Skrivet:
Kategori: The Night ✎

20; We Need To Go Home

 
Att ett samtal kunde få hela min värld att snurra hade jag absolut inte väntat mig, och inte på den resa jag gjorde med Roxanna. Jag trodde att planen och lögnen skulle vara vattentät. Khalil ringde mig, och jag hade gjort klart och tydligt att jag absolut inte ville bli störd, förutom om det fanns en väldigt bra anledning. Han hade under förmiddagen stött på Selena, som hade näst intill skällt ut honom på öppen gata om att han skulle vara på en grabbweekend tillsammans med mig, Ryan och Za. Inte nog med det, han kunde inte ljuga och säga att han blev sjuk, för efter utskällningen dök över Ryan upp. Pricken över i’et hade varit om Za också kommit gående, men det gjorde han inte. Selena hade tydligen varit alldeles röd i ansiktet av ilska. Jag visste redan från början vad jag gav mig in på. Hon skulle explodera som en stor vulkan som vart stilla i flera hundra år när jag kom hem. Att jag på allt detta knuffade bort Rox gjorde inte sake bättre. Hon var egentligen allt jag ville ha runt omkring mig. Jag klarade mig fint på hennes doft, hennes sätt att vara och rent ut sagt allt som har med henne att göra.

 

Jag släppte allt hysteriskt jag höll på med och gick ut ur rummet för att leta reda på Roxanna. Båten var dock för stor för att hitta en annan människa på 10 minuter, så jag gick runt i över 45 minuter. Tillslut hittade jag henne, längst fram i fören. Hennes hår fladdrade med vinden samtidigt som båten la om sin kurs och började ta oss tillbaka till fastlandet. Hon fick solen rakt i ansiktet och hon såg ut som en ängel. En ängel som jag på ett eller annat sätt hade skadat, och det fick inte hända. Hon skulle utan problem bara kunna be mig dra åt helvete, och det fick verkligen inte hända. Jag behövde henne i mitt liv. ”Hej.” Viskade jag samtidigt som jag la armarna om hennes midja och kysste henne på kinden. ”Gå.” Andades hon, men jag hörde henne. Precis som att hon skrek det i örat på mig. ”Nej. Jag måste be om ursäkt till dig. Det var inte meningen att knuffa bort dig.” Hon andades ut, precis som en suck. Som att hon inte ville höra. ”Selena vet om att jag är någon annanstans än där jag sa att jag skulle vara….” ”Om jag hade velat höra om din flickvän hade jag frågat. Låt mig vara nu.” Hon tog bort mina armar och gick bort en bit.

 

Det var precis som att hon tog en kniv och stack den rakt i mitt hjärta utan att ens blinka. Hon bevisade ganska klart och tydligt att jag inte var välkommen i närheten av henne, och det gjorde ont, riktigt ont. Jag trodde inte att det skulle kännas som det gjorde när hon bad mig gå, men det kändes. Jag plockade fram min mobil och ringde upp Khalil, jag var tvungen att veta allt som hade hänt när Selena stött på honom. ”Hey bror. Dags att komma hem nu?” Jag kunde nästan höra hur han flinade mot mig. ”Va fan hände med Selena?” Jag bytte ämne och han andades ut en gång innan han började prata. ”Jag hade precis varit och köpt en ny bräda, och så dök hon upp. Med flera påsar kläder hängandes på armarna.” Han pausade och tog ett till andetag. ”Hon var så arg, bror. Hon hade nog utan tvekan kunnat grilla oss alla på plats där. Hon kommer äta dig till både frukost och lunch när du kommer hem. Var så säker.” Jag visste redan att hon skulle bli hysterisk om hon fick veta det. ”Vem tror du betalade innehållet i påsarna hon hade?” Frågade jag med överlägsen ton. ”Du.” ”Exakt, så om hon äter mig kan hon säga hejdå till allt vad dyra märkeskläder heter.” Jag visste att jag på ett eller annat sätt skulle vinna fighten.

 

Roxanna var fortfarande ute på däck efter en timme i ensamhet, och jag hade det. Jag hatade att inte kunna kyssa, eller ens lägga en hand på henne. Jag hade dukat fram massa smått och gott till oss vid poolen, och jag tänkte inte ta nej som ett svar. Hon var tvungen att äta, och det med mig. ”Roxie, kom nu. Du måste äta.” Hon tittade inte ens på mig, och jag stod en bra bit ifrån henne så var tvungen att gå närmare för att kunna prata med henne utan att skrika. Det var då jag fick se att hon sov med solglasögonen på plats och båda händerna vilandes på magen. Jag plockade upp henne och bar henne till skuggan och där jag hade dukat upp. Hon började mumla något, vilket var ett bevis för att hon var på väg att vakna. ”Gumman. Slå upp dina vackra.” Hon vände sig bort från mig. ”Snälla Justin. Jag orkar inte höra.” Jag kollade fundersamt på henne. ”Jag har dukat fram ost och kex, som du hade tänkt tidigare. Snälla. Ät med mig.” Tillslut satte hon sig upp och tog ett kex med brieost på. Sättet hon slickade sig kring läpparna på, det bara skrek retsticka om henne. För exakt så slickar hon sig om läpparna när hon gett mig en omgång.

 

 

”Kom. Jag vill visa dig en sak.” Hon tog min hand, precis som att bråket eller tjafset vi tidigare haft under dagen var som bortblåst. Roxanna hade varit in och bytt om till en bikini, så jag trodde hon skulle hoppa i poolen och ta med mig, men så var inte fallet då vi gick genom hela båten och hamnade längst fram i fören, igen. Solen var nästan på väg ner. Det var verkligen vackert där jag stod bakom henne och kände hennes bara hud mot min mage. Hennes huvud hade hon lutat mot min bröstkorg och hennes armar var avslappnade längs hennes sidor. Det var ett romantiskt ögonblick i mina ögon, men hon tog det till en annan nivå. Hennes ena hand smekte hon ner över min mage och över mina shorts. Hon visade inget med ansikte, men hennes kropp viste vad den ville, hon ville ha mig, där och då. Hon smekte mig öppet på båten. ”Baby, kaptenen är bakom oss.” Skrattade jag fram, för hade han inte vart där hade jag knullat henne hårt just där. ”Se då till att knulla mig så han inte förstår vad vi gör.” Svarade hon bara och drog ner mina shorts en liten bit. Jag visste att han skulle ha första plats till en porrfilm om hon fick som hon ville.

 

När hon märkte att jag var lite stel tog hon min hand och placerade den på hennes fitta bakifrån. Hon var våt rakt igenom bikiniunderdelen. ”Fuck. Roxie, är du kåt nu igen?” Jag viskade sensuellt i hennes öra vilket fick henne att spinna till likt en katt. Hennes rygg krökte sig och hon gned sin rumpa mot mitt stånd. Jag hade ingen chans mot henne, hon tog det hon ville ha, och just där var det mig. ”Knulla mig. Snälla.” Hon flåsade nästan. I mitt bakhuvud funderade jag på vad det var hon hade drömt om egentligen. Hon var sur och arg innan hon somnade, men hon vaknade kåt. Den bruden kommer bli min död. Hon gjorde allt själv, vek undan sin underdel på bikinin och styrde in mig i henne. Hon andades ut tungt och stod helt stilla med mig djupt begraven i sig. Det var inte jag som knullade henne, det var tvärt om. Hon rörde sig fram och tillbaka, och framför oss hade vi solnedgången. Kom igen, hade det kunnat varit bättre eller? Precis som i Titanic när Jack och Rose står längst fram på skeppet med armarna utåt, allt var lika, förutom det faktumet att Roxanna hade min fulla längd djupt begraven i sig. 

 

Faktumet att hon knullade mig gjorde mig ännu hårdare, om det ens var möjligt. ”Shit Roxie.” Hon hade placerat sina armar runt min nacke, men svankade med ryggen ännu mer. Hennes läppar avslöjade ett stelt leende då jag kände hur hon kom runt mig. Hon bet sig i läppen för att inte skrika rakt ut om hur underbart det var. Jag kände hur hon pulserade kring min lem samtidigt som hon klöste mig på axeln med ena handen. ”Ska jag avsluta dig med eller?” Hon vände sig om mot mig och smekte mig ner över bröstet, samt bet sig i läppen sådär sexigt som bara hon kan. Allt jag kunde ge henne som svar var en löjlig nickning. Jag hade till och med glömt bort att det faktiskt fanns folk på bryggan som utan problem kunde se oss, och hur Roxanna gick ner på knä framför mig. Hon släppte inte mig med ögonen under hela tiden vilket gjorde hela situationen och hon så mycket sexigare. Att en människa kan ha så förföriska ögon trodde jag inte fören jag träffade Roxanna. Hon svalde hela min längd på en gång och på vägen upp tog hon sin ena hand till hjälp. ”Jag k-kommer.” Stönade jag och tog ett fast tag om hennes hår för att trycka ner henne ännu mer. Hon svalde allt med ett milt leende på läpparna.

 

Vi var åter tillbaka i sovrummet då hon ville packa ihop allt som hon visste att hon inte skulle behöva. Dock hade jag fortfarande inte frågat henne vad det var för dröm hon haft, som gjorde att hon vaknade och var upphetsad. Jag låg ner i sängen och tittade när hon vek sina kläder och nynnade på någon melodi jag inte riktigt kände igen. Att åka hem kändes förjävligt, men vi var tvungna. ”När vi kommer hem så får inte vi bli sedda tillsammans.” Rox vek dom sista jeansen hon hade och satte sig ned bredvid mig. ”Varför?” Frågade jag förvånat. ”För att du har flickvän, och jag är inte en tjej som är okej med att vara den ’andra’.” Svarade hon, precis som att det vore en självklarhet. ”Kan vi inte vara vänner? Folk behöver ju inte veta att du gillar när jag knullar dig. Hårt, djupt och länge.” Det sista viskade jag förföriskt i hennes öra samt kysste henne på halsen. Jag såg hur hon rodnade och det var inte likt henne. ”Nej, det går inte. Okej? Jag vill inte att din flickvän ska bli hysterisk på mig.” Jag suckade. ”Hon kommer inte att få veta något. Inte om varken du eller jag säger något. Varför är det så viktigt för dig att hon inte vet något?” Hon spärrade upp ögonen samt flyttade sig en bit ifrån mig. ”Det är din flickvän. Herregud.”

 

Jag visste att hon var irriterad, då det faktiskt var jag som hade ordnat denna resa. Men det fanns inget jag kunde göra. Jag var tvungen att åka hem och så var det bara. Hon fick finna sig i det. Visst förstod jag att det gjorde henne besviken, men som hon själv sa så är hon den ’andra’ kvinnan i mitt liv, och måste ta hänsyn till den första. ”Hey baby, va inte arg på mig. Vi visste båda två vad vi gav oss in på.” Hon reste sig hastigt från sängen och gick till fönstret. ”Ja, det gjorde vi. Vi släpper det nu.” Med ett leende på läpparna vände hon sig om och tittade på mig. Hennes skönhet kunde förhäxa mig, och så många andra. ”Du är så jävla sexig, precis just nu.” Hon hade en vit tunn klänning på sig så man såg hennes bikini, och hon hade fått en jämn och fin solbränna över hela kroppen. ”Och du är inte heller så osexig, måste jag säga.” Hon satte sig gränsle över mina lår där jag satt i sängen och la armarna om min nacke. Våra läppar var som magneter, dom drogs till varandra och det var inget som gjorde mig något. Frågan jag ställde mig själv, om och om igen var. Skulle jag någonsin kunna hålla mig till bara Selena?



Nu ligger jag inte många kapitel framför er, så uppdateringen kanske inte kommer bli lika bra ett tag. Måste försöka skriva lite mer nu, även om solen skiner. Förstår ni vad jag gör för er? Bra, då hoppas jag att ni gör något för mig. ^^ 

Kommentarer
Steifa säger:

Wow vilket kapitel! Jag älskar hur du skriver - speciellt dina sexscener, jag tycker att dem är helt fantastiska! Hela du är fantastisk och ja jag har inte så mycket mer att säga - förutom att jag hoppas att Justin lämnar Selena för Roxie så snart som möjligt :) Puss & kram

Skrivet: |

Anonym säger:

Omg vad glad jag vart när jag såg att kapitel låg ute!! :) bästa engelska lektionen ever att läsa här istället :)
Sjukt bra som vanligt! Åå dem är underbara tillsammans!! :)

Skrivet: |

Nella säger:

Åh fy så bra ❤️ älskar justin och roxannas lilla typ relation eller hur man säger haha

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag älskar det :)

Btw såg du bilden på Justin och Adriana Lima som han la upp på instagram?

Skrivet: |

Wilma säger:

OMG så spännande vad kommer Selena säga och kommer roxie klara av att hålla sig borta från Justin?

Skrivet: |

Bella säger:

Du är bäst:)

Skrivet: |

Soffan säger:

Älskar det du är grym

Skrivet: |

Victoria säger:

Du ska vara så stolt över dig själv för detta är perfection

Skrivet: |

Emelie säger:

jätte bra! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Petra säger:

Så himla duktig

Skrivet: |

Emmy säger:

Asså det här var super bra och novellen är super, underbart bra! Du ska inte veta hur lycklig du gör mig igenom att skriva den här novellen!
Man ska inte ens säga något om dina små scener med sexuellt inehåll för det gör det bara så bra, det behöver inte vara mycket det vissar du med alla dina kapitel du skriver. Älskar det! <3 kram

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Anonym säger:

Oh selena is gonna be maaaaad

Skrivet: |

Love säger:

Du så jävla bra

Skrivet: |

Stella säger:

Längtar redan till nästa

Skrivet: |

Liam säger:

Damn girl du är grym på att skriva

Skrivet: |

camilla säger:

Det var jätte bra!! :)

Skrivet: |

Hanna säger:

Du skriver så jääävla bra! Du måste ha bra betyg i svenska! ;) Och jag hoppas verkligen inte att du slutar :))))

Skrivet: |

Amanda säger:

Jag förstår inte hur man kan vara så sjukt begåvad att skriva som du är! Helt fantastiskt kapitel som alltid!

Skrivet: |

Tea säger:

Älskare ET du är verkligen bäst

Skrivet: |

Belieber säger:

Aaaa vad kommer Justin göra det värkar som Justin har känslor för rox hoppas det❤️❤️❤️

Skrivet: |

Greta säger:

Perfection vad mer ska jag säga

Skrivet: |

Cleo säger:

Grymt som vanligt

Skrivet: |

Wilma säger:

😍😍😍😍😍😍😍😍😍👌👌

Skrivet: |

Petra säger:

Kan inte beskriva med ord hur bra det där var

Skrivet: |

Sofia säger:

Kan det bli bättre?

Skrivet: |

Sofia säger:

Nej det kan inte bli bättre!!!

Skrivet: |

Moa säger:

Ojh gosh så bra ❤️❤️❤️

Skrivet: |

Bella säger:

Så jävel grymt bra!!

Skrivet: |

matilda säger:

Skriv en bok för detta är det bar hag läst

Skrivet: |

Hilma säger:

Oh fuck hur kommer detta gå?

Skrivet: |

Hanna säger:

Jätte bra kapitel! :)

Skrivet: |

Esanna säger:

Bästa

Skrivet: |

Sara säger:

Helt underbart! Du är underbar! SÅÅÅ braa, hoppas han lämnar selena snart!!

Skrivet: |

YOLO girl säger:

Så jävla bra

Skrivet: |

camilla säger:

Det var jätte braa! Det känns som jag borde ha komenterat lite tidigare..

Skrivet: |

amanda säger:

Hahah det ska bli så himla kul att läsa nästa kapitel, förhoppningsvis om vi får läsa om deras bråk. Jag förstår inte hur han inte kan fundera på att göra slut med Selena istället för att fundera på att Rox är hans andra kvinna :O

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Filningen säger:

Dina sex scener är bäst

Skrivet: |

Filipa säger:

Sjukt bra

Skrivet: |

Linn säger:

Jätte bra❤️❤️

Skrivet: |

Becca säger:

Det är egentligen meningen att jag ska städa nu, men sedan gick jag in på bloglovin och såg alla missade kapitel av TN som jag inte läst och det var alldeles för lockande för att jag skulle låta bli att klicka mig in här❤️

Tror aldrig Justin bara kommer kunna hålla sig till Selena när Rox har klivit in i bilden. Det är magneter och det kommer nog inte ändras på ett tag. Hoppas jag iaf.

Det här med sexuellt innehåll hoppas jag inte heller ändras på, men känner jag dig rätt så kommer min önskan uppfyllas, hihi. Justin och Rox är nog inte de enda som njuter av sexet, haha.

På något konstigt, twistat sätt gillar jag när "par" bråkar i noveller. Justin och Rox är inget par, men de är inget undantag. Bråk för in spänning i storyn (som om inte hela otrohetsgrejen är spännande nog (; ), vilket jag älskar. Är Drama Queen när det gäller noveller.

Hmm, det är nog inte bara Justin som undrar vad Rox drömde om som gjorde henne så upphetsat, hmm... Nyfikenheten kliar ju i mig.

Det var nog på tiden att jag gick in här och läste, för jag har verkligen saknat att läsa dina underbara kapitel och om Rox och Justin och deras dramatiska story. Om mamma inte tvingar mig att städa nu tänker jag fortsätta läsa ;)

Kraaaam❤️❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback