Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

2012 kommer med mer äventyr. ♥

Alla underbara läsare. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min värdelösa uppdatering, men jag har nästan kört fast. Jag har inte alls samma skrivlust som jag hade när jag började med denna novell, plus att min kropp är helt utmattad. =/ Varje kapitel som jag skriver tar längre tid än det gjorde innan, även om jag redan tänkt ut en plan i mitt huvud om vad som ska hända. Jag får inte ned det i bokstäver, och tro mig, det stör mig. Fruktansvärt mycket! 

Jag åkte på en irriterande förkylning när jag vaknade igår, både näsan och halsen gör ont. Men jag har ändå förtsökt mig på detta med skrivningen. Ögonen är bättre, men ryggen ger mig smärtor fortfarande. Jag tyckte ni skulle veta hur jag mår. Varje ord ni skriver åt mig gör mig glad, mycket gladare än jag någonsin varit, och jag önskade att jag kunde träffa er alla. :) 

Imorgon vet jag inte om det blir något kapitel. Jag vill som sagt ligga lite före er. Jag vill kunna ge er 5 kapitel vissa dagar, men det går inte när jag inte kan skriva era kapitel. Så jag ber er verkligen, VAD VILL NI LÄSA OM? 

XOXO

Kommentarer
Anonym säger:

du kan skriva mer drama ?

behöver ju itne vara problem mellan justin och Clar kan ju bara vara annat drama. något som händer Liam?

Alex borde få en störe del i de hela han verkar endå lite intressant och kul att läsa om (kul kanske itne är de rätta ordet men..)

Selena, vad hände med henne? hon behöver ju itne förstöra nåt igen men hon kan ju komma mer in i bilden ?

som de värkar på Liam så kanske han hade velat både flytta tbx och de kan ju vara nåt hon börjar tänka på eller att han verkligen vill få kontakt med sin pappa om han får veta att han finns i närheten..?



KRYA på dig gmn ! älskarejj ! ;) <3

Skrivet: |

Linda säger:

du kan skriva mer drama ?

behöver ju itne vara problem mellan justin och Clar kan ju bara vara annat drama. något som händer Liam?

Alex borde få en störe del i de hela han verkar endå lite intressant och kul att läsa om (kul kanske itne är de rätta ordet men..)

Selena, vad hände med henne? hon behöver ju itne förstöra nåt igen men hon kan ju komma mer in i bilden ?

som de värkar på Liam så kanske han hade velat både flytta tbx och de kan ju vara nåt hon börjar tänka på eller att han verkligen vill få kontakt med sin pappa om han får veta att han finns i närheten..?



KRYA på dig gmn ! älskarejj ! ;) <3

Skrivet: |

K A R I N säger:

Jag tycker allt du skriver är så frukansvärt bra så jag vet inte vad jag ska komma med för idéer ..

Däremot vill jag bara säga att jag tycker att du ska sätta dig själv före oss!! Om du har ont i ryggen är förkyld osv behöver du inte sitta hela dagarna och skriva! Vila upp dig istället, dina trogna läsare stannar kvar och väntar oavsett vad!

Du har den bästa uppdateringen bland alla novellbloggar jag nånsin läst, och du har aldrig tappat det ! Förutom då du hade din lilla paus. Men ibland måste man vila upp sig, vi är människor och ingen kan klandra dig för att du tar en liten paus om det är det du behöver!

Hoppas att det blir bättre med både rygg och förkylning snarast!

Kram på dig, du är underbar

Skrivet: | Bloggadress: http://kaaaarinn.blogg.se/

Anonym säger:

råkade visst skicka iväg dubla kommentarer eftersom att på mn dator såg de ut som att den första in gick att skicka så jag lämnade sidan och gick in igen fast nu ser jag att de kom dubla hehe..

Skrivet: |

jossä säger:

Jag hoppas att du mår bättre snart! Jag har läst många noveller och dina är absolut en av dom bästa, och vill absolut inte att du ska sluta!

Jag blev lite nyfiken på Clarissas ex Alex, och speciellt nu när han ville åt Liam och hade en flickvän som var en kopia av Clarissa själv. Det påminner mig faktist om ett avsnitt ur One Tree Hill ^^ exakt samma sen och handling... eller ja, nästan iallafall ^

Ne men det skulle jag vilja veta och läsa lite mer om :) varför är Alexs brud så lik Clarissa själv och vad händer med dramat om Liam? :)



Krya på dig annars! :) många kramisar!

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Anonym säger:

Du sköter dig perfekt. Jag skulle vilja ha mer drama i det hela.

Skrivet: |

Smilla säger:

Asså det jag vill läsa mer av är om alex och selena som bara försvann och lite mer drama

Skrivet: |

Smilla säger:

lite mer drama och lite mer av alex och selena också

Skrivet: |

Izabella säger:

Föst oc främst måste jag hålla med föregående kommentarer, du måste sätta dig själv i första hand och hur din hälsa och form är. Har du ont i kropp, förskyld osv. Så skit i datorn! Vila upp dig och kom tillbaka när du är redo!

Din uppdatering är den bästa jag någonin varit med om och du skriver på ett sådant sätt som man verkligen lever sig in i och vill bara ha mer hela tiden.



Och sen kom det till frågan vadvi vill läsa om, drama säger ju de flesta som kommenterat innan här. och ja drama till en viss del, du kan juberätta lite mer om alexander och hans ny brud som var så lik Clar. Återkomma till den punkt gällande eventuell rättegång, vad som sker då. Hur lexs tjej taklar allt de, och om hon es vet om vad killen gjort!? :O

Sen skulle det även vara kul och läsa lite mer om Liam och Jazmyn, hur deras vänkap utveckls även om de är så små och söta så man bara vill äta upp dem typ :P

Sen kanske Justin och Clar bestämmer sig att åka på semester eller liknande? Få komma bort från verkligheten lite,så att säga.. Utan barn och bara vara själva. Så vem vet, de kanske händer grejer på resans gång :)

Ta hand om dig M, och kom ihåg, Vi läsare kommer inte gå någonstans!:)

Skrivet: | Bloggadress: http://alwayskidrauhl.blogg.se/

Linda säger:

Jag har ju redan sagt detta en gång innan, men jag tycker kanske att Alex kan försöka kidnappa Liam men att typ Clarissa försöker stoppa det och hon blir skjuten av Alex eller något sådant?

Kandke dåligt, men det blir ju spännande att läsa om..

Skrivet: |

Ebba säger:

Alex och Selena kan bli ihop? Haha, ne men krya på dig ved det jag skulle skriva :D

Skrivet: | Bloggadress: http://ebost.blogg.se/

Quinee säger:

Personligen tycker jag att du borde ta en seriös paus från bloggen ! Ta det inte på fel sätt, jag ÄLSKAR hur du skriver och att du tillägnar så mycket tid och energi på denna blogg men du behöver en paus... Din hälsa kommer först !!



Du borde skriva klart denna novell och sen ta en paus på några veckor... Kanske 2-4 veckor för att du ska återhämta dig helt innan du kommer tillbaka... Vi kommer vara kvar när du kommer tillbaka, det är ingen fråga om saken :* vi älskar dig no mater what !!! <3



Krya på dig !!!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Quinee säger:

Personligen tycker jag att du borde ta en seriös paus från bloggen ! Ta det inte på fel sätt, jag ÄLSKAR hur du skriver och att du tillägnar så mycket tid och energi på denna blogg men du behöver en paus... Din hälsa kommer först !!



Du borde skriva klart denna novell och sen ta en paus på några veckor... Kanske 2-4 veckor för att du ska återhämta dig helt innan du kommer tillbaka... Vi kommer vara kvar när du kommer tillbaka, det är ingen fråga om saken :* vi älskar dig no mater what !!! <3



Krya på dig !!!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Henny säger:

Mer drama! :D xD;p hahha kärleksproblem och så, fast typ efter det vart en rättegång om alexander å de :p

Skrivet: | Bloggadress: http://hennyeriksen.blogg.se/

Anonym säger:

jag tycker defentivt mer drama, men inte mellan Clar och Justin, Med Adriana eller Liam, eller kanske Alex eller något liknande :)

Skrivet: |

Anonym säger:

jag håller med alla som har komenterat här! :)

Krya på dig och hoppas du blir frisk snart!

Skrivet: |

Sandra säger:

Håller med alla andra här, fast jag vill ha både kärlek och drama :)

Jag vill INTE att något händer clar och justin att dom börjar stor bråka och vill inte veta av varandra..



typ nånting om liam kanske..

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Sandra säger:

Krya på dig, <3 jag är en trogen läsare, så jag stannar kvar oavsett vad :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

FRIDA säger:

Alex kanske tar kontakt med selena? Haha nej men jag vill att d ska hända mer med Liam

Skrivet: |

cathrine säger:

mer drama! liksom de går på en fest, justin blir full och blalbalbla oj justin kysste en annan! nej men jag vill att det ska hända lite mer i novellen :)

Skrivet: | Bloggadress: http://cattenz.blogg.se/

Haley säger:

Jag skulle vilja läsa om Alex lite mer och sedan typ att Clar och Liam storbråkar över något så att Liam inte vill snacka med henne, eller nått. Men visst kan det hända något mellan Justin och Clar, men inte något sååå stort att de inte vill snacka med varandra eller så.



Anyways, krya på dig och sätt dig själv framför bloggen <33

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Ebba säger:

Kan du inte skriva ett kapitel ur Liams perspektiv? Behöver inte hända något speciellt, skulle bara vara roligt att få ett kapitel hur hans perspektiv XD

Skrivet: | Bloggadress: http://cinque.blogg.se/

Alva säger:

Din novell är så bra! kika gärna in på min!

Skrivet: | Bloggadress: http://jbstoriees.blogg.se/

Alizzdream säger:

Mer drama med Alex och Liam tycker jag :) det är allt jag ber om :)

Krya på dig, hoppas du blir bättre snart med ryggen och allt :) Vi älskar dej! :)



Fast jag håller totallt med Quinee lite längre upp, din hälsa går före! Och om du bestämmer dig för att ta en paus, tro aldrig att vi kommer lämna dig! Vi älskar dej no matter What! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Anonym säger:

Närkommer nästa?

Skrivet: |

Sandra säger:

Får vi ett kapitel idag?:)<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Olivia säger:

Hej!

Jag hade tänkt att försöka mig på en novellblogg om bieber. Dock kan jag inte göra en design själv..jag tycker att din är skitsnygg. Skulle du kanske vilja hjälpa mig antingen om du vill göra det eller om du vet någon. :)

Skrivet: | Bloggadress: http://anotherbiebernovel.blogg.se/

Jenny säger:

Skrivet: |

Jenny säger:

Kommer det att komma upp något kapitel idag? ;-)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback