Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

STOPP OCH BELÄGG!!!!!!!!

Nyss fick jag mig en kommentar om att jag hade varit elak på en annans blogg, genom att skriva en kommentar om att hennes blogg/novell var dålig. LÄS DETTA JÄÄVLIGT NOGA NU! Gillar jag inte en blogg, eller novell som jag läser, så kommenterar jag inte över huvud taget. Jag total ignorerar bloggen och går aldrig mer tillbaka in. Så denna person som har gjort sig lustig på MIN bekostnad, gjorde precis så att mitt tålamod för denna bloggvärd rasade samman totalt. 

Till tjejen som driver Touched By Bieber (om hon nu läser detta) - Jag älskar din novell, jag läste din förra och trodde inte det kunde bli bättre, men du bevisade att jag hade fel. Din story är unik. Vad mer kan jag säga. Jag har absolut inte postat kommentaren.


Kommentarer
lolo säger:

sröra mäniskor när kommer nästa

Skrivet: |

josefine säger:

Amen snälla sluta, jag själv blir irriterad när jag läser detta -.- åh.. moget av dig - vem du nu är - och skriva en sån omogen och elak kommentar med någon annans namn!? Asså varför? Vågar du inte stå själv för vad du tycker lr vad är problemet? :o

Omoget är allt jag kan säga, -.-

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Linnea säger:

Hur lågt kan man sjunka igentligen? Jag tror verkligen på dig att det inte är du som gjort det! hur orkar folk?

Skrivet: |

elena säger:

men hon kanske och så heter som dig ? men om hon inte gör det är det fan taskigt

Skrivet: |

Izabelle säger:

men vafan????? det har även hänt för en tjej som heter Mickan som driver bloggen, http://miickzz.blogg.se/ att det är någon som varit jävlig och kommenterat elak kommentar på en blogg i hennes bekostnad!! Och jag tycker det är så jävla lågt av folk och hålla på med sådant.

Som jag skrev till henne när det skedde så går det att kika upp IP adress! om det är samma person, osv..

Skrivet: | Bloggadress: http://alwayskidrauhl.blogg.se/

elena säger:

alltså den personen är fan dum i hela huvudet

Skrivet: |

Emilia säger:

Fan vad taskigt! Blir förbannad när jag läser vad den har skrivit att du har skrivit! Taskigt, men tror på att det inte är du såklart!

Skrivet: |

Ida ;) säger:

SÅ JÄVLA DÅLIGT AV HENNE/HONOM AZZÅ "-.-

Skrivet: |

Felizia säger:

ASSÅ HERREGUD!! Igår fick jag en kommentar av ägaren av touchedbybieber att jag hade skrivit en elak kommentar. Det var också en som hade kommenterat i mitt namn och bloggnamn! :@ Man blir så jävla arg...

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag har blivit utsatt jag med Marielle, i samma blogg och liknande elak kommentar på min bekostnad.

Jag vet inte vad det är för fel på personen, men grova störningar verkar den ha.

Vad har vi gjort den här personen för att förtjäna det här ?

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

- Nej vi har inte gjort något alls någon av oss, det är bara en idiot som inte har något liv och absolut inte har något bättre för sig än att sitta och sabba för andra, det är ju inte bara en som har blivit drabbad.

Ja jag skulle också vilja ha ett snack med personen, så ska personen få se ett och annat.

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback