Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på några frågor.

Det är jätte många av er som frågar om novellen kommer ta slut precis efter bröllopet, och jag ska väl ta och svara på det. :)

NEJ
, jag kommer att skriva om festen, där det kanske hinner hända en hel del innan slutet kommer. ;P Jag kommer ge er en smekmånad, och sedan kommer det komma en epilog. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna ge er ett kapitel om dag. Jag vet inte hur det ser ut just nu i veckan, men jag hoppas. :) 

Nästa kapitel ska jag kunna kasta ihop åt er ikväll. Ni får en liten Sneak Peak. :) 



”Gumman, jag har en sak åt dig.”
Hon öppnade en liten ask, men jag förstod inte vad det var fören hon plockade upp det. ”Det är något blått, och något gammalt. Din mormor hade denna när hon gifte sig. Det ger dig tur.” Alla verkade ha den inverkan på mig idag, att få mig att gråta.

Kommentarer
Victoria Ljungberg <3 säger:

Gud vad bra<3

Skrivet: | Bloggadress: http://aboutvictoria.bloggplatsen.se

Anonym säger:

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Skrivet: |

Sara säger:

Jag hoppas på att det blir en sista Selena Gomez drama :)))

Skrivet: | Bloggadress: http://jbieberstoriies.blogg.se/

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 säger:

BraBra, kommer kapitlet snart? ;DD

Skrivet: |

smilla säger:

Kommer något kapitel om smekmånaden?

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback