Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Underbara läsare.

Jag ser att ni är många fortfarande som kollar in här varje dag, och ingen annan än jag blir glad, tro inget annat. Men det ger mig samtidigt dåligt samvete eftersom att jag inte skriver mer. Jag förstår nog egentligen inte hur mycket ni saknat det jag skriver, men ni är absolut inte ensamma, jag saknar det jag också. 
 
Dock kan jag ge er en hint, om ni nu minns HITRISA. Jag kommer iallafall ge er en liten kort novell där ni kommer få läsa om Edwina och Liam, Clarissas son. =) Hoppas att ni vill ha det. Annars finns det ingen idé att jag skriver någon.
 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Åhh, va bra idé!! Längtar om det kommer en liten novell. :)

Skrivet: |

Felicia säger:

För det första, självklart vill vi ha en mininovell, allting du skriver blir ju bra!! :D O för det andra - SJUKT snygg design du har fixa, älskar att man ser alla paren i headern och snabblänkarna till dem olika novellerna!! :D

Svar: Tror att Mickan tackar för att du gillar designen. :) haha, själv är jag super nöjd. ♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Emina säger:

Ryan Sheckler......my babe

Skrivet: | Bloggadress: http://jbieberstoryyy.blogg.se

Emma <3 säger:

Heeej! Jag började läsa dina noveller bara för någon da sen, och jag måste säga.... Gosh! Jag är helt klart FAST! Åh! Jag är så glad att jag kom hit! Jag vet inte vad jag ska säga... IIH! Är helt hyper! Xoxo Emma <333

Svar: Vad roligt att höra. Jag blir så fruktansvärt glad när det kommer nya läsare, och att dem faktiskt gillar det jag skriver. ♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Sara säger:

Kan inte du skriva om Badjustin jag vet att alla
Skriver om det men din skulle säkert bli en utav dom
Bäst för att du är så grym på att skriva

Svar: Jag har slutat skriva. I alla fall på ett tag, vet ej hur länge. Kanske kommer en dag då jag överraskar er och kommer tillbaka med nytt. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Felicia säger:

Ja åh gud du MÅSTE skriva det!!!! Jag bara älskar den nya designen, SKIT SNYGG!!!!
Har också börjat läsa om Hitrisa, jag var bara tvungen för det är helt klart en av de två bästa novellerna jag har läst!!! Hoppas du skriver en kortis om Edwina och Liam, jag hade blivit ÖVERLYCKLIG :D
Kram

Svar: Vad roligt att du har börjat läsa om den. :) Det gör mig hur glad som helst. ^ Jag är faktiskt nöjd med HITRISA till 200%... =D Vi ska se om jag kan skrapa ihop något åt er om Liam och Edwina. =)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Quinee säger:

OOOH!! Jaaaaa taaaaack!!! Jag kollar in varje dag med lite hopp kvar!!! Woooohoooo Nerver Say Never!!!!!!

Jag är nästan 100% säker på att de som klagade redan är helt borta... De kommer inte tillbaka, och det är helt perfekt!!!
Och BTW, I am in LOVE with the new design!!! :O Job well done Mickan!!! <333

Svar: Ja, jag ser att ni är ett gäng fortfarande som är in här. Och det gör mig suuuper glad. =)
Jag älskar den nya designen, tycker den är ur snygg.. :) Mickan hon kan hon. ♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Juli säger:

Ååhh!! Klart vi vill ha en mininovell om dom!
Kollar in typ varje dag för att se om du skrivit nått och snacka om att jag blev glad när jag läste detta idag!!
Och designen.. ett ord, superfin!!
KRAM

Svar: Vad glad jag blir =) ♥♥♥
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Jenny säger:

Såklart!! Kommer alltid vilja läsa noveller du skriver du skriver eftersom dem är underbart super mega bäst allihopa!! Och gärna en liten mininovell om just dem för i slutändan tror jag nog att HITRISA är den novellen jag älskar mest! <3

Skrivet: |

Cajsa säger:

Kollar din blogg mer eller mindre varje dag för lixom. Man vet ju aldrig med dig;)
Åh det skulle vara super kul!!
Kram

Skrivet: | Bloggadress: http://theswaaggers.blogg.se

Petronella Gustavsson ♔ säger:

Självklart vill vi ha det! Längtar såå ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://www.secretbieberstory.blogg.se/

Anonym säger:

Så klart att jag hoppas på en till novell :))

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

jag vill läsa hihih :)

Skrivet: | Bloggadress: http://RRomaites.blogg.se

Hanna säger:

För det första: ÄLSKAR DEN NYA DESIGNEN! Den är jätte fin!
För det andra: Självklart så vill vi att du ska skriva mer! Eller jag vill i alla fall. Jag saknar dina noveller jätte mycket, jag har faktiskt läst om alla dina noveller. Haha! Du skriver jättebra! Din novellblogg är en av de bästa jag har läst, och jag har läst många...!

Skrivet: |

Sara säger:

Jag undrar om du kan fortsätta med en av dina äldre noveller? Jag älskade Twinkling Eyes och undrar om du kunde fundera på att fortsätta med den? Jag tvingar dig inte, utan bara frågar. Den novellen (även om du bara skrev 3 inlägg) är en av dina bästa!! Kram; ett stort fan

Svar: Hmm, nu förstår jag inte riktigt hur du menar. Jag har väl inte bara skrivit tre inlägg om av Twinkling Eyes? Just nu håller jag på med en kort fortsättning av Liam och Edwinas liv. :) Så det kommer gå i första hand.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback