Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på frågorna...

Är novellen slut efter bröllopet?

Svar; Ni är väldigt många som har frågat just den frågan. Och jag kan väl säga att det i alla fall kommer ett eller kanske till och med två kapitel till när bröllopet och festen till det, är över.

 

Hur många kapitel är det kvar?

Svar; Jag vet faktiskt inte, max 10 i alla fall.


Ska du skriva en till novell efter HITRISA?

Svar; Det kanske blir en till novell, men den kommer dock inte börja direkt efter denna. Jag kommer att ta mig en paus, för nu är det mycket som händer. Jag funderar på att börja plugga. Och då vill jag helst lägga all min tid på det, och slippa känna att jag sviker er.


Vilken Justin låt är din favorit?

Svar; Jag måste säga Never say never, just för att jag har en tatuering, bestående av den texten.


När kommer nästa kapitel på BeautifulBieber?

Svar; Jadu, jag vet inte. Kanske imorgon, är inte säkert jag hinner med ett där. Jag vill skriva klart denna, så jag kan lägga 100% på den novellen, innan den också är slut. ^^


Vad tycker du om Jelena?

Svar; Tro det eller ej, men jag gillar inte Selena och hennes karriär, eller alltså, inte musiken eller filmer hon gjort,  men jag älskar henne bredvid Justin. Jag tycker dem är så sjukt söta tillsammans, och hoppas att dem håller livet ut. =D


Hur kommer du på alla idéer till novellen?

Svar; Jag använder min skalle ^^ haha


Kommer novellen ha ett lyckligt eller olyckligt slut?

Svar; Det är bara att läsa vidare för att se. Vill bara poängtera att när slutet väl kommer, är det får gått. ^


Kommer man få veta hur Liam, Adriana och Jamie är när dem typ är 16?

Svar; Får se vad epilogen har att erbjuda.


Vad heter tjejen som föreställer Adriana?

Svar; Kristina Pimenova


Hoppas du är medveten om att du är sjukt begåvad?

Svar; Jag har underbara läsare som talar om det för mig varje dag. Jag vet om det, tack vare er. Och jag älskar er alla, lika mycket.




Det var inte så många frågor, men jag hoppas att ni har fått svar på det ni frågade. :) Jag skrev detta under tiden jag var barnvakt, så jag kan ha missat någon fråga (A)


Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback