Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Se hit alla läsare. ♥

Jag tänkte bara tala om för er att även om Adriana i bildformat heter Kristina Pimenova, så kommer det kanske dyka upp ett fåtal bilder på Jazzy och Justin som då Adriana kommer vara, eftersom att Jazzy är äldre i denna del av novellen. Jag hoppas ni förstår vad jag menar. Så att det inte blir några funderingar kring det. ^^

Ett till kapitel kommer ikväll, jag känner mig snäll. :) Och under detta inlägg finns Chapter thirty-four.

Kommentarer
Anonym säger:

okej! :) längtar tills ikväll då haha :))

Skrivet: |

Julia säger:

Hej Marielle!



Jag såg förut att du läste våran novellblogg (bieberprank.blogg.se). Den bloggen har legat nere nu ett tag av många olika anledningar men jag har nu bestämt mig för att starta den igen men jag kan absolut inte klara av det själv, jag förstår inte hur du gör...men det jag ville fråga var om du kanske kunde fråga dina söta läsare om det är någon som är intreserad av att skriva med mig? om du skulle vilja göra det så är det bara att skriva att det finns ett inlägg på www.bieberprank.blogg.se med all information man behöver ! det skulle vara guld värt om du ville göra det här för mig !



din novell är så jävla awesome! älska HITRISA ♥



stor kram och krya på dej !

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberprank.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback