Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Underbara.

 
Svar; Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på en underbar kommentar som detta. Men jag älskar att få dessa, jag älskar att jag gör andra människor glada, och att dem gillar det jag skriver. :) Så tack tack tack, och tusen tack.
Jag är verkligen stolt över det jag har skrivit, men inte för att jag tycker att det är bra, utan för att ni alla andra gör det. Alla ni som faktiskt har kommenterat och visat mig erat stöd, jag älskar er alla. ♥♥♥
 

Kommentarer
Engla säger:

Har precis läst klart din novell, you have me strange. o.m.g
Såhääär nära på att börja böla, den va så bra å ville ju inte att den skulle ta slut):
Tänker läs en till, men vilken tycker du ja ska läsa ? Vilken blev du mest nöjd över och så ?
Kommer troligtvis läsa alla men vilken tycker du ha ska läsa nu ?

Svar: Jag tycker du ska läsa HITRISA, del ett. Det är min bäbis. Sen ska du fortsätta med del två. Och några små delar under shortcut.. :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Sarah säger:

Vad heter Adriana egentligen?

Svar: Kristina Pimenova :)
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://mybiebeslovestorys.blogg.se

Thestoryline säger:

Kika gärna in på min novellblogg, en annorlunda twist på vad man brukar hitta ;)

Skrivet: | Bloggadress: http://thestoryline.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback