Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Vad skulle ni välja?

Jag tänkte jag skulle ställa några frågor till er alla. :)

Om du var tvungen att välja mellan att aldrig mer få lyssna på Justins musik, eller gå på en konsert av honom. Vad skulle ni välja?

Om du fick chansen att spendera 24 timmar med Justin, vad skulle ni göra?

1. Ta en fika, och försöka lära känna varandra.
2. Hitta på något riktigt roligt, dra på grönan eller liseberg.
3. Ta med honom hem, låta honom träffa din familj, och sedan bara vara inne, kanske slå på en film eller något.


Motivera gärna era svar, så jag får massa kul att läsa. :)

Nästa kapitel kommer under dagen. ^^



Kommentarer
Hanna säger:

Gå på EN konsert av honom.

1. Ta en fika. För då kanske vi blir bra vänner och ja. :)

Sen hinner man typ inte åka till grönan på en timma. Eller man hinner inte göra något kul, haha.

Vad jag tkr.. #NoHate

Skrivet: |

josefine säger:

Gå på En konsert av honom.

2. hitta på något roligt, dra till grönan eller liseberg.

Han verkar vara en sån skämtsam och rolig person, något jag skulle vilja se och dela med mig av. Tänk bara att åka den där atmosfear på liseberg, jag som hatar höjder skulle säkert inte ha något emot att få hålla i hans hand eller något sånt.. sådär gulligt ^^ hhii. ne men en kul dag med mr bieber vore inte helt fel :D

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

Emma säger:

Jag skulle valt att gå på en konsert av honom, eftersom annars kommer jag ALDRIG få se honom och det skulle jag inte klara av..

Sedan tar vi en fika, för då kan vi bli mer vänner! På grönan hinner man inte umgås så mkt och verkligen snacka och man skulle ha fans efter en hela tiden!

Kram!

Skrivet: |

lolo säger:

lyssnar inte på hans musik så konsert

sen skullle jag ta en fika

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

Gå på en av hans konserter :)



1. Ta en fika, och försöka lära känna varandra. Bå mna kanske blir kompisar och kan göra nr 2. Hitta på något riktigt roligt, dra på grönan eller liseberg. och

3. Ta med honom hem, låta honom träffa din familj, och sedan bara vara inne, kanske slå på en film eller något.

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Alma säger:

Jag skulle inte välja att gå på en konsert. Liksom tänk att aldrig mer få lyssna på hans musik och bara få gå på en konsert som inte kommer att vara så länge. Visst skulle det vara en grym upplevelse, men att ha en chans att se honom i verkligheten är något jag kan klara mig utan om jag måste välja mellan dom två.



om jag fick chansen att spendera en dag med justin skulle jag göra en blandning av nr 1 och nr 2. T.ex. Att man går på grönan och samtidigt försöka lära känna varann. Det skulle ju dock vara lite svårt pga alla hans fans, men i mitt huvud skulle det funka!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstories.webblogg.se/

Haley säger:

Skulle nog ta att gå på en konsert.



Sen skulle jag nog inte ta med honom till Liseberg, eftersom han skulle bli döv. Big time! Haha, jag skriker som få. Så jag skulle antagligen ta nummer tre, och sedan bara mysa eb hel dag. Skit gulligt <33

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

FRIDA säger:

2an jag skulle dra te lisse, eller Åka go-cart. O bara ha en riktigt skön dag...

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag skulle gå på en konsert ! :)

Och så skulle jag nog välja att ta hem honom, och titta på film, och samtidigt med det lära känna honom, :)

Nu fick jag lite drömbilder i huvudet ! :)

Skulle inte vara helt fel att ta hem honom, men jag bor ju själv, så först hem till föräldrarna, vilket skulle va kul för dom är rätt kassa på engelska, så jag skulle få tolka, och sen vidare hem till mig, laga mat ihop och titta på filmer, skulle vara mysigt ! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Eva säger:

Jag skulle hellre lyssna på hans musik, höra hans röst är det bästa jag vet. Allt som behövs är att tänka eller lyssna på en av hans låter och då får jag en varm i kroppen känsla inombords som jag inte kan beskriva och att inte få höra hans röst, det tror jag aldrig skulle kunna leva med.

Och om jag fick spendera 24 timmar med honom, skulle jag troligtvis ta en fika o lära känna honom, skulle berätta för honom hur mycket han har hjälpt mig med svåra tider, hur jag aldrig skulle ha klarat utan hans musik. Berätta för honom hur mycket han inspirerar mig. <3

Skrivet: |

Flizan <3 säger:

Gå på en konsert av honom. Och de tär för att då får man ju ifall se och höra honom.



1. Ta en fika, och försöka lära känna varandra.



Och de tär för att om vi kommer varandra närmare så kanske vi träfas fler gånger och så efter några veckor eller månader kanske vi är bästisar eller till och med pojkvän och flickvän?

Skrivet: | Bloggadress: http://justinddrreewwbieber.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback