Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 70.

 

Det var första gången som jag och Justin duschade tillsammans, och det var underbart. Samtidigt som vi masserade varandras läppar kände vi hur det varma vattnet strilade ned över våra bara kroppar. Han smekte mig ned över ryggen och lät sina händer stanna över min rumpa, han klämde till några gånger samtidigt som han började le. Vi backade så att jag tillslut stod tryckt mellan honom och väggen, han tog mina händer i ett fast grepp och placerade dem mot väggen över mitt huvud, och kysste mig på halsen och vidare ned över mina bröst där han stannade ett tag. Små lätta stön lämnade mina läppar, och det verkade trigga Justin ännu mer, då han fortsatte kyssa mig ned över magen, men längre fick han inte gå. ”Babe, vi måste göra oss klara.” Han kollade frustrerande på mig och suckade. ”Varför gör du alltid såhär mot mig?” Jag log mot honom för att slutligen kyssa hans perfekta läppar och dra mina naglar över hans mage.

 

Jag hade klivit ut från badrummet i bara handduk när Justin kom efter med en kring hans midja. Han knuffade in mig på rummet och låste dörren efter sig. Ett läskigt leende tog över hans läppar och han klev hela tiden närmare mig. ”Snälla.” Jag försökte be snällt, men han fortsätta bara komma mot mig. Tillslut la jag mig ned i sängen och tittade mot honom när han rörde sig mot mig och tillslut kravlade upp över mig. Han kysste mina läppar hungrigt, men det var det enda han gjorde. Han tog inte ens på mig, vilket för mig var konstigt då han tidigare nästan varit helt vild. Han bet mig löst i underläppen och lät sina läppar kyssa mig över halsen. Han la sig ned bredvid mig och drog min kropp intill sig. ”Fan vad jag älskar dig tjejen.” Jag la mina armar om hans hals och pressa mina läppar mot hans.

 

”Jag måste göra mig klar nu.” Egentligen ville jag inte resa mig upp, men jag hade inget val om jag inte skulle komma till festen med en handduk kring kroppen och håret åt alla håll och kanter. Han tog ett fast tag om mig, och lät sin ena hand glida upp under min handduk. En rysning tog fart över min rygg och jag placerade mitt ena ben över hans så att han kunde röra mig vart han ville. Känslan jag hade i min kropp var konstig, jag hade aldrig vågat bete mig så för månader sedan. Han fick mig att känna mig självsäker, och jag vågade ta för mig. Precis när hans fingrar skulle till att nå min känsligaste del reste jag mig upp och gick mot min väska. ”Hur många gånger ska du leka med mig idag?” Han såg riktigt plågad ut, vilket jag uppskattade till max. När jag hade fått upp ett par matchande underkläder rusade Justin ut genom dörren. Allt jag kände var luftdraget som for förbi mig.

 

 

När han kom tillbaka in i rummet hade han med sig en påse som han bara sträckte över till mig. ”Här, sätt på dig dem här.” Sedan lämnade han rummet och gick in på toaletten. Jag stod som en staty med påsen i handen och tittade efter honom. Efter en liten stund öppnade jag påsen och hällde ut innehållet på sängen, men fastnade återigen i koma. Han hade verkligen handlat underkläder åt mig, och absolut inte vad som helst, utan ett par minimala vita string nästan i spets, och en matchande bh, men det var verkligen snyggt. När jag hade fått på mig det kollade jag mig själv i spegeln, och på bara två minuter hade jag gått från vacker till riktigt sexig, allt tack vare det jag hade på mig. Justin var fortfarande kvar inne på badrummet så jag drog på mig min vita morgonrock men stängde den aldrig, utan gick till honom ändå. ”Duger jag?” Han vände sig om och kollade med stora ögon, och öppen mun på mig. Sedan nickade han bara lite tafatt innan han pressade sina läppar mot mina i en passionerad och hungrig kyss.

 

 

”Baby, är du klar snart?” Justin hade nog varit klar i minst en timme och all väntan gjorde honom otålig. Själv satt jag framför spegeln och la sminket på rätt ställe, jag ville verkligen vara den perfekta under kvällen. Den Justin inte kunde släppa blicken från. Mina egna tankar skrämde mig, då jag alltid varit den flickan som gömt sig i ett hörn och absolut inte brytt sig om en kille tittat på henne. Jag ville inte vara den jag höll på att bli, jag trivdes för bra i mörkret för att kliva ut i rampljuset. Jag snurrade på stolen jag satt på så att jag kunde se Justin. ”Jag vill inte gå.” Jag vågade inte möta hans blick då jag visste att det skulle såra honom. Han satte sig på huk framför mig och tog mina händer. ”Gumman?” Jag skakade bara på huvudet och var på väg att resa mig upp, men han hindrade mig. ”Hey, prata med mig.” Jag förstod på en gång att han inte skulle ge sig, så jag mötte hans ängsliga blick. ”Jag är inte den här tjejen, jag är hon som hör hemma i mörkret där ingen känner igen henne.” Eftersom att jag hade sminkat mig så gjorde jag allt för att hålla tårarna inne.

 

Han kysste mina läppar hungrigt och höll mig i ett hårt tag. ”Du är min tjej, och du ska inte behöva vara i mörkret. Vi åker hem direkt du vill, okej?” Han tittade mig hela tiden i ögonen och han hade inte ens behövt säga det åt mig, då jag såg hur mycket han bad med bara sina ögon. ”Okej, hjälp mig med min klänning.” Han reste sig upp och drog upp mig på fötterna för att sedan låta min morgonrock åka till golvet. Hela bilden av oss två tillsammans så gav mig gåshud, hur han tittade mig i ögonen istället för på min kropp, hur han sen plockade fram min klänning och lät mig dra den över benen, för att sedan hjälpa mig dra upp min dragkedja. Han placerade mitt hår på ena sidan och tog i mig försiktigt, precis som att jag kunde gå sönder vilken sekund som helst. När han hade fått upp den kysste han mig på axeln som var fri från mitt hår.

 

När vi båda tillslut var klara gick vi ned till dem andra. Pattie reste sig upp och stirrade på oss, för att sedan spricka upp i ett glatt leende. ”Vill ni att jag kör er, så kan ni dricka?” Justins hand som befann sig i min stelnade till, och han blev näst intill alldelens vit i ansiktet. Han höll på att svimma när han hörde sin mamma. ”Va?” Hon skrattade till, och jag trodde det var då hon skulle säga att hon skojade, men det kom liksom inte. ”Jag kan också vara en cool mamma.” Justin skrattade till och nickade. ”Okej. Det vore snällt. Men hämtar du oss också?” Hon nickade bara och började gå mot hallen för att sätta på sig skor och jacka. Diane kom fram till oss, ”Gud vad vacker du är.” Jag log och kramade om henne. ”Tack.” Jag var själv väldigt nöjd över klänningen, och hade fallit för den det första jag gjorde när jag såg den, då jag hade varit på staden dagen före tillsammans med Pattie.


 

 

Fööörlåååt att ni har få väntat så länge idag. Men solen har lyst och det har varit underbart väder, för första gången på veckor här. Så jag har njutit riktigt mycket idag. 

Men det är ändå självklart att ni får ett kapitel. :) ♥ 


Kommentarer
Becka säger:

Sjukt bra! Älskar dina scener när dom retas med varandra!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Josefin säger:

Sååå bra! Åter igen ett enastående bra kapitel, shit! Kommer åka bort imorgon och inte ha internet på två veckor, kommer verkligen sakna novellen, men kommer ha sjukt mycket att läsa när jag kommer hem igen! :D älskar också när dom småretas med varandra, ååh sexgalninh jag är hahah :)

Skrivet: | Bloggadress: http://Www.josefinlife.blogg.se

Ebbis säger:

Åå snälla ett till kapitel?? Älskar det!! När ska dom ha DET igen? Haha gillar det… nu känner jag mig som ett pervo :D Jag vill att hon ska bli gravid för då kommer aurora bli ännu mer arg på henne... Men det är din novell men snälla svara på denna kommentar :)))

Svar: Mer sex kommer komma om bara nått kapitel :P Så du behöver inte vänta länge.. ^^ haha.. Ja, vi får se vad som händer med Aurora när dem återvänder till skolan .. ^
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Lisa säger:

Jättebra :)

Skrivet: |

Fanny säger:

Jättebra! :'D

Skrivet: |

Anonym säger:

Jättebra!! Du är grymt bra på att skriva!!:-)

Skrivet: |

Lejla säger:

Jag älskar novellen :) Du skriver sjukt bra! Kommer det komma ett till kapitel ikväll ? svara gärna :)

Skrivet: | Bloggadress: http://novellbieber.bloggplatsen.se

Ebba säger:

Sjukt bra kapitel! :D
Älskar allt!!!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberlovestorys.blogg.se

Alexandra säger:

Super bra! :D MERA!

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Oh my, ! :D u know I love that! Hur du verkligen beskriver allt dem gör, i en sådan liten detalj att man nästan känner att man är där själv. :) Jag älskar också när dem retas, eller ja nu är det hon som retas, och det gillar jag mer, för jag nästan ser hans frustration :P Haha jag nästan såg hur han fort som fasen sprang ut, och kom tillbaka, och bara hans ansiktsuttryck. :) Men hon som kände sig så självsäker, inte ska hon känna så nu, det är ju tur att hon har Justin som berättar för henne hur det ska va :) men jag tappade hakan när Pattie sa så, haha :O men självklart kan hon också vara en cool mamma :D ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Me+You 'Imma tell you one time. <3 säger:

HAHAH, det känns lite som om dina läsare är lite pervo av sig , alla vill ha mer sexscener! :D
Asbra kapitel, jag älskar hur dem småretas med varandra. <3 Och jag tappade hakan när Pattie sa så jag med! Det trodde jag inte att hon skulle säga faktiskt. <3

Skrivet: |

elin säger:

super, älskar när dom småretas haha!

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se

Emelie säger:

Jätte bra! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback