Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Detta är bara så pinsamt att jag dör.

Jag vet att ni flesta som överhuvudtaget är här inne troligen skulle vilja vrida nacken av mig för allt jag lovat er.
 
Grejen är den att jag iallafall försöker skriva klart den korta lilla novellen om Liam och Edwina, eller ja. Den kommer att bli tre kapitel lång, och jag har i stort sett bara lagt upp det första av dom tre, men jag håller på och skriver på andra delen, dock tar det lite tid, då jag verkligen tar vara på dagarna jag har.
 
Jag kan fortfarande inte sitta vid datorn utan att hela huvudet håller på och snurrar av kroppen. ^ Men jag gör det iallafall, då jag tycker att ni som faktiskt är in här borde få veta hur det ligger till. =) 
 
 
 
Men som jag sagt hela tiden, jag älskar er. ♥ 

Kommentarer
Josefine säger:

Åh jag saknar Liam och Edwina! Haha, Gud så glad jag blev nu ^^ längtar tills att få läsa dom! men överansträng dig bara inte xx

Svar: Jag håller på och skriver sista delen just nu. :) Skönt att höra att någon har saknat Liam, och mitt skrivande. ^^ haha
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback