Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Ni som stannat är bäst.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men ni som faktiskt har kikat in här varje dag i flera månader är bäst. Jag är helt mållös. Det är många av er som har frågat när jag kommer att börja skriva, först och främst vill jag veta ett par saker. 
 
Som ni redan vet kan inte jag sitta vid datorn speciellt länge utan att drabbas av en hemsk yrsel, vilket sätter käppar i hjulet för mig när det kommer till min skrivning. Det jag vill veta är, kommer ni att klaga på min uppdatering, eller kommer ni faktiskt uppskatta det jag kommer ge er? 
 
Och den andra saker är. Kan ni komma med olika namnförslag på novellen nu när ni fått läsa en handling? Inte folknamn ... :P

Kommentarer
Anonym säger:

Jag är en av dom som inte skulle klaga på din uppdatering, aldrig, för jag vet hur du har haft det med att sitta vid datorn för länge.

Några namn är:
Tjejer: Alicia, Crystal, Samantha, Lucy, Jenna, Eloise, Natalia, Melrose, Bo, Megan och Savannah

Killar: Cameron, Kyle, Anthony, Milo, Jamie, Brady, Jack, Chad, Nicholas, Jospeh, Kevin, Tyler och Benjamin

Det var bara några exempel så du kanske hittar något namn du gillar :)

Skrivet: |

rt säger:

Jag är en av dom som inte skulle klaga på din uppdatering, aldrig, för jag vet hur du har haft det med att sitta vid datorn för länge.

Några namn är:
Tjejer: Alicia, Crystal, Samantha, Lucy, Jenna, Eloise, Natalia, Melrose, Bo, Megan och Savannah

Killar: Cameron, Kyle, Anthony, Milo, Jamie, Brady, Jack, Chad, Nicholas, Jospeh, Kevin, Tyler och Benjamin

Det var bara några exempel så du kanske hittar något namn du gillar :)

Skrivet: |

Lil säger:

jag kommer nog gå in varje dag och titta efter ett nytt kapitel och det är nog därför jag kommer uppskatta det väldigt mycke när du uppdaterar. jag hoppas verkligen att du blir bättre och bara uppdaterar när du känner att du klarar det <3 jag har två förslag, Keep holding on eller Now or never xx

Skrivet: | Bloggadress: http://kandisarinoveller.blogg.se

Becka säger:

Kommer absolut inte klaga på uppdateringen eftersom att nu väl lägger upp något är det värt all väntan! Så uppdatera när du känner för det. Har absolut ingen idé till något namn så hoppas på att någon annan kommer med idéer till ett. :)

Skrivet: |

Felicia säger:

Kommer inte på något bra namn tyvärr, men du ska veta att jag iaf inte kommer klaga på uppdateringen, jag menar du har ju skrivit flera gånger att du inte kan sitta vid datorn särskilt länge, och då får folk helt enkelt respektera det :)

Skrivet: |

Sara säger:

jag kommer INTE att klaga, är nöjd med det jag får läsa :D

Skrivet: |

Cajsa säger:

Jag förstår dig och kommer iallafall inte att klaga eftersom att du skriver som en gudinna! Så jag blir iallafall glad bara du börjar skriva igen:)

Skrivet: | Bloggadress: http://theswaaggers.blogg.se

Agi säger:

Jag kommer att uppskatta det jag får läsa av dig! Men det skulle endå inte skada att du hör av dig till oss när du mår bättre :D Allt jag vill är att kunna fortsätta läsa dina fantastiska noveller :* Har du mått såhär länge eller? Hur började det? Är det någon slags sjukdom? Du behöver inte svara, är bara nyfiken! Puss

Skrivet: |

Anonym säger:

Det är ju klart vi uppskattar det du gör och skriver vi kommer inte klaga så länge det inte typ går 1 mån innan nästa hah

namn :
Mercedes smeknamn Dess
Kelsey smeknamn Kels
Hanna
Malory smeknamn Mal
Haley

Skrivet: |

Anonym säger:

SNÄLLA BÖRJA SKRIVA IGEEEEN!! :D:D:D

Skrivet: |

janie säger:

Har kanske har ett förslag :)
If you never try, you never know.

Skrivet: |

izabelle säger:

kanske ganska svårt och komma på något namn till själva novellen då vi bara fått veta lite av själva handligen, ingenting om justin osv.. Då du har lite/ en hel del planerat i i ditt huvud om vad som kommer hända osv :) men vad som först ploppar upp i huvudet när jag läser handlingen är , 'Take a step', 'Going the distance', 'Stranded', 'Looking back' och 'Mirror', kanske lite udda "titlar" men det var vad som ploppa fram rent spontant så att säga! :)
och jag tror ingen kommer att klaga angående uppdatering, varje kapitel kommer när det kommer då vi alla (förhoppningsvis) är medvetna om att du inte mår bra av att sitta framför datorn allt för länge! :) Kram

Skrivet: | Bloggadress: http://www.alwayskidrauhl.blogg.se

Agi säger:

Men hallå kan ni inte vara 2 som bloggar? Typ att du skriver allt på papper men att du lär känna någon som kan lägga upp det åt dig? Då kanske kapitlena kommer upp snabbar och du slipper må dåligt hela tiden :/ Bara ett förslag men det skulle fungera :D

Skrivet: |

Goda säger:

Haha kommer att självklart vara supernöjd med din uppdatering, oavsett hur seg den är.. för det är det värt att vänta på. Du skriver som en.. Gud, just wow. Tycker synd om dig som får huvudvärk o.s.v av datorer.. hoppas att det blir bättre med tiden!
Namnförslag: Diffrent worlds, To enjoy life, The Way Through Life, Lifechoises.. jag venne, suger på sånt här :|

Skrivet: |

Goda säger:

Haha kommer att självklart vara supernöjd med din uppdatering, oavsett hur seg den är.. för det är det värt att vänta på. Du skriver som en.. Gud, just wow. Tycker synd om dig som får huvudvärk o.s.v av datorer.. hoppas att det blir bättre med tiden!
Namnförslag: Diffrent worlds, To enjoy life, The Way Through Life, Lifechoises.. jag venne, suger på sånt här :|

Skrivet: |

Hanna Hoflin säger:

Det beror på hur dålig uppdateringen är, haha. Men om du kanske uppdaterats bara 2 ggr i månaden så känns det lite... Lite. Men det är okej om det bara är typ 1 kapitel i veckan eller så.. :)

Skrivet: | Bloggadress: http://iwnfy.blogg.se

Moa säger:

Dina noveller är bäst, så snälla skriv igen! Vi kommer motivera dig och hjälpa dig så mycket vi kan, och absolut inte klaga! Skriv en handling och så kommer vi med förslag på namn! Kramar

Skrivet: |

Anonym säger:

Are you the one?

Skrivet: |

Agi säger:

Novel kan typ heta "You changed my life" eller "You're my lifesaver" Har egentligen inga bra ideer men dt är bättre än ingen :D

Skrivet: |

anonym säger:

När kommer första kapitlet?

Skrivet: |

Nella säger:

Kommer inte att klaga alls, ett bra novellnamn skulle väl vara Perfect Mistake? Eftersom dom båda kanske är lite bad osv så blir dom ett par och därav det perfekta misstaget.

Skrivet: | Bloggadress: http://www.secretbieberstory.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback