Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på kommentar.

 
Svar; Jag tackar så hemskt mycket för att du tycker att den är bra. Dock finns det en annledning till att jag inte uppdaterar så ofta, och den har jag förklarat, men gör det igen för dem som inte har uppfattat det, eller missat totalt. 
 
Jag mår inte bra, då jag inte kan sitta mer än i 5 minuter framför datorn, mitt huvud snurrar och jag blir illamående. Jag vet inte om ni då tycker att du förtjänar fler kapitel, eller varför jag ens får sådana kommentarer. Jag har sagt förut att jag är hemskt ledsen över detta, då det absolut inte är något jag vill. Kunde jag skulle jag ta bort smärtan jag genomgår då jag sitter här. Men vill ni att jag ska skriva mer och uppdatera oftare kanske det till och med slutar med att jag inte kan avsluta denna novell. 

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback