Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Angående sex-delarna.

Jag ser att ni är väldigt många som gillar mina sex-kapitel. Och tro mig, det uppskattas då jag lägger ner extra mycket tid på just dem. Bland dem finns det väldigt mycket känslor som jag vill få ner, och jag önskade faktiskt att jag kunde skriva utifrån hans perspektiv någon gång, men jag har lite svårt för att veta hur det är för en kille att ha sex. ^^ Har försökt kommunicera med med en av mina killpolare, men han fattar inte så mkt, så det gick inte så bra. (A) haha.. 
 
Jag vill iallafall att ni ska veta att jag verkligen uppskattar era fina ord till mig. ♥ 
 
En sak till jag vill tala om. Och det är att jag skulle vilja lägga in grövre bilder när det kommer till dem kapitlerna, men jag gör det inte för hänsyn till mina yngre läsare. =P 

Kommentarer
Anonym säger:

Lägg in bilderna! Skit i om de är mindre utan tänk på att detta är din blogg och du bestämmer :D
Måste bara säga att jag älskar denna novell och du äger på att skriva, speciellt sexdelarna! You go girl!!

Skrivet: |

Anonym säger:

Lägg in bilderna! Skit i om de är mindre utan tänk på att detta är din blogg och du bestämmer :D
Måste bara säga att jag älskar denna novell och du äger på att skriva, speciellt sexdelarna! You go girl!!

Skrivet: |

Felicia säger:

varningen du satte i toppen med "varning för grova bilder" eller vad det nu var, räcker väl.. typ?? Haha.. Aja, tkr bilderna är bra, för då fattar man hur du menar osv.. Något man inte fullt förstår annars ^^ Så bilder är bra.. hehe.. Fan va perverst det låter nu alltså... -.-'

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

Anonym säger:

Lägg in bilderna de kommer ändå förstå när de blir äldre.

Skrivet: |

Ebba säger:

Sätt till bilderna! (;

Skrivet: |

rt säger:

Hahha omg jag känner mig väldigt konstig just nu men jag antar att du hittar bilderna på tumblr, isåfall vilka/vilken? :)

Skrivet: |

Mickan / - My Life In My Words säger:

I totally love em! Men jag är ett pervo, haha! :) Eller nej det är jag inte, men jag är gammal nog att gilla de, ;) haha!
För min del kan du lägga in grövre bilder, det är ju så det ska vara, men jag förstår även varför du inte gör det, för det är lite yngre som läser, men å andra sidan så har säkerligen många av dom redan sett liknande, haha, :P
Även fast jag skrattade högt när jag läste varningen och det första jag gjorde var att titta på bilden, så var det ändå bra att du skrev det, för då har ju iaf varnat :) Sen är det ju upp till dem om dom vill titta eller inte. ;) ❤❤❤

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Emelie säger:

Tycker du ska lägga in bilderna ;) <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

jasmine säger:

lägg in de bilder du tycker passar till kapitlen, din blogg och du lägger ut vad du vill ;)
att du varnade längst upp räcker ju så bestämmer man ju liksom själv.
men i dagens samhälle så får man lära sig och se massa sånt väldigt tidigt eftersom det finns över hela internet ;)

DU ÄGER VERKLIGEN PÅ ATT SKRIVA SEXSCENERNA :D
OCH KOMMA PÅ GREJOR OCH SÅNT!!!!!
'SÅ SVÅRT ATT FÖRKLARA MED DU ÄGER HELT ENKELT :D

Skrivet: |

elin säger:

jag tycker du borde lägga in dom ändå, men att du skriver som du gjorde (varning för grova bilder). sexdelarna är mina favoriter så det gör ingenting alls att du gör dom ofta haha! :)

Svar: haha.. :P Det bor ett sex-monster i oss alla.. =D
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback