Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 51.


 

Solen var på väg ned bakom horisonten, och jag hade fått uppleva både soluppgången och solnedgången tillsammans med tjejen jag höll kär. Jag hade mina armar kring henne där vi satt, vi sa inget, men det var inget som behövdes. Det fanns inget ord som kunde beskriva känslorna jag hade i kroppen just då. Fjärilarna vägrade lugna ned sig, och leende ville inte försvinna från mina läppar. Pulsen stod på max, och hjärtat slog dubbla slag. Allt det där bara för att jag hade henne i min famn, och för vad jag under dagen hade fått uppleva tillsammans med henne. Hon rös till om sina armar då det kom en vindpust, hon satt bara i t-shirt så det kunde jag förstå. ”Vänta två sekunder ska jag hämta en tröja åt dig.” Hon tittade på mig då jag reste mig upp, men gjorde ingen ansats till att resa på sig själv. Jag gick till tältet och den enda tröjan jag hittade just då var min egen, så jag tog med mig den, och trädde den över hennes huvud. ”Tack.” Varje gång hon tackar för något eller liknande hör jag hur det verkligen kommer från hjärtat, oavsett om det är något stort, eller som då, en tröja jag hämtade åt henne.

 

”Vi har inte ätit något mer än frukost. Är du hungrig?” Precis när jag frågade henne det kunde jag höra hur hennes mage kurrade till lite. ”Tror du fick ditt svar där.” Jag reste på mig, och drog upp henne utan att hon hann reagera. Tillsammans gick vi till bilen och plockade ut en annan kylväska än den jag hade haft framme på morgonen. ”Vad sägs som grillat?” Det såg ut som att hon gillade min idé, annars hade jag suttit i klistret en aning. Jag tände grillen jag hade i skuffen och lät Pearl marinera köttet och göra i ordning allt det. Känslan jag fick var att vi var uppdelade i kvinnorgöra och mansgöra, vilket fick mig att börja skratta. Hon tittade på mig och såg ut som ett frågetäcke, men jag skakade bara på huvudet. Även om klockan nästan var midnatt kunde jag inte bry mig mindre, ville vi grilla då, ja, då gjorde vi det. Svårare än så var det inte. Det var dock lite mörkt ute, men vi lyckades i alla fall.

 

 

”Gud vad gott det var.” Pearl la sig ned raklång på gräsmattan och pustade ut. Jag tror bestämt att hon hade ätit lite för mycket, det är då hon brukar göra sådär. Jag ställde ned min tallrik på backen och kröp över till henne så jag hamnade över henne. Hon började skratta när hon insåg att jag var så pass nära henne, som jag faktiskt var. ”Hey, beautiful.” Hon flyttade upp sitt huvud mot mig, och kysste mig lätt i mungipan, och slog sina ben kring mina. Jag var fast i hennes grepp, och hade inga planer på att rymma från det heller. Hon kliade mig löst i nacken och pressade samman våra läppar. ”Hej.” Hennes leende fick mig att må bra, det fick mitt hjärta att slå hårdare, och pulsen att öka. Vi låg där i gräset och hånglade med varandra, precis som att det inte fanns någon morgondag. Att detta var det sista vi skulle göra tillsammans. Vi hade rest oss upp och stod nu tätt tillsammans, jag kunde känna hur himmelen öppnade sig, regnet hade kommit, och det var ett bra tag sedan det regnade, så det gjorde mig absolut inget. Pearl reagerade och backade undan för att säga något, men jag lät henne inte, utan pressade våra läppar samman igen. Jag har alltid velat kyssa min flickvän ute i regnet, äntligen fick jag göra det då himmelen öppnade sig och vi blev dyngsura på bara några minuter. Vi stod dock kvar, lekte med varandras läppar samtidigt som vi blev blötare och blötare för varje sekund som gick.

 

Jag bar in henne i tältet även om vi båda var lika blöta, som att vi precis hade badat med kläderna på. Tro mig när jag säger att det var krångligt att få in henne i tältet, eller ja, oss båda då jag vägrade släppa ned henne, men jag lyckades tillslut. Vi krånglade oss av med kläderna, hon var till och med blöt in på både Bh:n och trosorna, så hon tog av sig dem också och drog på sig torra. Det hade man aldrig trott att hon skulle göra för en vecka sedan, men med tanke på vad som skett under dagen hade hon nog inget att dölja. Hon gjorde det utan att bli generad, vilket jag uppskattade. Då visste jag att hon kunde lita på mig, att hon trivdes i min närhet. När hon fick på sig ett par trosor la hon sig ned på sovsäcken, och under täcket. När jag hade lagt mig ned drog jag hennes lilla kropp närmare min och kysste henne på axeln. Tillsammans låg vi där och lyssnade på regnet som smattrade mot tältduken. Det lät helt underbart, speciellt då jag hade henne bredvid mig. Regnets ljud tillsammans med hennes lätta andetag var ljuv musik för mig att lyssna på.

 

 

På morgonen när jag vaknade lyste solen och det var nästan obehagligt varmt i tältet, även om ingen av oss hade speciellt mycket kläder på oss. Det var nästan som att tältduken låg klistrad i ansiktet, och luften hade tagit slut. Jag reste mig lugnt upp för att inte väcka Pearl, som konstigt nog fortfarande kunde sova i den värmen. Väl utanför tältet drog jag in den friska luften och sträckte på mig, för att sedan leta på min mobil och kolla klockan. Kvart över tolv visade den, och vi hade sovit några timmar i alla fall, jag visste inte vad klockan var när vi hade gått och lagt oss, men efter 2 hade den varit i alla fall. Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och satte mig ned precis i öppningen till tältet som jag dessutom hade knutit upp, så jag slapp ha den så kallade dörren hängandes i ansiktet. Pearl började röra på sig en aning, men hon ville tydligen inte vakna ordentligt. Jag började kittla henne lite smått under ena foten vilket sedan resulterade i att hon sprakade till mig i ren panik och satte sig upp. Jag vet att det kanske inte var det mest romantiska sättet att väcka sin flickvän på, men det finns två sidor hos mig, en som kan överösa henne med kyssar tills jag somnar, och en som är lekfull och älskar att dryga sig med folk, det var olyckligtvis den, hon fick stöta på den morgonen. ”Gud vad dryg du är.” Hon la sig ned igen och drog täcket över huvudet.

 

Vi åt frukost och började sedan packa ihop allt för att sedan bege oss hemåt. Alla kläder från kvällen före hade blivit dyngsura la Pearl i en kasse och kastade in den i bilen. ”Jag hoppas du är bättre på att plocka ned ett tält än vad du var på att sätta upp det.” Hon lät lite sådär sexigt kaxig då hon stod på avstånd och log mot mig. jag försökte ignorera henne, men lyckades inte då hon kastade en liten töntig sten på mig. ”Hey, vill du bada igen eller?” Hon skakade hysteriskt på huvudet då hon såg att jag var på väg mot henne, men hon flyttade sig inte, utan stod fortfarande kvar. ”Var snäll mot mig Justin. Jag skojade med dig.” Istället för att svara henne placerade jag mina båda händer kring hennes midja och drog henne intill mig, för att sedan pressa mina läppar mot hennes. Jag glömde helt bort att vi höll på att plocka ihop våra saker, så vi blev ståendes där ett tag.

 

Väl hemma på uppfarten till Pearls hus hjälpte jag henne att få med sig sina saker in. När hon kastade i sina blöta kläder i tvättmaskinen kastade hon även med mina. Jag sa att hon inte behövde, men det gick tydligen inte att övertala henne, hon hade bestämt sig. ”Vill du ta en dusch, med mig?” Hon tittade på mig men jag kunde inte se om hon var seriös, eller om det bara var ett av hennes inte så roliga skämt. Jag såg dock ingen sarkasm i hennes ansikte, och hörde ingen heller. Hon tog mig i handen och drog med mig upp till sitt rum för att slutligen tillsammans gå in i badrummet. Istället för att kliva in i duschen satte hon på vattnet som såg till så att badkaret fylldes. Hon lät sina kläder falla, precis som att jag inte fanns i samma rum som henne, men hon fick mig att göra samma sak. Tillsammans låg vi i badkaret och bara höll om varandra, hon hade haft i massa skum så vi hade lödder överallt. Mitt i allt det lugna kunde vi höra hur hennes sovrumsdörr öppnades, och hur hennes mamma klev in. ”Pearl, är du hemma?” Jag ville inget annat än drunkna just den sekunden dörren till badrummet var på väg att öppnas.


 

 

Sorry för bildlöst, men hittade ingen som passade in riktigt. Då jag vill lägga ner mer tid på kapitel än på leta bilder. :) Jag vet inte hur det kommer bli med kapitel nu denna helg, då jag bara har ett på lagret. =/ Det är sjukt, har aldrig varit så illa, men det blir lätt det när jag jobbar och uppdaterar ändå. =) 


Kommentarer
Me+You 'Imma Tell you one time. <3 säger:

Jättebra. <3

Skrivet: |

Anonym säger:

SÅ GRYMT BRA!! ÄLSKAR ATT DOM ÄR SÅ SNÄLLA OCH GAAAHH!! Blir ju craaazy! :D Haha undra vad som kommer ske i nästa kapitel, man vill ju ha mer..vad kommer hända;))))) :D:D:D

Skrivet: |

Becka säger:

Sjukt bra! Vill veta vad som händer när någon kommer in i badrummet! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Emelie säger:

Sjukt bra! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Emma säger:

Du är sååå bra!

Skrivet: |

elin säger:

super och roligt slut haha!

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se

linda säger:

Jag älskar hur du sliter med att jobba, men att ändå kunna uppdatera så bra som du ändå gör! Det märks nästan ingen skillnad, om inte du nämner något om lagret ;D
men kapitlet var intressant, även om jag är en sådan männinska som inte klarar av slutet. Det generande scenen som alltid brukar komma som i filmer eller böcker. Jag bara hoppas att det aldrig ska hända mig!
Men jag längtar ändå till nästa kapitel, så du borde ha gjort något speciellt med kapitlets slut som gör att jag kan klara av ätt läsa det :D
jättebra :)
du gör mig verkligen avundsjuk, för att du skriver så himlans bra och trovärdigt!

Svar: Jag uppskattar verkligen att ni inser att jag jobbar samtidigt som jag uppdaterar. Och jag måste säga att jag uppdaterar bra till skillnad mot många andra. =)
Jag vill inte heller att den ska hända mig. =/ Det vore för mycket för mitt hjärta. ^^ haha.. Ja, jag ska kasta upp nästa kapitel nu :D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Va söta dom är! :D Och han är ju lika söt som vanligt! :D
Och att grilla mitt i natten är väl jätte normalt, det har jag också gjort ^^ haha!
Trodde nästan att det skulle bli något där igen, men helt okej att det inte blev det, :) Men det kommer väl! :D haha! Men jag älskar ju även att läsa om deras mysstunder, :) Det är fint!

Åh jag kände hur varmt och äckligt det måste ha varit när han vaknade, usch, man vet ju själv när man har tältat, huah.. :S
Haha, skrattade lite åt honom där, så söt men så dryg, jag hade nog slagit honom, hårt. :P
Haha hennes kommentar angående tältet, fick mig att skratta högt igen! :P haha!
Och nu vart det ju spännande med det slutet att se vad som händer när hennes mamma kommer in, :O haha! :D


Och angående det du skrev sist, ta en paus och skriv då :) Jag vet ju att du gärna vill ha kapitel på lager, och jag väntar gärna lite extra, din uppdatering är ju bättre än andras, så är det någon som blir sur så ska dem veta det, du hade ju kunnat låtit bli, eller hur, och bara uppdaterat en gång i veckan eller så, men det gör du inte. :) <3

Svar: Tack för alla dina underbara kommentarer. :) Jag älskar dom alla. ♥
Jag tog till och med mig datorn till husvagnen, för att få skriva lite i lugn och ro, men det gick inte riktigt då min mormor hänger över axeln på mig. =P haha...
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ebba säger:

Underbart! Jag älskar det! Roligt med de där humoristiska delarna också! När de skojar till de!!<3:D
Ett idag och ett när du hunnit skriva fler?:) undrar vad som kommer hända när mamman öppnar dörren!!:3 HAHA, de kommer bli kul att höra!<3

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Det var lite knapert med kommentarer här tycker ja. :P
Hoppas att det kommer fler, :) Och ett nytt kapitel har kommit upp ser jag, ska läsa det sen när jag har tid, smygbloggar nu medans maten blir tillagad :)
Tänkte svara på din fina kommentar! :D
Haha du älskar mina stavfel, erkänn ;) Det känns skönt att höra att du gör det, då känner jag mig lika uppskattad som du gör, :) Kram!

Svar: Haha, ja. Jag tycker också att det är lite dåligt med kommentarer. :P Men jag får väl vänja mig nu när det är sommar. ^^
Hoppas du får en trevlig midsommar. :) Kram !
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Mickan - / My Life In My Words säger:

- Ja du får kanske göra det, :) Tack detsamma vännen! :) Tänkte att jag skulle läsa nu ja :) Kram!

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback