Skrivet:
Kategori: The Night ✎

16; Oh My God

Jag märkte på en gång när Rox somnade. Hon började andas tyngre och mer regelbundet. Hennes kropp slappnade av och hon lät mig dra in henne riktigt ordentligt i min famn. Hon såg verkligen fridfull ut. Det gjorde mig inget att vi faktiskt bara gick och la oss, det var skönt. Selena låter mig aldrig hålla om henne när vi ska sova, så i sängen är det på riktigt, hennes och min sida, vi kan liksom inte ligga tillsammans i mitten och mysa. Jag saknade det innan jag träffade Rox, och det känns verkligen som att jag skulle kunna ringa henne och fråga om jag får mysa, det handlar inte bara om sex även om det är bra det vi har. Jag hade utan problem kunnat lega där hela natten och bara tittat på henne, lekt med hennes hår och beundrat hennes skönhet. Hon snosade till med näsan och det fick mig att fnissa till. Tänk vad enkelt allt vore om jag hade stött på henne tidigare, en tid då jag inte haft Selena, fast å andra sidan hade jag ingen aning om vad Rox kände för mig. Hon kanske inte var tjejen som hade förhållande, jag visste egentligen ingenting om henne. Efter en stund tog sömnen över.

 

På morgonen när jag vaknade låg jag ensam kvar i sängen men kunde ändå höra röster från nedervåningen, vilket faktiskt gjorde mig lite nervös. Jag skulle tekniskt sett inte vara där, så jag hade ingen aning om hur jag skulle försvara mig, om vad jag gjort där under natten dessutom. Duschen var mer lockande än att möta en för mig helt okänd människa som befann sig någonstans i Rox hus. Dock tänkte jag inte alls på att det skulle låta när vattnet sattes på, det var något jag kom på när jag var klar och hade lindat handduken kring höften. Jag vet att det egentligen är helt oväsentligt att duscha om man ändå ska sätta på sig samma kläder som man hade innan, men man duschar i alla fall av sig det man under natten har producerat mellan lakanen. När jag hade torkat mig ordentligt och gjort mig klar i badrummet gick jag ut i sovrummet i enbart kalsonger och plockade upp mina kläder från golvet. Ett svart linne och ett par ljusgråa jeans som hängde snyggt på höften, samt alla mina guldkedjor och min klocka. Jag var i valet och kvalet för att gå ner och visa mig. Jag hade ingen aning om vem det var som fortfarande var kvar, och jag fattade inte heller hur Roxanna tänkte i just denna situation.

 

 

 

I köket satt Roxanna med blicken fäst på mig när jag kom ner för trappen. Tjejen framför henne satt med ryggen mot och hade inte upptäckt att hon helt tappat Rox uppmärksamhet. Hon fortsatte prata om hur hon och någon som hette Emma tydligen hade fått städa hela huset. Jag ville fnissa till, men då hade jag helt och hållet avslöjat mig, och det var kanske inte så jag ville göra entré. Rox avbröt tjejen genom att hosta till, men hon tittade fortfarande på mig. ”Hey Justin.” Tjejen vände sig om när Rox sa mitt namn. Det såg faktiskt ut som att hon vilken sekund som helst skulle svimma, vilket jag egentligen borde vara van vid, men det blir aldrig gammalt. ”Detta är min granne Milena. Hon brukar alltid komma på kaffe på morgonen.” Rox log oskyldigt mot mig samtidigt som jag tog ett till kliv in i köket. Det såg lite ut som att Milena, som hon hette, försökte få fram ett ord eller en mening. ”Hej.” Hälsade jag och sträckte fram min hand. ”M-Milena.” Stammade hon samtidigt som hon fattade min hand och hälsade. Roxanna bet sig i läppen för att inte börja skratta hysteriskt. ”Ta ett djupt andetag. Jag försvinner inte om du gör det. Jag lovar.” Milena gjorde som jag sa och satte sig ordentligt på stolen samt blundade och tog ett djupt andetag.

 

Efter ett tag slog det mig att det var tjejen som hade stått utanför Roxannas hus den där kvällen som jag gav henne ett besök. Minnet från den stunden fick mig att le. ”Vill du ha frukost Justin?” Rox som ändå hade rest sig upp för att fylla på kaffe i muggarna som fanns på bordet framför mig, kollade in i kylskåpet och sedan på mig. ”Nej, jag klarar mig med en kopp kaffe.” Milena kollade udda på oss två, vilket jag faktiskt kunde förstå. Det var inte heller något nytt. ”Roxanna, uteslöt du en del av din förklaring här om dagen?” Milena kollade på henne med höjda ögonbryn. ”Nej. Eller?” Svarade Rox och gav henne samma blick tillbaka. ”Nej, tänkte bara mer på att Justin spenderat natten här.” Jag visste att Milena skulle påpeka det, och jag tyckte det skulle bli intressant att se hur Rox hade tänkt att tackla den saken. ”Han frågade om vi skulle kolla på film igår kväll när jag kom hem, sen somnade vi. Du visste ju att jag kände honom. Varför göra så stor sak av det?” Jag hörde på tonfallet i Rox röst att hon var irriterad, och det min vän, det hjälper inte. Det är bara mer misstänksam. ”Okej, säger du det så.”

 

”Min syster kommer slå ihjäl mig när jag kommer hem.” Milena skrattade åt sig själv. Rox verkade förstå vad hon syftade på, men jag hade inte den blekaste aning. ”Vadådå?” Frågade jag av ren nyfikenhet. Hon var mycket lättsam att prata med, och det var skönt. Hon ställde inte massa onödiga frågor. Hon fick sitt anfall då jag kom in i köket, men det var det. Efteråt slappnade hon av. ”Hon avgudar dig. Hon skulle utan tvekan slå mig om jag sjöng fel till någon av dina låtar, eller om jag skulle säga att jag gillar en bild bättre än den andra. För enligt henne är alla bäst.” Jag älskar att höra hur underbara mina fans är, men att hon ska behöva slå sin syster bara för sådana saker, var kanske lite att ta i. ”Vi bor ju på samma gata. Har hon aldrig sett mig?” Hon skakade på huvudet. ”Nej, mamma gjorde klart och tydligt för henne att hon under inga omständigheter fick smyga omkring vid ditt hus.” Både jag och Rox började skratta. Va fan va det där för familj egentligen? ”Sätt dig bredvid mig, så tar vi en bild som du kan skicka till henne.” Stolen bredvid mig var tom, så hon satte sig där. Hon log, väldigt elakt. Milena gillade tydligen att reta sin syster.

 

Det ringde konstans i Milenas mobil efter att hon skickat bilden på oss två tillsammans. Första gången var det hennes syster som var bokstavligen hysterisk, hon skrek och frågad typ 200 frågor på bara 5 minuter. Milena la ner luren på bordet mellan oss alla med högtalaren på. Jag förstod vad hon menade med att hon var kapabel till att slå sin syster. ”Emma om du håller käften i två sekunder så kanske jag kan få prata?” Emma blev tyst, men ingen sa något. ”Hallå, prata då.” Hörde jag henne på andra sidan och det gav mig en idé. ”Hej Emma, hör du vem det är?” Jag var nog inte den enda som hörde hur hon drog efter andan och sedan andades hon inte mer. Helt plötsligt började hon skrika. ”OH MY GOD….” Milena och Rox skrattade så mycket att det till slut rann tårar ner för deras ögon. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, även om jag var van. Dock var detta lite nytt. ”Emma, andas. Snälla.” Samtalet bröts, men det tog inte lång tid innan hennes mamma ringde upp henne. Dock var hon inte så speciellt glad på Milena. Hon menade på att hon hade spelat Emma ett spratt. ”Du kommer hem nu. Utan tjafs.” Milena var på väg att säga emot sin mamma men hon hindrade henne. ”NU!” Skrek hon innan hon la på. Milena skrattade fortfarande. ”Du ser min familj är inte normal.”

 

 

Jag och Roxanna låg ute på hennes altan och myste med varandra, hon låg ner mellan mina ben och hade huvudet på mitt bröst. Solen stod högt på himmelen vilket gjorde att det blev lite varmt, men jag ville inte att hon skulle flytta sig. ”Du, jag har tänkt på en sak.” Hon vände sig lite om, och tittade på mig precis som att hon ville att jag skulle fortsätta. ”Eftersom att jag mer eller mindre förstörde din födelsedag tänkte jag att vi kunde åka bort tillsammans. Bara du och jag, en helg?” Det sista lät mer som en fråga, jag ville inte tvinga henne. Så hon hade ett val. Det såg ut som att hon funderade en stund. ”Ja. Men vart skulle det vara? Både du och jag har ett gäng paparazzi med oss. Vi kommer bli upptäckta.” Hon hade en poäng, men jag hade redan en idé. ”Jag funderade på om jag skulle hyra en yacht, då finns det ingen som kan störa oss, och vi kan göra vad vi vill.” Hon hörde nog på mig vilken lekfull ton jag använde. Jag ville verkligen åka bort med henne. ”O-okej.” Jag såg leendet hon hade på sina läppar, hur det växte. ”Mer säger jag inte, det får bli en överraskning.” Hon suckade och leendet försvann.

 

”Justin, kom igen. Det var inte så jag menade. Jag åker gärna bort med dig.” Jag hade rest mig upp och gått in men vid diskbänken hann hon ifatt mig och la armarna om mig bakifrån. Hon kysste mig på överarmen vilket resulterade i gåshud över hela min kropp. ”När är du ledig då?” Jag hade all tid i världen, och skulle jag vara upptagen då hon sa att hon kunde hade jag sett till så att jag var fri. Hon släppte taget om mig och gick iväg för att hämta sin mobil som låg kvar på utsidan. Jag diskade upp det lilla vi hade använt under dagen så att hon skulle slippa göra det. ”Jag är ledig i helgen.” Sa hon med ansiktet riktat mot mobilen. ”Är du?” Fortsatte hon. Jag hade ingenting inplanerat den helgen, men det fanns en annan sak som kunde komma i vägen. Min flickvän. Dock sa jag inte det högt, men däremot så lovade jag Rox att vi skulle åka då. Jag var tvungen att komma på en strålande plan för detta. Jag var tvungen att blanda in mina vänner, dom fick agera täckmantel, men dom skulle inte gilla det. ”Ja det är jag. Ska jag boka?” Hon nickade och pressade sina läppar mot mina i en passionerad kyss.

 

Kyssen eskalerades till något mycket mer, till något jag verkligen ville. Hon drog av mig mitt linne och kysste min bröstkorg och ner till kalsongkanten, där hon tittade upp på mig med sina intensiva ögon. Hon var som sexigast när hon stod på knä framför mig, även om hon var det oavsett vad hon gjorde. Hon sänkte blicken och knäppte upp mina byxor förföriskt sakta. Jag var inte slak, men var inte heller stenhård, även om jag visste att Roxanna enkelt skulle kunna fixa det. Mina byxor slutade nere vid fotknölarna tillsammans med mina kalsonger när hon tog mig i handen. Hennes förföriska ögon och läppar hypnotiserade mig. Jag blundade till och var inte alls beredd på att känna hennes läppar sluta sig kring mitt ollon. ”Shit.” Andades jag samtidigt som hon tog in mer i munnen. Både hennes tunga och hand masserade mig från toppen till botten och jag njöt varje sekund. Hela tiden höll hon ögonkontakt med mig och det gjorde bara hela situationen sexigare. Mina ben bar mig egentligen inte, men jag hade inget val, jag var tvungen att stå still om jag ville att hon skulle fortsätta. ”Rox för fan.” Jag tog ett fast tag kring diskbänkskanten och försökte slappna av även om jag visste att det var omöjligt.

 

Hon avslutade mig inte utan reste sig upp och kysste mina läppar snabbt innan hon hoppade upp på köksön som fanns mitt emot där jag stod. Hon log sexig mot mig vilket för mig var en inbjudan till att få ta henne där och då. Hon drog av sig sina mjukisbyxor och slängde iväg dem mot dörren. Jag ställde mig mellan hennes ben och kysste hennes läppar precis som att det inte fanns någon morgondag. Min ena hand vandrade över hennes lår och mot hennes ljumskar och sedan hennes trosor. Hon var våt rakt igenom, och bara det var underbart. Jag hade inte ens rört henne innan. Jag drog hennes trosor åt sidan och trängde in i henne utan att hon var beredd på det. ”Shiiit.” Hon placerade sitt huvud precis mellan min hals och axel, där hon bet mig löst, men ändå så att jag kände det. ”Fuck.” Hon var så tight att det nästan gjorde ont, men det var inget som hindrade mig från att knulla henne hårt och djupt. Hade den där ön suttit löst hade vi åkt omkring i köket, tillsammans var vi vilda. ”Jag kommer.” Stönade hon ut och i samma veva kände jag hur hon pulserade kring mig. Det var som ett startskott och jag tömde mig djupt inne i henne. 


 

Det var ett tag sedan som jag la upp något känns det som. Så här kommer ett. ♥♥♥ 

 

Fråga; Vart bor ni i vårt avlånga land? =) 


Kommentarer
Wilma säger:

Så jävla grym du är

Skrivet: |

Elin säger:

Älskar det❤️❤️❤️❤️

Skrivet: |

Tova säger:

OMG sååå bra jag tror jag dör

Skrivet: |

Lina säger:

Bästa novelen ever

Skrivet: |

Greta säger:

Oh gosa din novell är verkligen bäst

Skrivet: |

Victoria säger:

Du är drottning över skrivning

Skrivet: |

Clara säger:

Jag bor utanför den fina staden Göteborg (:

Skrivet: |

Linnéa säger:

Omg vad jag älskar dem här kapitlen! Och jag avgudar dig för att du är otroligt bra på att skriva noveller och skriva så BRA! Önska att jag också var bra på det! Sjukt, himla, jä**a bra!!! :)
Svar: västerås!

Skrivet: |

Emelie säger:

jätte bra! :))
bor i skåne:)

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Jessica säger:

Verkligen älskar novellen!!!
Jag bor i Göteborg ;)

Skrivet: |

Frida säger:

Så sjukt bra! Bor i Norrbotten :)

Skrivet: |

Oline säger:

Så roligt när Milena var med :)
Svar: Bor i Belgien :))

Skrivet: |

Emmy säger:

Underbart bra! Jag läste det här och ska sova nu! Finns det något bättre sätt att avsluta en fantastisk lördag? Hela kapitlet var fantastiskt rakt igenom. Från första till sista ordet! :) Jag älskar sättet hur Milena ska reta sin syster och även deras mamma sa till Emma att hon inte fick smyga runt Justins hus. Tänk själv om man skulle bo granne med honom. Omg underbar tanke som jag säger igen sjukt, underbart kapitel!
I LOVE IT <3 kram

Skrivet: | Bloggadress: http://Justindrewnovell.blogg.se

G säger:

Vilkeeeeet kapitel! Der var helt underbart, jag menar det verkligen! Det var så spännande att läsa allting och älskar Milena bara mer och mer. Wiiiiih, vad lycklig jag är. Älskar kapitlet.

Svaret på din fråga är Götebooooorg, den godaste staden någonsin. Vart bor du själv?

Skrivet: | Bloggadress: http://pelanyte.blogg.se

camilla säger:

Det var jäätte bra!! Svar: Falun, Dalarna, dudå? :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Superbra!!! Svar på frågan är Hälsingland! :)

Skrivet: |

Anna säger:

Super bra! Jag bor utanför den lilla hålan Flen på landet. :)

Skrivet: |

Tilda säger:

Grymt bra du är på att skriva

Skrivet: |

Bero säger:

OMG så bra jag gillar det så jävla mycket

Skrivet: |

Anonym säger:

Du brode skriva en bok för du är så jävla bra

Skrivet: |

Sofia säger:

Jag bor i Norrland om du vet vart det är hahha Btw älskar din novell

Skrivet: |

Tessan säger:

Oj så duktig du är gillar verkligen kapitlet

Skrivet: |

juli säger:

Bea kapitel! 😍😍😍😍
Jag bor i jämtland!

Skrivet: |

Josefine säger:

Awesome! Det skulle vara lite kul om rox fick veta att hon var gravid eller nåt.. 🙈 jag bor i Motala, Östergötland :)

Skrivet: |

Becca säger:

Åh Justin Justin Justin. Poor boy can't get enough. För att vara ärlig, inte jag heller. Hur skulle jag någonsin kunna få nog av det här, som är som en drog? *drar efter andan* Nej men seriöst, jag vet att jag aldrig kommer få nog utav dina änglalika kapitel. Aldrig aldrig aldrig.

Älskar (känns som om jag börjar en mening med det hela tiden, haha) that fan-moment mellan Justin och Milena. Så söta sedan hennes lillasyster Emma, så himla gulligt. Liksom awwwwwww. Too much for my poor heart.

Hmm, Justin och Rox på resa, ensamma? Intressant. Det osar ju sex om den planen, vi får väl se hur det blir med det. Tror faktiskt att jag kan lita på dig när det gäller det, haha. Sexigheten tillsammans med sexet tar ju aldrig slut så. Haha.

Ska jag ens börja tala om sex-scenen? Okej då. Den var A-M-A-Z-E-B-A-L-L-S. Helt fantastisk. Som alltid. Kändes som om jag svävade på rosa moln tillsammans med regnbågar och unicorns (glömde bort det svenska ordet, hehe) medan jag läste.
Dessutom var det Rox och Justin och hallå?! Vi alla vet hur mycket jag älskar de två tillsammans

Justin och Rox är soulmates, punkt slut. Det spelar ingen roll vad alla andra säger.

XOXO Becca

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback