Skrivet:
Kategori: The Night ✎

2; Justin Bieber

 
”Men herreguuuuuuud, Justin Bieber. Vad sysslar du med?” Jag visste inte riktigt om jag hade räknat med att min mamma skulle kliva rakt in på en av mina fester, och absolut inte med typ hundra kassar i sina händer. Jag stirrade bara på henne samtidigt som jag gestikulerade att Za skulle ta min joint ifrån mig innan min redan skogstokiga mor skulle få syn på den med. ”Öh, hey mamma.” Lite komiskt var det. Hon har alltid varit den människan som ringt innan hon kommit, men inte denna gång tydligen. Jag gick min mamma till mötes och drog med henne ut i köket, vilket var den dummaste idé jag någonsin kommit med, men det fick bära eller brista. Hon kollade sig omkring och skakade bara på huvudet innan hon slingrade sig förbi alla människor och öppnade kylskåpet för att lasta in allt hon hade handlat.

 

Klockan var egentligen inte mer än sex på kvällen men folk började redan domna bort. Själv höll jag mig ganska nykter, men hade rökt en del istället. ”Kan du följa med ut innan jag åker?” Mamma gjorde allt för att försöka överrösta musiken, och alla andra som skrek och sjöng tillsammans. En enkel nickning och jag gjorde exakt som min mamma sa. Hon snubblade nästan när hon öppnade dörren, för precis utanför låg det en kropp, en sovande kropp jag aldrig tidigare sett. Jag visste redan då att allt verkligen kommer att spåra ur totalt. Och då snackar vi inte att det ska gå sönder något, utan jag hade räknat med att polisen skulle komma och hälsa på. ”Kan du lova mig att du inte river ditt hus? Och att det inte händer något allvarligt.” Hon såg på mig med lidande ögon vilket bara en beskyddande mor skulle. Jag älskade henne över allt. ”Absolut mamma. Jag ringer dig imorgon när jag vaknar.” Jag vinkade när hon åkte ner för vägen precis innan spärrvakten och hon försvann.

 

Min mobil ringde precis när jag var på väg in i huset igen. Selena hade bytt ringsignal så att jag skulle kunna höra när just hon ringde mig. Det var dessutom en ganska tjejig låt, så att jag skulle svara så fort som möjligt. Det fanns ju ingen grabb i världen som skulle låta mobilen ringa om dem hade Rihanna med Diamonds låtandes i fickan. ”Ja?” Hon skrattade till. ”Hej älskling. Hur mår du?” Jag vet inte riktigt om jag ville vara med i hennes kallprat. Fråga mig inte varför jag över huvud taget var tillsammans med henne. ”Jag mår bra. Du, vad ville du? Är lite upptagen.” Eftersom att jag stod utanför huset så kunde hon bara höra musiken som dunkade, inte alla människor som sjöng, skrek och hade allmänt kul. ”Vad du är sur. Vad har hänt?” Jag suckade högt, så att hon förhoppningsvis skulle höra att jag inte ville prata med henne just då. ”Inte mycket. Men du, jag ringer dig imorgon istället. Okej, puss. Älskar dig.”  Hon hann inte en svara innan jag la på och gick tillbaka in till mina vänner.

 

 

När man har fest är det inte ovandligt att tjejer man aldrig sett kommer fram och helt plötsligt har dem istort sett klätt av en kläderna. Det var inget ovanligt denna gång heller. Jag stod tillsammans med en brunett mitt på golvet, hon dansandes kring mig. Gned sig mot mina mittersta delar på kroppen och väkte verkligen den till liv. Hennes klädsel gjorde inte saken bättre, en kort kjol och ett löst sittande linne, men man såg ändå hur hennes kropp var uppbyggd. Jag hade utan problem kunnat vikt hennes trosor åt sidan och pressat in min halv hårda i henne. Dock kände jag inte henne så jag visste inte hur hon skulle reagera. Hade ingen lust att göra henne förbannad, hon kanske till och med hade pojkvän. Även om det aldrig har hindrat varken mig eller tjejer jag knullat med. Jag är ju trots allt Justin Bieber.

 

Med en öl i handen tog jag mig ut på baksidan och fick se att dem flesta tjejer hade fått i sig tillräkligt mycket för att tycka att det var helt okej att bada nakna i min pool. Mitt framför ögonen hade jag säkert tolv par bröst, i alla former och storlekar. Ingen njöt mer än jag. ”Ey bror, himmelriket.” Ryan vrålade över från andra sidan poolen och drog med armen över vad vi hade precis framför oss. ”Jag skulle lätt kunna knulla alla just nu.” Precis när jag svarade Ryan så var låten slut och alla hörde precis allt jag sa, vilket gjorde att det blev ett jubel utan dess like över hela min gräsmatta. ”Varför hoppar du inte i och gör oss sällskap på?” Samma tjej som tidigare hade dansat med mig ställde sig upp så att hon hamnade över vattenytan med sina bröst och vinkade ner mig i vattet.

 

Tror inte hon trodde jag skulle ta hennes inbjudan på fullaste allvar, men jag hoppade i, med kläder och allt. Ölen glömde jag till och med att ställa ifrån mig. Det var nästan som att bli tagen på sängen, men man lever bara en gång, och den gången tänker jag inte missa en sådan chans. Hon simmade genast fram till mig och såg till att min tröja åtminstone inte fanns på min kropp längre, byxorna fick hon lite svårare med då dem redan satt ganska tight på mig. ”Kan du ta av dig dem eller?” Hon kysste mig precis bredvid örat och jag hörde hur otålig hon var. Flaskan det en gång i tiden var öl i kastade jag upp på gräsmattan och hoppades på att den inte gick sönder. Varje gång jag har fest hemma låser jag in alla värdesaker jag äger i ett kassaskåp, så som mobil och nycklar, så mobilen hade jag inte på mig vilket var skönt just då jag tappade omdömmet totalt.

 

Jag vet att det ryktas om att jag ber alla mina gäster skriva på ett kontrakt som säger att jag kan stämma dem om det kommer ut bilder från mina fester, och det stämmer. Så jag kände mig ganska säker där i poolen tillsammans med alla tjejer, och framför allt tjejen jag precis trängde in i bakifrån. Hon stod lutad mot poolkanten och såg på mina vänner som satt i soffgruppen under det största trädet på gården. Hon stönade tyst samtidigt som jag kysste henne på halsen och knullade henne i ett ganska lugnt tempo för att vara jag. Hon var fruktansvärt tight, nästan så att det till och med gjorde ont på mig, men i en sådan situation bryr man sig inte speciellt mycket. Efter ett tag vände hon sig om och slog sina ben kring min midja så jag kunde glida in i henne framifrån istället.

 

Grabbarna omkring oss visslade och jublade i takt med varandra. Dem hade verkligen en Live show i HD framför sig. Det enda som cirkulerade i mitt huvud var hur hon passade kring mig och hur hon stönade mitt namn om och om igen. Hennes naglar hade sedan en tid tillbaka borrat sig in i min rygg, och jag skulle inte bli förvånad om jag faktiskt blödde. ”Jag kommer.” Många gånger i mitt liv har jag faktiskt bara knullat brudar för min egen njutning, men jag kände mig generös just den kvällen och såg till så att hon faktiskt kom och gjorde det i sin livs orgasm. Samtidigt som hon började skaka i kroppen smekte jag hennes klitoris vilket fick henne att till slut skrika så högt att dem som inte redan visste vad som försegick vände sig om och jublade. Tre stötar efter att hon kommit kom jag och fyllde hela henne med min sperma. Hon var bra, det ska jag inte sticka under stolen med, men har vart med bättre.

 

 

På morgonen när jag vaknade insåg jag att jag låg i en uppblåstbar fåtölj som man ska ha i poolen, på gräsmattan. Jag hade ingen aning om vad som hade hänt efter att jag knullade den där tjejen i poolen. Jag visste inte ens vad hon hette, dock var det väldigt irrelevant. Huvudsaken var att hon var skön. Ryan och Za såg jag inte skymten av, men några andra människor låg deckade på både det ena och det andra stället. Klockan jag hade på väggen var så stor och satt på ett sådant ställe att man kunde se den från alla ställen på nedervåningen, eller ja nästan i alla fall. Dock visade den strax före tre på dagen och jag insåg genast att jag hade en ganska lång dag framför mig. I alla rum var det minst 5-6 sopsäckar som skulle gå att fyllas.

 

”VAKNA!!!!” Jag hällde ett iskallt glas med vatten över både Ryan och Josh som faktiskt delade säng i ett av mina gästrum. Dem såg verkligen söta ut, så jag ångrade att jag väkte dem. ”Är du helt dum i huvudet, horunge.” Ryan var den första som flög upp ur sängen, viftade med armarna och skrek åt mig. Josh däremot låg kvar precis som att inget hade hänt. Trodde där ett tag att han var död, men såg hur han andades och hur han flyttade sig lite. Hur kunde han sova genom det där? ”Vi måste försöka få ut alla människor som inte hör hemma i detta hus. Har du sett Za föresten?” Han skakade på huvudet och kollade på mig som att jag vore dum i huvudet. ”Jag vaknade nyss om du inte märkte det, och jag brukar inte drömma om honom. Vart sov du föresten?” Jag skrattade åt bara tanken på mig ute på gräsmattan. Jag berättade det för honom vilket fick honom att vakna lite mer än tidigare.

 

Jag gick igenom varenda rum på nedervåningen och hittade både en och två människor i dem rummen. I vissa låg det en tjej och en kille, nakna. Jag skakade bara på huvudet och insåg ganska på en gång jag upptäckte första paret att jag skulle ringa hit min städerska och hela hennes familj, skämt å sido. I rummet mitt emot mitt, som föresten hade varit låst hela kvällen, hittade jag inte bara  utan även tjejen jag hade haft i poolen. Jag kände verkligen för att asgarva och verkligen väcka dem. Dock gjorde jag inte det utan hälldeäven där iskallt vatten över dem båda. Tjejen flög ur sängen och när hon väl insåg vem det var som väckt henne skyndande hon att klä på sig. ”Dude, gillar du slatten också eller?” Za kollade på mig med hat i blicken, vilket fick mig att pysa från rummet ungäfär lika fort som tjejen.
 

 
Andra kapitlet, och det har absolut inte kommit igång än. 
Snart händer det saker. ♥♥♥

Kommentarer
Emelie säger:

geiizzz, är helt förälskad i denna novell. <3

Skrivet: | Bloggadress: http://storytimess.blogg.se

Emma säger:

Åh du store!
Du skriver så att man lämnas helt otillfredsställd, man blir lite girig och vill ha mer. Om lite ens är rätt ord. Det här ett av det bästa kapitel jag läst med Justin's perspektiv, vissa får honom låta ung, andra som en kärtokstolle men nästan aldrig såhär bra, så att han låter manlig men ändå busig. Jag älskar det!

Skrivet: | Bloggadress: http://Smilingbieber.blogg.se

G säger:

Vet inte riktigt vad jag ska säga, det var underbart att resa kapitlet.. As usuall. Gillar rollen som Justin har här :)

Skrivet: | Bloggadress: http://pelanyte.blogg.se

amanda säger:

Åh så himla bra! Jag älskar kapitel ur hans pov. Jag gillade även att du la ut kapitlet tidigare än du sagt att du skulle göra. Så jobbigt att vänta så länge när man verkligen vill läsa mer! Men bra var det i alla fall! Kram

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Anonym säger:

som vanligt så skriver du sjukt bra!! Åh , älskar dig & dina noveller om perf 👌 Och är så glad för att du äntligen har börjat igen.

Skrivet: |

Emelie säger:

åhh jätte bra ! :))

Skrivet: |

Tarzan säger:

Jätte bra del, tycker verkligen du skriver bra! Jag och en kompis har precis startat upp en ny novell blogg pga att det blev strul med våran andra, jag undrar om du är sugen på ett länkbyte? Hare gott! Kramar

Skrivet: | Bloggadress: http://bizzles.blogg.se

Anonym säger:

Sååååååå JÄKLA BRA!!!

Skrivet: |

Emmy säger:

Åh så bra! Längtar tills nästa! :D kram

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Becca säger:

Andra kapitlet och jag vill bara ha mer, mer och mer. Du får med allt, det är jättebra detaljerat och utvecklat, och man lever sig verkligen in i texten.

Älskar att läsa ur Justins POV då du verkligen gör det så himla himla bra. Du skriver så amazing, och underbart och perfekt.

Måste erkänna att jag är helt fast i The Night redan, då du skriver (som jag sagt) så himla fantastiskt och felfritt och så annorlunda, vilket är en otroligt bra egenskap, dessutom är handlingen speciell, precis som du. Kan knappt vänta att få se vad som väntar bakom hörnet😍❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Julia säger:

Jag dör vad jag älskade början redan. Kan verkligen se Justins och Patties miner framför mig. Satt typ och log genom resten av kapitlet tack vare det. Bara du som kan komma på något sådant och sedan formulera det så klockren. Novellvärlden ska vara så tacksamma för att du finns.
Du vet att jag älskar Selena men JAG FÖRSÖKER faktiskt att ogilla henne i den här novellen, vilket är fett svårt men att jag ens anstränger mig är stort och bara för din skull, so you know ;)
Älskar Justins självsäkerhet, att inget hindrar honom från att ligga med vem han vill. Såklart inte, han är ju Justin Bieber. Men åh vad nice karaktär du har gett honom verkligen, massor med creds för det!
Dog av skratt IGEN när han vaknar i en himla uppblåsbar fåtölj hahaha. Trots att det bara gått två kapitel av novellen sitter jag typ och himlar med ögonen och tänker att det är tyyypiskt Justin, så bra man har man redan hunnit lära dina karaktärer och jag ÄLSKAR DET, hur man rycks med i din handling och lever sig in med en gång, vilket jag sagt hur många gånger till dig och alla andra, att det tycker jag nästan är viktigast i en novell. Men att du lever upp till ALLA mina krav, det visste du ju redan <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback