Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#SvarPåKommentar





Svar; Jag har inte hans album i handen än, men jag har faktiskt beställt det. Lyssnar på Spotify, och jag tänker inte ljuga och säga att jag älskar alla låtar, för det gör jag absolut inte. Men jag har massa favoriter bl.a , 

Maria - Den låten spelas på väg till jobbet, på höögsta volymen. Jag älskar låten, den är så jäävla bra. ^
Believe - Den här låten kan man inte tycka illa om, inte om man är en Belieber.. (A) 
As Long As You Love Me - Riktigt bra, och jag älskar sådana låtar. :) 
All Around The World - Den kan man poppa högt, till och med på krogen. ^ 
She Don't Like The Light - Den är bara bra. :D haha ^^ 

BTW
Chapter 46 under detta. Kommentera, så kommer nästa upp. ;)


Kommentarer
The Doll säger:

Maria och She don't like the lights.. asså jag har skivan med odm två finns inte med på den ..?

Har hört dom kollade uppd epå youtube men dom finns inte på skivan..Vet du typ varför eller nåt? Verkar ju skumt,,

Svar: Jag har faktiskt ingen aning. Äger själv inte skivan, utan lyssnar på spotify. Får hem skivan vilken dag som helst. :)
..

Skrivet: | Bloggadress: http://thebabydoll.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback