

emmy säger:

as bra! Kunde inte göra min lördag bättre efter att kommit hem i från släkten!! <3
Jag tror dem kommer göra slut men inte det lättaste blir det nog inte!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Emelie säger:

åhh säkert selena som har skrivit hora på hennes vägg..
skit bra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Anonym säger:

Du är så himla duktig! :)

Skrivet: |

Oline säger:

Favorit novell hittills! ❤️

Skrivet: |

Tova säger:

Mycket bra

Skrivet: |

Hanna säger:

Selena helt klart. Eller någon som hon anlitat ;)

Skrivet: |

Tova säger:

Så grymt bra

Skrivet: |

Desirée säger:

Du ska vara så sjukt glad

Skrivet: |

Lova säger:

Helt klart den nästa novellen ever

Skrivet: |

Wilma säger:

Jävligt bra

Skrivet: |

Tea säger:

OMG vad kommer hända med rox nya hus

Skrivet: |

Emmy säger:

Sååå braaaa

Skrivet: |

Stella säger:

Aaaaa dör så jävla bra

Skrivet: |

Findus säger:

Tycker synd om roxie som bli andrahands val

Skrivet: |

Jelena lover säger:

Here min get så bra

Skrivet: |

Linn säger:

Så himla bra

Skrivet: |

Sara säger:

ÅH VI ÄLSKAR DIG OCH DITT SKRIVANDE !!

Skrivet: |

Anonym säger:

Du är så fucking bäst sluta aldrig med de du gör för de du skriver betyder så sjukt mycket! ❤️👌

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag tror inte du förstår hur mycket din novel betyder för mig❤️ Helt sjukt du skriver så bra för jag lever mig verkligen in i situationen som om de vore jag och justin❤️ Hoppas du alldrig slutar att skriv❤️❤️❤️❤️❤️

Skrivet: |

Becca säger:

Ååh vad jag har saknat Rox och Justin, det är verkligen på tiden att jag läser ikapp, haha. Vad annars ska jag göra en tråkig söndag? Detta måste ju vara bästa sättet att liva upp den på

För varje kapitel som går och för var dag som går i Rox och Justins värld blir deras relation bara mer och mer komplicerad och intrasslad. Frågan är bara när de ska inse det, att deras relation är mer än bara sex, något som är bortom det. Dock börjar dem ju inse det nu.

Alltid ska Justin vara än gentleman, haha så söt. Älskar din version av Justin. Han har både en mjuk och en hård sida, men som ändå inte är alldeles för hård. Perfekt.

Detta var ett myskapitel, lika bra som vanligt. Lite halv dramatik, längtar efter att få läsa vidare och se vart detta leder.

Överraskning där på slutet, hade inte förväntat mig det. Få se nu vad Rox väljer att göra, med sitt vilda temperament haha. Ska bli spännande att se.

Kramisar på dig Marielle

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback