Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på frågorna...

Kommer du att skriva en ny novell när denna är slut?

Svar; Jag vet faktiskt inte. Det är sådant som visar sig då. Som det ser ut just nu kommer jag nog ta mig en paus, och hitta inspiration till en ny, om det blir en.


En kort beskrivning av dig själv?

Svar; Marielle, 23 år, använder alltid olika strumpor (dvs. Aldrig två likadana.). Den var kort ^^

 

Kan inte Clarissa och Justin bråka? Typ ett stort bråk?

Svar; Vi får se vart novellen tar oss. ;)


När kommer Chaz in i bilden?

Svar; Han kommer, han kommer. :P


Vad fick dig att börja skriva?

Svar; Jag började läsa BieberTime, efter det gick det utför. Då kom jag på mig själv med att börja kolla idéer jag hade, och sedan satt jag precis som många andra, framför datorn och skrev. :P


Hur bär du dig åt för att inte ta åt dig av vad folk säger?

Svar; Som ni kanske märker tar jag åt mig. Men det ska mycket till att jag ska göra det, men ibland är det något litet som sedan gör att jag får ett utbrott, och det är troligen för att det var droppen som fick bägaren att rinna över, som man så fint säger. Men man ska inte ta åt sig, man ska låta det rinna av sig som vatten på en gås. Alla människor förtjänar så mycket bättre än allt skit.


Om du skulle börja skriva på en ny novell, skulle inte du kanske kunna skriva lite i den stilen du började med i beautifulbieber?

Svar; Om du som ställde denna fråga ser detta, så vill jag veta lite mer om hur du tänkt dig. =)

 

Är du vän med någon av de andra novellbloggarna? Brukar du snacka med någon eller så?

Svar; Jag pratar med Emma på BeautifulBieber, just för att vi driver en novell tillsammans. Sedan brukar jag växla några ord med Izabelle på AlwaysKidrahul.


Vad gör du på fritiden?

Svar; Jag fotograferar väldigt mycket. Eller så mycket jag hinner, och när jag känner att jag har lust med det. Men jag äger en kamera som är dyrare än min bil. ^^ Sedan umgås jag med vänner.


Hur många poäng gick du ut grundskolan med?

Svar; Jag hade minst G i alla ämnen, sedan hade jag VG i bild, MVG i musik, och VG i hemkunskap. Så jag är rätt nöjd.


Brukar du skriva mycket innan du startade den här bloggen?

Svar; Jag skrev inget innan. Jag kunde inte skriva när jag gick i skolan, jag var en hejjare på att prata istället (A)


Vilken är din favoritbok och film?

Svar; Svarar jag inte Never Say Never och First step 2 forever på den frågan får jag kanske stryk. Men jag gör ett undantag. ^^ Jag älskar dansfilmer. Jag läser dock inte så mycket, så jag svarar nog Justins bok där. ^^


Var svenska ditt favoritämne i skolan?

Svar; Långt ifrån. Jag gillade musiken och bilden.


Ungefär hur många delar är det kvar av HITRISA part 2?

Svar; Jag vet faktiskt inte. ^^


Har du någon idé till en nästa novell?

Svar; Nej, jag har ju inte det. =/


Läser du alla noveller som står länkade, isf vilka inte?

Svar; Jag har skummat igenom alla som finns där. Men hinner inte läsa alla.


Vilken av novellerna har finast design?

Svar; Det har jag ingen aning om. Hinner knappt se den ibland ^^


Vad vill du bli i framtiden?

Svar; Fotograf.


Vilka är dina 10 bästa novellbloggar?

Svar: Mina bästa finns bland alla mina länkar. =)


Var/vart får du din inspiration ifrån?

Svar; Jag vet inte riktigt. Den kommer bara flytande i mina fingrar ^^


Kan inte Selena komma och säga att hon är gravid med Justins barn?

Svar; Känns inte det lite konstigt med tanke på att dem två inte har varit med varandra på över ett år? =P


Kan du inte lägga upp en bild på dig och en vän?

Svar; Klart jag kan. Detta är jag, och personen som inspirerar mig i karaktärerna Clarissa och Rebecka. =) 




Kommer Selena och Alexander vara med mer?

Svar; Vi får se vad som händer.


Vad tycker du om Justin Bieber, Miley Cyrus, Michael Jackson och One Direction?

Svar; Justin Bieber: Jag älskar hur hans röst har utvecklats från start till nu, och han är absolut inte färdigutvecklad. Hans utseende blir bara vackrare och vackrare, och hans ögon drunknar man i. =P Jag må vara gammal, men kom igen, vem ser inte en vacker människa när den ser JB?

 

Miley Cyrus och One Direction har jag ingen uppfattning om på samma sätt. Så kan tyvärr inte svara på den frågan angående dem. =/

 

Michael Jackson: Honom finns det så mycket gott och säga om så jag skulle kunna skriva en bibel. Men jag struntar i det. Han var en grym artist, han gjorde shower folk bara kommer kunna drömma om att göra.

 

Vad hade du gjort om någon kom och sa att dem ville göra en film av HITRISA?

Svar; Frågat om dem kunde fixa Justin som huvudroll? (A) haha, nej. Jag vet faktiskt inte, svimmat kanske ^^


Var det du som kom på idén till den här novellen?

Svar; Japp, rakt igenom är det min.


Hur tänker du dig Clarissa?

Svar; Jag Överlåter hennes utseende till era fantasier, förutom hennes ögon, som är klarblåa. =)


Hur gammal är du?

Svar; 23


Är du från Sverige eller något annat spännande land?

Svar; Jag är svensk. Men har finsk påbrå. =/


Vem är din favoritartist?

Svar; Justin Bieber, helt klart. Sedan finns det massa andra runt om honom.


Vilket land skulle du vilja besöka?

Svar; USA, Los Angeles – och bara sitta på en bänk för att se alla människor passera ^^


Vad är din dröm?

Svar; Oj. Har ingen, tyvärr ^^


Kommentarer
joanna säger:

Hej , jo men typ att dom retade varandra något så grovt i början! På något sätt var det så kul och spännande och läsa för man visste aldrig hur långt det skulle gå eller vad som kom härnäst!

Din blogg är rena kärleken <3

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback