Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Nya novellen.

Jag har börjat spåna på en ny berättelse, som jag inte riktigt vet vad jag själv tycker om än. Så jag tänkte låta er avgöra den saken..
 
 
Sex, Drugs & Alcohol - That's Life. - Handling 
 

Luna Wilde 18 år, är utåt sett en pigg och alert tjej som älskar att festa, men som även har fastnat i det hemska träsket av droger och sex missbruk. Hon har ett rykte efter sig i hela LA, som säger att hon är partyprinsessan nummer ett. Hon har pengar som gör att hon kan finansiera sina egna intressen, och hon gör det mer än gärna. Varje kväll har hon en ny med sig i sängen, och det gör henne inget om andra ser henne som en hora, hon älskar sex, och har det mer än gärna, även med tjejer. Låter det intressant? Läs vidare. 

 

Ge mig era synpunkter nu, och var ärliga. =) Ju fler, desto bättre. 


Kommentarer
rt säger:

Helt ärligt så tror jag att denna novell kommer bli asgrym. Du kan skriva när du vill utan att behöva stressa dig för att vi får vänta länge och jag är så jävla glad att du är tillbaka så för mig så kommer det bli grymt :)

Skrivet: |

Becka säger:

Tycker det låter bra! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

är justin med i novellen?:D

Skrivet: |

Anna säger:

Låter super bra handling. Sex , alkohol , druget och partytjej det bästa. Älskar handlingen, vill gärna ha en fortsättning på novellen. Vill veta vad som kommer hända och vilka problem hon kommer stöta på. :)

Skrivet: |

Ida säger:

Jag älskar de! jag skulle vilja läsa mer av de! snälla börja skriva, du är bäst! <33 :D

Skrivet: |

Ebba säger:

Kommer definitivt läsa den! :D VERKAR HELT AWESOME JU :D

Skrivet: |

Kim säger:

Låter riktigt bra! Jag skulle helt klart läsa! :)

Skrivet: |

Linnea säger:

Helt ärligt har jag blivit kär i såna här noveller där justin är '' badass'' & tjejen är så oskyldig & så..
För jag tycker inte det är så roligt där tjejen är så ja.. så som hon är i din novell..
Men ja , så tycker jag iaf...

Svar: Det är ingen som har sagt att Justin inte kommer ha dålig attityd. ^^ Men jag är glad för din kommentar.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ebba Olofsson säger:

Snääällla börja igen! BTW novellen verkar grym!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://sthlmsryttarnaa.blogg.se

elena säger:

den låter super bra :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag tycket att den värkar bra!

Skrivet: |

Sara säger:

Tycket den låter bra men kmr Justin vara med? :)

Svar: Japp.. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Juli säger:

Det låter riktigt spännande!! :D

Skrivet: |

Julia säger:

Blir det en Justin novell i efterhand? Skulle vara intressant att läsa om i vilket fall som helst, kör på bara!

Svar: Justin kommer vara med i denna.. ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

låter jätte bra

Skrivet: |

Ebba säger:

låter grym!! Alla dina noveller har varit sjukt bra, så jag tror att denna kommer att bli det med! :)
Saknar att läsa från dig! Du är så begåvad! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://thatsmile.blogg.se

Jenny säger:

Jag tycker det låter spännande och jag skulle tycka det var jätte kul om du ville starta upp en ny novell! Handlingen verkar vara bra samtidigt som det är svårt att avgöra innan men av vad jag läst har jag goda föraningar och känslan är att det kan bli fantastiskt! <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Hade inte du en sex novell blogg förut? Vad hette den isåfall?

Skrivet: |

Anonym säger:

Hade inte du en sex novell blogg förut? Vad hette den isåfall?

Skrivet: |

Anonym säger:

Grymt!

Skrivet: |

Lejla säger:

Det låte intressant men hur är Justin som person?

Svar: Det kommer komma en beskrivning på honom. ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: |

M säger:

Det låter som att den kommer bli bra! Lite annorlunda och det är bra. Det blir tråkigt att bara läsa om den mobbade tjejen som blir tillsammans med Justin och livet blir lyckligt så tummenupp för nya novellerna :D

Skrivet: |

annejamie säger:

Verkar ju fett grym!

Skrivet: |

Olivia säger:

Det låter fett intressant, jag hoppas att du kommer skriva denna nya novellen!

Skrivet: |

Emelie ♥ säger:

ska Justin vara med? :) iså fall läser jah :)

Svar: Japp, det ska han. :D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Felle säger:

Jag tycker den verkar bra :D

Skrivet: |

Felicia säger:

Verkar super-duper bra, och jag vet att om det är du som skriver den kommer den bli helt underbar ;) Jag litar helt fullständigt på dig :D

Skrivet: |

Anonym säger:

Den låter jävla bra!

Skrivet: |

Sofia säger:

Låter superbra! Tycker du borde börja skriva igen så fort som möjligt! Hehe.. :)

Skrivet: |

Nella säger:

Det låter super! Förlåt om du kanske tar illa upp men i det sammanhanget stavas det drugs, med ett U :) Verkligen inte för att vara taskig!

Skrivet: | Bloggadress: http://www.secretbieberstory.blogg.se/

Anonym säger:

Det låter bra!

Skrivet: |

Anonym säger:

när börjar du lägga upp kapitel?

Skrivet: |

Alice säger:

låter as bra! :) Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :) xx

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se

Anonym säger:

Låter bra skulle gärna vilja läsa den

Skrivet: |

Anonym säger:

skit braaa, när ska du börja skriva?

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Meeeen puss på dig! haha! :)
Frukost är inte min grej, you know. :P men ska försöka.

BTW, JAG VILL HA DEN NYA NOVELLEN NUUUU! Men stressa fan inte. Då slår jag dig, med en kudde, :) ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Goda säger:

Låter som en riktig bra handling, skulle bli glad om jag skulle få äran att läsa den här novellen. Hoppas det leder till en lika bra novell som alla andra dina noveller.. läser ibland om dom, och de är fortfarande de bästa jag läst.

Skrivet: |

Estelle♥ säger:

När ska du börja skriva?

Skrivet: |

Agi säger:

Tycker att det låter perfekt mn i sånna fall när kommer du börja lägga ut kapitlena?

Skrivet: |

Emma säger:

när ska du börja skriva? :)

Skrivet: |

Wilma säger:

Låter jättebra!! :)

Skrivet: |

Julia säger:

Känner mig urlame som svarar för det brukar jag aldrig göra men alltså dina kommentarer gör mig så sjukt glad så jag kan inte låta bli! Speciellt när det kommer från dig, jag menar din blogg är en av de få jag läser och du skriver helt amazing så kommenterar du sådär bra till mig?! Alltså jag dör lite faktiskt. Tack så jättemycket, blev sjukt glad över allt du skrev verkligen och jag hoppas att du iaf kan känna lite av min glädje som jag försöker uttrycka här, nu blev det lite cäl flummigt känner jag så jag börjar avsluta nu.. <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Julia säger:

och JA skriv på novellen! Det verkar skitbra, även fast jag vet att du skulle kunna skriva om justin och hans förhållande till en STEN och det skulle bli bra ändå :o

Skrivet: | Bloggadress: http://bieb.blogg.se/

Evelina säger:

Jag tycker att du ska börja skriva på denna! Låter super bra!

Skrivet: |

Maddo <3 säger:

Låter skit bra, längtar tills du börjar! :)

Skrivet: |

Anonym säger:

VILL VERKLIGEN LÄSAAA

Skrivet: |

Fanny säger:

Det låter super! Skulle älska att få läsa novellen :D

Skrivet: |

ciici säger:

skit bra novell! när kommer första kapitel?
jag ska också börja skriva en novell så länkbyte? svara på min blogg :)

Skrivet: | Bloggadress: http://cicciiz.blogg.se

amanda säger:

det lät jätte intressant! tycker verkligen att du ska göra en novell av den där handlingen :D

Skrivet: | Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

alva säger:

Ja! Så bra!

Skrivet: |

alva säger:

Ja! Så bra!

Skrivet: |

Fanny säger:

Låter väldigt intressant!
Men jag älskar när Justin är badass och tjejen är lite oskyldig men kör på bara!

Skrivet: |

Fidan säger:

Hej, jag skriver oxå Justin Bieber noveller. Hoppas ni går in och läser min novell. Om ni gör det så kommentera gärna vad ni tycker om den. :) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://novellbelieve.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback