Skrivet:
Kategori: The Night ✎

12; Neighbors

Klockan var faktiskt inte så mycket när jag vaknade i samma säng som Roxanna. Halv tio, det var inte så farligt. Inte efter det vi hade sysslat med i alla fall. Egentligen kanske jag borde må dåligt då jag faktiskt ännu en gång varit otrogen mot min flickvän, men det var inget som rörde mig i ryggen. Jag vet inte varför, men hon kom liksom inte upp i mina tankar när jag knullade Rox. Hon har alltid dykt upp när jag varit nära att kyssa en annan brud, men inte nu. Roxanna började röra på sig bredvid mig, och hon rynkade näsan jätte sött precis innan hon vaknade. ”God morgon.” Hon log samtidigt som hon placerade sitt ansikte precis vid halsen på mig och svarade samma sak fast mycket tröttade. ”Vad är klockan?” Hennes morgonröst var underbar att höra på, inte sexig utan mer på ett sensuellt sätt. ”Halv tio.” Svarade jag samtidigt som jag försökte sträcka mig efter min mobil som på något konstigt sätt faktiskt hamnat på hennes nattduksbord. Tjugofyra missade samtal. Tre stycken från Za, och resten från Selena. Shit.

 

”Baby, jag måste verkligen förstöra denna underbara stämning.” Hon flyttade sig bort från mig och vände sig med ryggen mot mig samt drog upp täcket över huvudet. ”Din flickvän?” Jag kunde höra på henne att hon lät förtvivlad, kanske inte sårad på just det sättet men det var ändå något som störde henne. ”Jag ska bara ringa och förklara för henne att jag kommer hem senare. Jag kommer tillbaka.” Jag drog på mig mina kalsonger, lämnade hennes rum och satte mig ned i trappen. Signal efter signal gick fram och tillslut svarade hon, mer förbannad än jag hade tänkt mig från början. ”Var i helvete är du?” Jag suckade och flyttade bort mobilen från örat, annars hade jag blivit döv på köpet. ”Skrikit klart?” Jag frågade utan att flytta tillbaka luren men hon fortsatte skrika så jag la ner den på golvet bredvid mig. Till slut hörde jag henne prata lugnt. ”Hallå, är du kvar?” Jag skrattade glädjelöst. ”Ja. Har du skrikit klart nu eller?” ”Ja.” Äntligen kunde jag pusta ut, men hade fortfarande inte kommit på vad jag skulle ljuga om. Jag hade verkligen en komisk situation framför mig. ”Jag är hos Za. Somnade här i natt, kommer hem ikväll. Eller nått.” Det sista viskade jag fram så jag själv knappt hörde det. ”Okej. Älskar dig.” Jag svarade detsamma innan jag la på.

 

Jag var tvungen att få tag i Za innan Selena skulle få det. Så jag slog in hans nummer som faktiskt var ett av dem få jag kunde i huvudet. ”Mmmh.” Det hördes att han låg och sov, men jag var ändå tvungen att prata med honom. ”Vakna, och det är nu. Annars kommer jag bränna dina lycko kallingar nästa gång jag ser dom.” Jag hörde på honom att han satte sig upp i sängen. ”Baby, sooov.” En tjej röst tog över i bakgrunden vilket fick mig att skratta ännu mer, än jag redan gjorde. ”Jag sa till Sel att jag slagga hos dig i natt. Du ska täcka för mig…” ”Har du knullat Rox nu igen?” Jag kunde nästan se hans äckliga flin framför mig. Det var så han var, och det va bara gilla läget. ”Yepp.” Jag lät stolt, men det handlade inte om det. Det handlade om att jag älskade hennes kropp, och hur hon förde sig i sängen. ”Shit mannen…” Han avbröt sig själv genom att sucka. ”Ja, jag täcker. Men det kommer inte hålla så många gånger som du tror. Kom ihåg det.” Jag visste att han hade rätt. Det kändes lite jobbigt, men det var inget jag tänkte låta ta över mig just då. ”Vem har du där?” ”En hora.” Sen klickade han mig. Det är min vän det där.

 

När jag kom tillbaka in i sovrummet hade täcket glidit av hennes kropp, det låg ända nere i fotändan och hon såg inte ut att frysa, så att dra det över henne igen fanns inte i min vildaste fantasi. Hon var så fruktansvärt sexig där hon låg med ett utsträckt ben och ett böjt. Jag såg allt på henne, allt utom hennes bröst, men dem fanns i min näthinna och var inte det som intresserade mig mest just då. Jag la mig försiktigt ned bredvid henne, gjorde allt för att inte väcka henne. Jag ville ha henne, jag ville knulla henne en gång till. Två av mina fingrar blötte jag ner med hjälp av mitt saliv och förde det till hennes heligaste, till platsen där jag för inte allt så längesedan hade fyllt upp till bredden. Hon rörde sig så hennes ben gled isär precis när jag var på väg att föra in mina fingrar, så jag lugnade ner mig tills jag visste att hon hade slappnat av igen. Hon andades ut tungt en gång, sedan låg hon stilla igen och jag tog tillfället i akt. Båda mina fingrar gled in i henne som att det inte vore något, antog att det inte hade dragit ihop sig ordentligt.

 

 

 

Hon började andas tyngre ju mer jag förde dem fram och tillbaka i henne. Jag var så hård i det laget att jag utan problem hade kunnat knulla henne där och då, utan problem. Hon började stöna tungt och mest tyst för sig själv. ”Fuck, Justin.” Sättet hon uttalade mitt namn, genom en tung suck gjorde mig galen. Jag böjde mina fingrar i henne, i hopp om att hitta hennes g punkt. Aldrig tidigare hade jag fått en tjej att komma i en fontänorgasm, men hade planer på att se till så att Roxanna gjorde det. Hon vände sig om så att hon låg på rygg och krökte den. Hennes händer fann snabbt brösten och hon började leka med dem. ”Shit baby.” Hon kunde få mig att komma bara genom att jag såg på henne. ”Shiiit. Jag kommer, sluta inte.” Och det hade jag verkligen inga planer på att göra. Hon slutade typ andas där ett tag, vilket skrämde mig. Precis när jag hade tänkt att sluta tog hon ett djupt andetag och kom, det sprutade ur henne och hela hennes kropp skakade. Hon hade noll kontroll över vad hon gjorde, och det var det sexigaste jag sett i hela mitt liv. När jag drog ur mina fingrar såg jag till att dem smekte hennes klitoris en sista gång, vilket fick hennes ben att dra ihop sig och hon andades häftigt.

 

När hon hade kommit ner på jorden igen kollade hon på mig genom sina ögonfransar som fladdrade. Hon sa inget, men hennes kropp pratade en hel del. Hon var helt slut, det såg ut som att hon inte kunde röra sig. ”Shit…” Hon var på väg att säga något mer, men det kom inget. Jag ville skratta åt henne, men ändå inte. ”Helt sjukt. Jag, jag vet inte vad jag ska säga.” Hon andades fortfarande ganska häftigt. ”Jag vill vakna så varje morgon.” Ett flin tog plats på mina läppar samtidigt som hon satte sig upp och såg på mig. Hon scannade hela min kropp. ”Vill du att jag hjälper dig med det där?” Hon pekade på mina kalsonger som såg ut som ett stort tält. Innan jag hann svara henne satte hon sig på knä och knuffade ner mig i madrassen. Sakta drog hon ner mina kalsonger med bara tänderna men jag lyfte på höfterna för att kunna hjälpa henne lite. Jag var så hård att jag hade kunnat explodera vilken sekund som helst och det såg hon.

 

Samtidigt som hon slickade längs skaftet pressade hon upp den mot min mage. Hon var så fruktansvärt porrig där hon stod på alla fyra med rumpan upp i vädret och tog in hela mig, ända ner i halsen. ”Baby.” Jag låg och njöt med händerna under huvudet och stirrade i taket så mycket jag kunde. ”Skönt baby?” Det lät som att hon spann, precis som en katt. Första gången jag träffade henne var det som små fjärilar i min mage, men såhär efter att ha spenderat lite mer tid med henne är det precis som ett helt zoo som håller på och flyr från en djurgård. Hennes skratt får mig att rysa, hennes leende får mig att le och hennes kropp fån min kropp att vilja knulla henne just där och då. Hon fortsatte bearbeta min hårda kuk med både sina läppar och båda sina händer, det såg väldigt kladdigt ut, men samtidigt blev jag mer upphetsad. Hon tittade mig i ögonen hela tiden, vilket aldrig Selena har gjort då hon tycker det är pinsamt, för mig brydde jag mig inte om något sådant. Roxanna gjorde det så sjukt porrigt. ”Jag kommer snart.” Jag kunde inte hålla emot längre. Det var precis som en stöt som gick igenom hela min kropp. Från fötterna och från huvudet samtidigt, upp genom benen och ner genom magen, hela styrkan samlades precis i mitten av mina höfter. ”Kom.” Hon log sexigt och jag gav henne all min utlösning, som hon svalde med stolthet.

 

 

”Vill du att jag kör dig hem?” Hon nickade mot sin bil som stod parkerad utanför garaget, då vi satt på hennes entré och drack en varsin kopp kaffe. Hon hade enbart en stor t-shirt på sig som sträckte sig ner över hennes perfekta rumpa. Hennes långa slanka ben sträckte sig ända ner till det tredje trappsteget. ”Nej tack. Jag klarar mig.” Jag flinade till lite, vilket hon faktiskt såg, utan att det var riktigt meningen. ”Vad?” ”Om du inte redan har sett det så bor jag ungefär hundra meter åt det där hållet?” Svarade jag och pekade åt vänster, mot höger låg vår grindvakt. ”Mhm, så bra.” Hon strök sig efter ena sidan av min kropp. Och drog fingret mot mitt bröstben längs linnet. ”Då kan ju du smyga hit när din flickvän somnat, knulla lite och smyga tillbaka.” Hon visste verkligen vad hon skulle säga eller göra för att få mig dit hon ville. Det var nog inte långt kvar fören hon hade mig kring sitt lillfinger, lindat så att risken fanns att hon skulle få blodstopp. ”Du skulle gilla det va?” Hon bet sig i underläppen sådär underbart bara hon kan. Jag smekte hennes lår med min ena hand och böjde mig fram så att mina läppar rörde vid hennes. ”Jag skulle älska det.” Vad det sista jag hörde innan hon kysste mig, öppet för grannarna att se. Men jag brydde mig inte. 

 
Anledningen till att ni inte fick ett kapitel igår var för att jag tycker att ni är urusla på att kommentera. På att ge mig typ en minut av ert liv. =/ Jag ger er så mycket mer än en minut. 
 
Dock ni som faktiskt kommenterar.
Jag älskar er. Alla era kommentarer glädjer mig så fruktansvärt mycket. ♥♥♥ 

Kommentarer
Anonym säger:

Dina noveller gör min dag. Jag kan läsa dom om och om igen. Jag älskar att du har börjat skriva igen för att jag saknar att läsa dina noveller! Du är en fantastisk människa men du får väl höra det varje dag! 💞💞 much love 💕💖💗💘💝💔💓💜💚💙💋💟💞

Skrivet: |

Anonym säger:

Sjuukt bra! Jag hittade precis tillbaka till din blogg och tycker den är awesome, som alltid och du är såå duktig på att skriva. Kram:)

Skrivet: |

meandgastricbypass.blogg.se säger:

Du är så grymt duktig. Jag älskar dina sexscener det gör mig så himla påverkad av dem! Roxanna & Justin är helt perfekta tillsammans, även om jag hoppas att det tar ett tag innan dem är ett par på riktigt och än så länge bara knullkompisar. Tack för en underbar novell <3

Skrivet: | Bloggadress: http://meandgastricbypass.blogg.se/

Anonym säger:

Kan du inte börja med att fråga en fråga vid varje kapitel så vi alla kan lära känna varandra bättre? :) och då skulle fler veta vad man ska kommentera för ibland kan det vara svårt. Det är bara en tanke du behöver absolut inte göra det:)

Skrivet: |

Emmy säger:

sjukt underbart bra! Jag för står inte dem som inte kommenterar för du behöver det för det här är så sjukt bra skrivet att det inte går att förklara. Jag skulle också vilja he en sådan talang som du! <3 kram

Skrivet: | Bloggadress: http://justindrewnovell.blogg.se

Emelie säger:

jätte bra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://emelajzaan.blogg.se

Michelle säger:

Jag älskar det!!

Skrivet: |

G säger:

Helt fucking underbart! Ditt skrivande är ju fullkomligt magiskt. Du förtrollar läsaren till att transportera den dit vart storyn utspelar sig, det är en konst att göra så. En talang.

Älskade kapitlet, och vet inte riktigt den exkta anledning varför men förmodligen pga den underbara orala scenen..

Älskar även relationen som Rox och Justin har skapat, den är så simpel men ändå meningsfull. Gillar även sättet hur Justin nonchalant skiter i sin flickvän och inte bryr sig. Att du skriver från Justins perspektiv ibland är väldigt omtyckt av mig pga att får man veta hans tankar osv.

Som slutsats kan man ju säga att jag älskade allting, vilket har börjat vara väldigt ofta men det är så med dina noveller.

Skrivet: |

Anonym säger:

Såå fuckiing braaa

Skrivet: |

Ylva säger:

Jätte bra :D

Skrivet: |

Jessica säger:

Omg, döda mig!!!!!!!! Din novell är så fkn bra... Omg, älskar den såååååååå otroligt mycket....måste läsa kapitlet igen, och dom andra.
SVERIGES BÄSTA NOVELLBLOGG ÄR DETTA!!!!!!!!! :) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsfavoritegirl.blogg.se

Linnea säger:

Så himla bra, trodde dock att Justin skulle vara badass

Skrivet: |

amanda säger:

Förstår att du tycker att det är tråkigt när få kommenterar. Och även om inlägg med sexuellt innehåll uppskattas så är det svårt att ge respons på de. Det är liksom ett sex inlägg, vad ska man skriva? Även om jag tycker att det är bra och du är duktig så är det svårt att veta vad man ska skriva :P

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Claras säger:

AHAH KUNGLIGT! GILLADE SLUTET TYP 👌

Skrivet: |

Anonym säger:

Vad duktig du äääär!! Och så bra att du faktiskt vågar skriva scenerna, det finns så många som inte gör det ju!!

Skrivet: |

Josefine säger:

Jättebra!! Hoppas bara lite att deras förhållande inte bara innehåller sex utan annat också, men sånt kommer väl eller så är det väl så, bra iallafall!

Skrivet: |

Linnea säger:

OMG! asså älskar dem, de är så söta! Även om jag verkligen hatar när människor är otrogna så kan jag inte hjälpa det! De passar så bra med varandra! älskar det!!
GRymt bra som vanligt!! :)

Skrivet: |

Oline säger:

aww <3

Skrivet: |

Emma säger:

Klockan är typ halv ett och jag har fortfarande inte kommenterat, dumb bitch number one, well that's me.
Eftersom att du är en sån omtänksam människa har jag redan läst denna sexscenen, eller pettingscenen. Du är så otroligt begåvad och det skulle inte förvåna mig att se dig på något omslag i framtiden, därför känns det sååå coolt att du och jag skypar och pratar. Bc du är så fab❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://smilingbieber.blogg.se

Anonym säger:

jättejättejättebra, fortsätt!

Skrivet: |

Anonym säger:

Håller med vi är för dåliga på att kommentera! Jag också så förlåt, jättebra kapitel som vanligt! Dör ju när jag läser, så jävla bra är di!

Skrivet: |

Wilma säger:

Älskar det du är så himla duktig vill brara dööö för det är så bra

Skrivet: |

Tora säger:

Gode Gud du är verkligen bäst på att skriva!!!

Skrivet: |

Pitbull Sofia säger:

OMG vad kommer hända sen mon tro? Jätte bra längtar till nästa<333

Skrivet: |

Sara säger:

Du är fan bättre på att skriva än Queen B är på att sjunga❤️🙏🙏

Svar: ♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Råttan säger:

Detta är bättre än ost och jag älskar ost

Skrivet: |

Sofia säger:

Sjukt bra kapitel!! <3

Skrivet: |

anne säger:

Åh! Kah försökte läsa dona andra noveller men jag fick bara fram ett viast antal kapitel. Jag kunde inte hitta tidigare inlägg under allt somd et brukade finnas. Hur kan jag göra? 😊💜

Svar: Om du har tryckt dig in på den kategorin, novellen som du vill läsa så finns 'tidigare inlägg' längst ner. Och så trycker du på den tills du kommer till första. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Camilla säger:

Det börjar bli lite mycket sex, men alltså det är väl så karaktärerna ska vara men du får ju fler komentarer om du minskar sex scenerna liiite, dom är jäätte braa! Miss ta inte det men om du vill ha fler komentarer så..

Skrivet: |

Becca säger:

Älskar hur flirtiga dem är med varandra, alltid alltid alltid är de så himla sexiga. Har lust att citera hela kapitlet för det är såsåsåsåsåså bra. Älskar hela kapitlet, men min favoritdel var i slutet, när Justin skulle gå. Sexigt, sexigt, sexigt. Hade jag varit Roxanna hade jag redan fallit vid hans fötter.

Känner som Justin, det rör mig inte i ryggen att han är otrogen. Å andra sidan känner jag inte så stort för Selena i TN, mer än att hon tillför drama (och jag är drama Queen), dessutom shippar jag Rox och Justin så sjukt mycket. En värld utan Justin och Roxanna finns inte ens på kartan.

Älskar att du skriver varannat kapitel ur Justins POV och vartannat ur Roxannas POV. Då får man fiska ur bådas huvuden och det finns inget bättre än det ;) det är ännu en av sakerna som gör TN så himla speciell. Sen är det även din fantastiska skrivtalang, sex-scenerna som alla pratar om ;), spänningen, sexigheten.. Allt är bara helt perfekt, i varenda kapitel. Gifen passade perfekt in ;)

Allt är perfektion helt enkelt.

Kram och puss❤️❤️❤️

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberheaven.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback