Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på kommentar.

Kommentar: Tycker det var ett jätte bra kapitel verkligen! Men tycker även att du klagar lite med att folk inte kommenterar hela tiden. Liksom 11 kommentarer är ju bra så gnäller du? Tycker faktiskt att du ska vara glad att dessa 11 kommenterar, att det är 11 som kommenterar och inte 1. Eller har jag fel? Jag kan säga att jag inte är så bra på att kommentera. Men jag sitter oftast och läser på korta raster i skolan och på tråkiga genomgångar. Och kommer då läraren på mig tar han in min telefon så får jag tillbaka den sista dagen i veckan. Jag är säkert inte själv om att läsa på snabba korta raster i skolan. Du går ju inte i skolan? Men ja, du kanske har jobb men då får man ju prioritera! 
Hoppas att du förstår att det inte var något illa jag menade så men att jag bara tycker att det är löjligt att klaga på sina kommentarer istället för att ägna sin tid åt att vara glad för de som kommenterar! Sen när den här är slut så kan du ju prioritera om du tycker att det är värt att skriva om du nu "får så få kommentarer". 
Ha det bra! 
 
 
Svar: Ja, jag kanske klagar. Men jag är absolut inte den enda som gör det. Folk klagar på att jag aldrig uppdaterar. Så egentligen borde väl dom också vara glada och nöjda över vad jag ger, och inte bara gnälla. Eller har jag fel? Så fort jag säger något, då klagar jag, men det mina läsare gör det är helt okej, eller? (dock inte alla) , 11 kommentarer tycker jag är lite, mot hur många läsare jag har, då jag har över 250 dagligen. Så ja, låt mig tycka att det är lite med 11 kommentarer. 
 
Jag ber er, eller dig inte att läsa på korta raster eller under lektionstid. Så att din mobil kanske blir tagen kan du inte skylla mig för, du avgör ju vart du vill läsa någonstans. Och jag har sagt att ni ska sluta läsa när ni är i skolan. Då ni ska tänka på er utbildning. Nej, jag går inte i skolan. Och ja, jag jobbar. Och vill du att jag ska prioritera avslutar jag nu novellen, då jag anser att jag får mer ut av att jobba än sitta framför datorn. Hoppas du nu är nöjd. 
 
Jag skrev under kapitlet att jag INTE skulle ta upp det en gång till, men uppenbarligen är jag så illa jävla tvungen. Varje gång jag sitter vid datorn kan jag inte sitta mer än 5-10 minuter åt gången, då jag lidet av något, vet inte vad. Som gör att mitt huvud börjar snurra och jag blir alldelens illamående. Jag vet inte om ni tycker att jag ska prioritera bloggen framför min hälsa, eller vad det är som inte stämmer? 
 
♥ 
 
Jag älskar alla mina underbara kommentarer som jag får. Och jag blir lika glad varje gång det är lite att läsa i dem. :) Jag älskar hur vissa av mina läsare verkligen ger mig en återblick i vad det är jag precis skrivit, och påpekar vad det är jag har gjort bra och kommer med idéer. I just love it. ♥ Fortsätt på det sättet. Jag ler varje gång, och endel gör mig verkligen stum.. oooh, I LOVE YOU =D =D =D 
 
 
 
 
Kapitel 135 under detta inlägg. ♥♥♥

Kommentarer
Moa säger:

Du ger oss grymma kapitel, och vi ger dig kommentarer, ganska enkelt ju? ;) KRAM

Skrivet: |

Anonym säger:

Hej! det va jag som hade nämnt om din andra blogg! om du skulle kunna skicka! jag har iallafall skickat ett e-mail till [email protected]

Skrivet: |

Isabelle säger:

Men du ska väl inte sluta? JAG SKULLE DÖ! Din blogg är typ den enda "fritid", jag har. Visst gör jag väl annat under fritiden men det är inte lika kul! Inte lika kul som att sitta och vänta på nästa kapitel, känna sig som en femåring på julafton, och framför allt inte lika kul som att läsa din UNDERBARA novell & slänga in en kommentar. För hur lång tid tar det att kommentera egentligen? 1 minut, max? Kanske 2? Jag menar, shit ring 112, det tar 1 minut av ditt liv. För en novell värd kommentaren. MEN DU SLUTAR VÄL INTE!? I LOVE YOU. <33

Skrivet: |

agnes säger:

vänta nu... har du bara avslutat novellen? helt plötsligt?!

Skrivet: |

cajsa säger:

Jag menade ju inte nu att du behövde bli sur för jag menade inte så. Ja, 11 kommentarer kanske är lite om du har ca 250 läsare det håller jag med om. Men du ska ändå vara glad över dessa 11 som kommenterar!
Jag älskar verkligen det du skriver för du är jätte talangfull så det är inte så jag menar. Jag sa heller inte att det var ditt fel om min mobil blir tagen! Men sa bara vad jag tyckte!
Hoppas du inte tar illa upp :)

Skrivet: | Bloggadress: http://theswaaggers.blogg.se

Emilja säger:

11 kommentarer är bra och du lägger inte in 1 kapitel om dan som du brukade göra och de tar lång tid tills du lägger nästa kapitel de kanske därför du inte får lika mycket kommentarer som innan. Kanske om du lägger in några kapitel lite oftare då kanske får du mer kommentarer 😃

Skrivet: |

Anonym säger:

Va, har du avslutat novellen?

Skrivet: |

biebsdesire säger:

Hejhejehejehej. Undrar om du skulle vara intresserad av ett länkbyte? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsdesire.blogg.se/

Sandra säger:

Du har väl inte slutat skriva på grund av den där kommentaren? :o Sluuuta inte, kasta inte bort din underbara talang :( <3

Skrivet: | Bloggadress: http://www.justinsmexybieber.blogg.se

Nicole säger:

håller med vissa, och vissa håller jag absolut inte med,
för det första, 11 kommentarer är bra, iallafall tycker jag de? Även om de är mer som går in på bloggen, hur många de nu var, Så behöver inte direkt alla kommentera,
För de andra, Folk som säger att hon ska lägga ut fler kapitel, Eller börja med den uppdateringen hon hade förut, Tänk lite please? vet inte vilken klass hon börja i, Men jag vet att när hon hade den 'bra' uppdateringen så var de antagligen sommarlov eller så var de före sommarlovet, Hon har väl mycket att göra, Och snälla, de som har egna noveller borde förstå de?

Skrivet: |

rt säger:

Så sjuktbra. Älskar det :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback