Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 131.

 

31 december. Pearl hade missat hela sin jul, egentligen. Om man bortser från att hon och jag hade en liten julklappsutdelning, men den räknas inte tycker jag, då jag hade tänkt fria till henne i vilket fall som helst. Hon satt på sängen med benen brett isär just för att låta magen få plats mellan, hon var så vacker, och så omedveten om hur mycket jag faktiskt älskade henne. Jag skulle kunna göra allt för henne, precis allt. Bara hon var lycklig, och nöjd med livet. Hon satt vid datorn och letade desperat efter barnsaker, då hon inte trodde vi skulle få tillräckligt mycket. Hon förstod nog inte hur många vi hade omkring oss, och som skulle överösa oss med saker. ”Baby, titta den här spjälsängen.” Hon vred skärmen mot mitt håll, men jag skakade bara på huvudet. ”Du har inte tyckt om någon jag visat.”

 

 

Jag hade inte lämnat Pearls sida sedan hon kom tillbaka till mig, så min mamma hade fått lämnat av massa kläder hos henne så jag slapp åka iväg. Smart drag av mig, absolut. ”Kan du åtminstone sätta dig ned och kolla tillsammans med mig?” Pearl hade blivit otålig när det kom till saker som hade med barnet att göra, och det var drygt tre månader kvar. Dock hade jag redan allt planerat, det hon inte visste var att jag hade köpt en lägenhet åt oss, stor nog för tre personer, då jag visste hur hon var när det kom till mina pengar. Hon ansåg att det bara var mitt, medan jag ansåg att hon hade lika mycket rätt till dem hon också. ”Gumman, vi hinner.” Hon suckade och slog ut med armarna. ”Vill du inte ha barnet? Är det därför du är så frånvarande?” Jag var precis på väg att avbryta henne när hon satte upp handen och fortsatte. ”Du gullar inte med varken mig eller magen mer, och håller dig alltid på avstånd.”

 

Det gjorde ont att hon överhuvudtaget trodde något sådant om mig, jag hade för guds skull friat till henne. Det skulle jag inte ha gjort om jag inte ville ha något att göra med barnet, vilket jag hade hoppats att hon skulle förstå. ”Jag älskar dig, och jag älskar barnet över allt på hela jorden. Jag är rädd att jag ska göra dig illa om jag är för på. Därför håller jag mig en bit ifrån…” ”Du gör inte illa mig. Kom hit.” Hon slog ihop datorn och ställde ned den på golvet, och sträckte ut sina armar mot mig. Jag var som i trans, jag gjorde som hon sa innan jag hann reagera själv. Jag la mig så att mitt huvud hamnade precis vid hennes mage, och drog upp hennes linne en bit. ”Pappa är här, och längtar så mycket efter att få hålla dig. Kan du titta ut nu, så jag får någon mer att överösa min kärlek över.” Pearl skrattade till och strök mig över huvudet med ena handen för att sen stryka sig själv över magen med den andra. ”Mamma vill också att du kommer ut nu.”

 

 •

 

Denna nyårsafton skulle inte bli som någon annan tidigare, då både jag och Pearl hade valt att stanna hemma och fixa oss en riktig myskväll. Hon hade på sig sina favorit mjukisbyxor och ett linne som framhävde hennes enorma mage. Plus att hon hade skickat iväg både sin mamma och pappa hem till mina föräldrar då min pappa fortfarande va kvar tillsammans med mina syskon. Vi hade hela huset för oss själva och det var så skönt, vi slapp hennes mamma som sprang efter henne och frågade vad det var som klingade hela tiden. Pearl hade tillslut gillat ha kulorna i sig, vilket jag inte förstod ett smack om. Dem skulle vara till för att träna hennes knipmuskler i slidan efter födseln, och inte tillfredsställa henne under graviditeten. ”Baby, plocka ur dem där kulorna nu. Du ska använda dem efter att du fött.” Hon skrattade åt mig samtidigt som hon pressade sina läppar mot mina. ”Det är så skönt.”

 

Vi stod i köket och hon delade grönsaker och blandade ihop olika dippar som vi skulle ha under kvällen samtidigt som jag stod och rörde om i köttfärsen, eftersom vi skulle äta tacos. Hon stod och visslade på min låt, Boyfriend. Ibland förstår jag mig inte på henne, men det är tjusningen med henne, hon är inte lika förutsägbar som alla andra tjejer, jag vet inte alltid vad hon vill eller vad hon tänker. ”Minns du när du skrev den låten?” Jag nickade och mindes allt exakt som det var. Hon hade gjort klart för mig att hon inte ville prata eller vara med mig mer, då hon trodde att jag och Aurora hade något på gång, vilket vi absolut inte hade. Jag har aldrig ångrat ett ligg så mycket som jag ångrade den gången med Aurora. ”Ja, och jag minns att du hatade mig.” Hon stelnade till och släppte kniven för att sedan vända sig om mot mig. ”Jag hatade dig inte. Jag var så kär i dig och när jag såg dig tillsammans med Aurora insåg jag att en sådan som mig inte förtjänade dig.”

 

 

När vi båda hade magen full med tacos låg vi i soffan och höll om varandra samt suckade och pustade ikapp. Ingen av oss orkade en enda smula till, så vi låg rätt bra just där vi låg. ”Jag älskar dig. Så fruktansvärt mycket, och det är så sjukt skönt att vara tillbaka i dina armar, det enda stället på jorden jag känner mig hel.” Jag hörde hur sårbar hon var i rösten och bara den saken gjorde mig ledsen, jag ville inte att hon skulle vars ledsen, eller känna sig nere. ”Hey baby.” Jag lyfte upp hennes huvud och pressade mina läppar mot hennes. ”Jag kommer aldrig lämna dig, Aldrig. Hör du mig? Jag älskar dig så sjukt mycket, och lilla bäbis i din mage.” Hon torkade bort sina tårar jag inte ens sett att hon hade rinnandes, men bara det gjorde så det knöt sig i magen på mig.

 

 

”Minns du vad vi gjorde för ett år sedan?” Hennes kinder hettade till och hon placerade sina händer i ansiktet, så att hon skulle skymma hennes röda underbart vackra kinder. Klockan hade blivit 11 på kvällen. ”Är du generad?” Hon skrattade till och slog mig löst på axeln, vilket också fick mig att skratta. ”Inget att skämmas över. Vi hade hett vilt sex i ett kök. Hur underbart som helst..” JUSTIN, va bara tyst.” Hon lämnade köket som ett åskmoln, samtidigt som jag såg hur ett leende lekte på hennes läppar. ”Om jag inte minns helt fel så var det du som bad mig ta dig hårdare…” En kudde kom flygandes från dörröppningen och träffade mig rakt i ansiktet. ”Nästa gång kastar jag en vas, förstått?” Jag kunde inte sluta skratta, då jag inte förstod vad det var som gjorde henne så generad. Hon och jag har underbart sex tillsammans, men när det kommer till att prata om det så stoppar hon gärna huvudet i sanden. ”Du skulle aldrig kasta en vas i ansiktet på mig. Då kommer du aldrig mer få uppleva min extremt sexiga kropp hårt pressad mot dig, med min stenhårda…” ”JUSTIN FUCKING DREW BIEBER, SHUT UP!!!!” Hon var i stort sett rasande, och det var riktigt underhållande att se, då jag aldrig sett den sidan av henne. ”Babe, i love u.”


 

 

Jag var så illa tvungen att få in lite skämt mellan dem, då det vart ganska stelt mellan dem den senaste tiden. ^^ Jag hoppas att ni iallafall log lite under detta kapitel, jag vet att jag gjorde det iallafall ♥♥♥

 

Sen hoppas jag att ni fick en bra förklaring på vad det är för kulor hon har. ^^ Geisha-kulor, om ni inte vet vad det är sök på google. =P 

 

Kommentera. ♣


Kommentarer
Ewweh säger:

Så jävla bra! Brukar aldrig läsa såhär långt i kapitel, då jag tycker de är tråkigt med barn och giftemål på novellen och så, Men du ändrar allting så mkt, Du skriver så grymt jävla bra att jag aldrig vill sluta läsa!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justbiebzz.blogg.se

Becka säger:

Sjukt bra!

Log helt klart! :)

Skrivet: |

Julia säger:

HAHAHA, Du fick mig att börja skratta på slutet ;) xD
Du skriver asbra Marielle :)

Skrivet: | Bloggadress: http://www.purplemonster.blogg.se

Emelie säger:

As bra kapitel!! <3
Haha, jag skrattade nästa när Justin sa det sista om det där haha , sjukt bra!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Lejla säger:

Shit det var grymt bra detta kapitlet. Du får lägga in mera skämt mellan dom :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Sjukt bra! Älskar slutet hhahhajag skrattade fett mycket:)

Skrivet: |

Denise säger:

Så sjukt bra!!!
Meraaaaa!!!!! :D

Skrivet: |

Julia säger:

haii, undrar bara om du skulle vara intresserad av ett länkbyte? :))

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsdesire.blogg.se

Evelina säger:

Super bra!!

Skrivet: |

Romina säger:

Blev lite förvånad över kulorna haha! Bästa slutet ever. =D

Skrivet: |

Johanna säger:

Meeeeeer!!!
By the way ; så fin den nya designen är!! :)

Skrivet: |

Sandra säger:

Åååh, så bra! MEEEEEER! :D:D

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se

Alice säger:

Älskar dett kapitel! Super bra! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://Biebersecret.blogg.se

mickis. säger:

så jävla bra, avlider. <'3

mermermer. <333

Skrivet: | Bloggadress: http://ffoodlovers.blogg.se

Anna säger:

Jätte bra! :)

Skrivet: |

Ebba säger:

Sjukt bra! Sorry om jag inte har kommenterat på ett tag, det va för att jag har inte läst lika mycket som innan... men nu ska det bli ändring på det :) grymt bra kapitel :)

Skrivet: | Bloggadress: http://twitter.com/feverthebiebz

Wilma säger:

Super bra kapitel :) roligt i slutet :-)

Skrivet: |

Sara Mähler säger:

Men vadå lägenhet?!?!?! Dom har ju en hel ö ? Och världens vackraste hus!!! Jag älskade din novell, men vad händer med deras ö ? ): SNÄLLA svara !"

Svar: Ja, men dom kan inte bo på den ön. Då det inte finns civilisation runt om, så nu har Justin fixat något lite mindre.. på hemmaplan i LA :D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Hanna hoflin säger:

Länkbyte? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://iwnfy.blogg.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha jag förstod väl att han redan hade fixat det mesta inför bebis, :) Det hade förvånat mig om han inte hade gjort det faktiskt. :) Men visst förstår jag henne, tung och jäklig, då blir man frustrerad, det hade jag också blivit :P Men dem är ju söta, åh han är ju underbart söt när han pratar med bebis via magen, det finns nog fan inget sötare än det. :)
En myskväll funkar lika bra, nästan bättre iaf om man tänker på Pearl's situation, jag hade hellre valt en hemmakväll då jag med. :)
Jag skrattar fan lika mycket varje gång dem där kulorna kommer på tal, haha! :P Åh en liten tillbakablick :)
Alltså deras cute-moments är ju bara underbara, gotta love em! :) Men fan så jag skrattade under sista stycket, haha! Där lyckades du då tamefan få till det, jag gråter ju fan till och med, så mycket har jag skrattat. :D haha "JUSTIN FUCKING DREW BIEBER, SHUT UP" HAHA, oh my lordy! :D ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback