Skrivet:
Kategori: The Night ✎

26; Poolparty

 
 

Min advokat och jag hade varit i kontakt den senaste veckan. Framför allt för att försöka ställa saker och ting till rätta innan dom ställer till allvarliga saker. Selena och hennes förbannade film. Hur kunde jag inte se kameran som stod lite snyggt på sängbordet, hur kunde jag inte se den lilla röda lampan som blinkade. Nej, istället klär jag av både henne och mig med ett sexigt leende på läpparna. Jag mår nästan lite illa när jag tänker på det. Inte för att det var med henne, för det var absolut inte första gången, men just för att det finns på film. Han trodde att det inte skulle finnas något att göra, än att köpa henne, nackdelen som fanns då var att Selena skulle ta vartenda öre som fanns på mitt konto, och det skulle jag inte tillåta. När jag ändå hade honom på tråden berättade jag att jag hade planer på att köpa en lägenhet i Newport Beach, en bit ifrån mitt hus så att Selena inte kunde spionera. Enda anledningen till att jag skulle köpa den lägenheten var för att kunna få ha Roxanna för sig själv. Hon skulle till och med få en egen nyckel.

 

Det var lördag, och dags för Roxannas inflyttningsfest. Hon hade faktiskt lite snyggt, kastat vit färg på huset så att det inte stod Hora där när folk skulle dyka upp. Hon skulle ha väldigt mycket att förklara annars. Inbjudan som folk hade fått var i stort sett till ett poolparty med skön musik och goda drinkar. Kände jag Roxanna rätt hade hon byggt om hela undervåningen till en skön klubb, med DJ och en bar. Roxanna var nog inte den enda modellen som skulle befinna sig under hennes tak, eller på hennes gård, men hon var garanterat den enda som skulle komma att sticka ut i mina ögon. ”Justin.” Selena ropade från duschen, vilket var ovanligt. Hon brukar aldrig vilja ha mig där inne samtidigt. Hon kanske känner på sig att jag är på väg att släppa henne, att jag letar i vartenda kryphål för att finna en lösning som inte slutar med att jag blir pank, eller hamnar på första sidan i en tidning. ”Vad vill du baby?” Jag var tvungen att hålla henne på andra tankar, därav smeknamnet. ”Skulle du kunna ge mig en handduk, det finns inga kvar här inne?” Självklart gjorde jag det, en vit fluffig handduk lämnade jag på handfatet.

 

 

Roxanna skickade ett sms till mig tidigare på dagen där det stod att jag skulle ta med mig Selena och mina vänner. Fråga mig inte varför Sel skulle med, men jag gör som Rox säger. Vill inte hamna på hennes sura sida. Vi hann faktiskt inte längre än utanför min uppfart innan Selena och Za rök ihop. Dom kan absolut inte vara runt varandra mer än i 10 minuter innan det börjas. ”Hur fick du den där blåtiran egentligen?” Za gjorde allt för att håna Selena, och det slutade alltid med att jag fick hoppa in mellan dom. Selena var emot att gå över till Roxanna, hon nästan förbjöd mig, men där satte jag stopp. Roxanna var en vän till mig, och drar hon igång en stor fest är inte jag den som backar undan. Absolut inte. ”Jag har redan sagt till dig att jag snubblade i trappen.” Hon suckade, och trodde verkligen att hennes täckmantel, aka trappen skulle hålla. Som att jag inte redan hade berättat för Za att hon fick en fet smäll av Roxanna. ”Just ja. Hoppade den upp och slog dig eller?” Som tur var gick jag mellan dom två annars tror jag att Sel hade slagit till åt honom. NEJ. Skrek hon, men inte mot Za, utan mot mig, rakt i mitt öra. Jag kunde inte annat än skratta. Jag orkade inte mer. När vi passerade Roxannas yttervägg kände jag hur Sel stelnade till lite, men la inte så mycket energi på det.

 

Roxanna öppnade dörren i endast bikini, vilket fick oss alla att stirra på henne från topp till tå. Selena såg rött, det kunde jag se bara genom att snegla på henne, och det fick mig att vilja börja skratta, men gjorde det inte. ”Välkomna.” Sa hon med ett brett leende, samt förde sin färgglada drink mot munnen för att omsluta sina läppar kring sugröret, precis som att det vore något annat. Jag hade verkligen ingen lust att min vän skulle vakna till liv, och absolut inte där och då. Hade jag haft Roxanna för mig själv hade det varit en annan sak, men nu stod hon där, och jag hade mina vänner samt flickvän bredvid mig. Hon flyttade sig från dörren och visade med handen att vi skulle gå in. Selena försvann illa kvickt rakt in i köket, Ryan och Za stack ut på baksidan där musiken kom ifrån, och jag fick ensam tid med Rox. ”Hej.” Hon log mot mig och placerade sina armar kring min nacke. ”Du var mig en sexig liten tös.” Svarade jag och kysste hennes mjuka läppar, samt placerade mina armar kring hennes midja. Hon kändes perfekt i mina armar, precis som att hon och jag var själsfränder. Jag ville vara med henne, jag ville ha henne i mitt liv, som min flickvän. Hon skulle vara perfekt vid min sida.

 

 

 

Hela baksidan var full i människor, kända människor. Roxanna visste verkligen hur man gjorde när man fixade en fest. Nicki Minaj satt på poolkanten i en gul baddräkt, eller vad man ska kalla den. Rumpan som hon har, skulle varje tjej dö för. Jag skulle dö för att få känna och klämma på den en hel natt, se på den när jag tar henne bakifrån. Suck. Jag orkar inte med mig själv, eller mina tankar. Baren ute på gården var smockfull av människor, både fulla och sådana som var ute efter att tappa kontrollen. Jag var en av dom. Skulle jag klara av denna kväll var jag tvungen att pumpa min kropp med mycket alkohol. Roxanna sprang omkring och vickade på sina underbara höfter och Selena satt i en soffa en bit ifrån. Jag såg på henne att hon ville flyga på Rox en gång till, men både hon och jag visste att hon inte skulle det, hon hade inte en chans. ”Ey man. Varför är du fortfarande tillsammans med Selena om du ändå helt öppet står och suktar efter Roxanna?” Ryan la sin arm om mig från vänster och Za från höger, samt tittade på samma sak som jag. Roxanna i en tight liten bikini som knappt dolde något.

 

Jag kunde inte berätta för mina vänner om sexfilmen Selena hade på oss två, även om jag visste att dom två aldrig skulle säga något till någon annan. Hela anledningen var för att jag skämdes, att jag varit så dum som inte sett det komma tidigare. ”Jag gillar att ha henne för mig själv. Ingen annan kan komma och ta henne från mig, för dom vet inte ens om att jag har henne.” Dom hade en varsin öl i handen samtidigt som jag tog en stor klunk av min gin och tonic. Solen stod högt på himmelen även fast klockan var på eftermiddagen, och det fanns inte ett enda moln så långt ögat kunde nå. ”Jag ska i alla fall hitta mig en tjej för natten. Cya.” Ryan försvann in i folkmassan som stod framför DJbåset. Za var redan borta när jag vände mig mot platsen där han stått, men Roxanna stod där då. ”Hej snygging. Hänger du här ofta eller?” Hon lutade sig mot baren på sina armbågar och bet sig i läppen. Allt jag ville göra var att lägga mina händer på hennes slanka midja och kyssa hennes hallonrosa läppar. Dom där som kan få mig att göra vad som helst. ”Du var mig en sexig tjej. Lust att följa med in?” Jag nickade mot huset och såg hur hon tog ett djupt andetag.

 

Jag hade aldrig trott att hon skulle ta min hand så öppet inför alla andra människor och praktiskt taget släpa in mig i huset. Milena blinkade till med ena ögat när vi passerade henne, vilket fick mig att le. Hon och mina vänner var dom enda som visste om vad som hände mellan mig och Roxanna, och det skulle vara så, i alla fall ett tag till. När vi kom in i köket var vi dom enda där, vilket fick hon att knuffa mig mot väggen och pressa sina läppar mot mina. Hon kysste mig på ett sätt hon aldrig tidigare gjort, lugnt och metodiskt. Hennes händer vandrade ner över min bara överkropp då jag hade skippat tröja när jag gick till henne. Solen var ändå så varm, och lite bränna på kroppen skulle inte skada. ”Om det inte var så mycket folk i mitt hus just nu hade jag slitit av dig kläderna, här och nu.” Andades hon mot min nacke. ”Jag har haft samma tanke sen jag såg dig i den där lilla bikinin. Vika underdelen lite mot sidan och tränga in i dig.” Jag kände hur hela hennes kropp reagerade på mina ord, precis det jag ville. ”Jag måste ha dig. Kom.” Hon tog min hand igen och gick mot trappan. 

 

En gammal klassiker, toaletten. På varje fest när jag var yngre var det alltid ett par som smet in, var där inne ett tag och kom ut med ett brett leende på läpparna. När jag hade stängt och låst dörren pressade hon upp mig mot väggen. Hennes blick var glödande het och hon andades häftigt. Jag kände så väl igen den blicken, det sättet hon var på. Hon var upphetsad, och hade ingen aning om vart hon skulle ta vägen, eller hur hon skulle gå till väga. Vad skulle hon göra först? Hur skulle hon bete sig? Helt plötsligt pressade hon sina läppar mot mina och kysste mig hungrigt, helt utan kontroll. Hennes händer rörde sig över mina bara axlar och runt min hals. Vi såg på varandra en stund, utan att varken blinka eller andas. Hon knäppte upp mina byxor och drog ner dom tillsammans med kalsongerna jag hade på mig. Att göra mig hård fanns inte ens på kartan, det var jag redan. Hon hade sett till det bara genom att bära bikinin. Jag hamnade sittandes på toalettlocket och hon satte sig gränsle över mina knän. Hud mot hud var livsfarlig i just den situationen. Hon smekte mig, reste sig upp, och gled ner över hela min längd.

 

 

Nu var jag återigen i tonåren, jag var den glada killen som gick ut med ett brett leende på läpparna, från toaletten. Roxanna smet in i sitt sovrum medan jag gick ner till festen igen. Först i trappen knäppte jag mina byxor, och hoppades innerligt att Selena inte skulle komma gåendes. Jag haffade åt mig en cider när jag passerade köket, en Smirnoff Ice, och känslan från när man var yngre kom tillbaka. Innan jag lärde mig dricka öl drack jag bara Smirnoff. Musiken dunkade ur högtalarna på gården och människorna var fullare än när vi försvann upp på övervåningen. Nicki hade fått på sig ett linne över baddräkten men inte mer än så. Hennes rumpa stack fortfarande ut i mängden, och hon visste om det. Hon visste att folk kollade in henne. ”Biebs, det var inte igår.” Hon kastade sig med armarna kring min nacke och kysste min kind. ”Ja, det var det verkligen. Läget?” Vi satte oss ner på sidan av poolen som inte alls var lika full av andra längre då solen hade gått ner bakom träden och det hade blivit kyligare ute. ”Det är bra med mig. Underbart party och underbara människor.” Hon hade helt rätt, men den som var underbarast var den som hade ordnat allt detta. Roxanna.

 

Vi satt kvar där ett tag och pratade, skrattade och hade allmänt trevligt. Tills Selena gjorde en hastig entré från vänster. ”Vad är detta?” Hennes blickar gick mellan mig och Nicki precis som att hon hade kommit på oss, precis som att Nicki hade gett mig en avsugning eller något. ”Va?” Frågade jag förvånat. ”Ni två. Sitter här som ett par.” Det märktes att Sel hade varit ensam hela kvällen, och att hon var för full för sitt eget bästa. ”Lugna ner dig, eller nått.” Nicki reste sig upp, kysste mig på kinden och vips låg hon i poolen. ”Va fan sysslar du med?” Jag ställde mig upp och fick tag i Selena innan hon hade tänkt kastade sig i och dränka Nicki. ”Hon flirtade helt öppet med dig.” Frustrerat slet hon sig nästan i håret samtidigt som hon pratade. Det var en aning kul att se, men jag tyckte synd om Nicki som var i poolen. Roxanna kom fram till oss och frågade vad det var som hade hänt. Jag nickade mot Nicki och sedan på Sel, hon fattade på en gång. ”Kanske dags att du lämnar festen Selena.” Roxanna var precis på väg att ta tag i Selenas arm men blev hastigt undan puttad. ”Du rör mig inte igen.” Igen, verkligen? Skulle hon gå den vägen? Är det konstigt jag är trött på min subba till flickvän? 

 
 
Jag förstår att ni har väntat hela dagen, sorry. Men jag har jobbat och vart hos tandläkaren, så ville inte stressa så mycket. =) Men här har ni det iallafall.. =) 
 
Fråga; Vad ska ni alla hitta på under sommaren? =) 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag ska resa en massa :)

Skrivet: |

Michelle säger:

Jag älskar det :)

Skrivet: |

Moa säger:

Jätte bra<3
Ska va med kompisar och så tror ja:D

Skrivet: |

Emelie säger:

gryyymt bra! :)
åhh stör mig bara så mycket på Selena -.- haha

Skrivet: |

Emmy säger:

Så bra! Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende! För det var så sjukt bra! Älskar hur sel regerar på minsta lilla sak. Men även tur att hon inte såg Justin och Rox då skulle han vara körd igen!
Jag vet inte hur jag ska förklara men detta är en av mina absolut favorit noveller! :)

I sommar ska jag jobba 4 veckor, umgås med mina vänner, släkt och familj. Slappa men även skriva lite. Men så klart kan man inte glömma att bada, sola och läsa dina kapitel! :D <3
Kram ha det bra! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Anonym säger:

Megabra!!! :) så spännande!!!
Jag ska på lite olika läger bl.a i Frankrike, Holland och i fjällen. Samt jobba:) annars häng med vänner och sådär skulle jag gissa! Durå? :)

Skrivet: |

Anonym säger:

😵👌👌👌

Skrivet: |

Wilma säger:

Så Hilma bra❤️❤️❤️

Skrivet: |

Wilma säger:

Himla*

Skrivet: |

Cleo säger:

Bästa du❤️❤️

Skrivet: |

Klara säger:

Oj oj Selena gods angry

Skrivet: |

Petra säger:

Jätte bra

Skrivet: |

nelllie säger:

Det är så sött att dom inte kan hålla sig borta från varandra

Skrivet: |

Malin säger:

Mycket bra

Skrivet: |

Oppe säger:

Bäst som canligt

Skrivet: |

Tyra säger:

Perfection på hög nivå❤️❤️❤️

Skrivet: |

Gloria säger:

Går inte att beskriva med ord så bra

Skrivet: |

Hanna säger:

jätte bra! men jag förstår inte hur selena inte förstår att det är nått mellan roxanna och justin, hon såg dem kyssas men hon blev inte sur på justin eller nått?

Skrivet: |

Kim säger:

Rör mig i te igen vafan är det hatar selena

Skrivet: |

Emmy säger:

Rox och justin är så söta tillsammans

Skrivet: |

Gloria säger:

Justin är en sån jävla player vad håller han på med men fattar hans situation ändå med sexfilmen

Skrivet: |

Selma säger:

Älskar det

Skrivet: |

Tea säger:

Så jävla grym du ärrrr

Skrivet: |

Malte säger:

mycket bra

Skrivet: |

anna säger:

Detta är bättre ån chocklad och jag älskar chocklad

Skrivet: |

Anonym säger:

Aaaaaaa så braaaaaa

Skrivet: |

Minna❤️ säger:

Detta är så ficking bra!!!!

Skrivet: |

Klara säger:

Bra

Skrivet: |

amanda säger:

Så himla bra! Sjuk Serena är men samtidigt så förstår man henne, men fattar inte riktigt om hon verkligen är avundsjuk och fortfarande älskar honom eller om hon bara jävlas på grund av videon. Men med tanke på hur Justin håller på är det inte så konstigt att hon reagerar samtidigt som man bara vill att hon ska backa, haha :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Biebstoory säger:

(Första gången jag faktiskt kommenterar. För jag suger verkligen, bokstavligen, på att kommentera när jag läst någons novell/kapitel. Tar mig nu i kragen och har bestämt att jag ska börja igen)

P E R F K T I O N

Selena, lätt sur på henne blir man allt, att det finns på video. Men på samma gång så förstår man henne ändå. Åh, så grymt bra! Ska allt läsa vidare nu ^^

Btw, skulle du vilja göra ett länkbyte med mig?<3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebstoory.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback