Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle snackar strunt...

Tänkte bara tala om för er som svarade på min lilla fråga som jag ställde er igår. Jag gillade att läsa era olika svar som ni gav mig. :) Jag tror nog att vi alla någon gång har drömt om honom, med tanke på att han finns i vårt undermedveta ganska stora delar av vår tid. ^ Jag har också haft mina drömmar om honom, men aldrig att vi varit mer än vänner. Vi har varit bästa vänner i en dröm, och jag gillade det. :) 

Om jag skulle få välja mellan att vara hans bästa vän, eller hans flickvän, skulle jag utan tvivel välja bästa vän. Tänk att få spendera tid med honom, på ett sätt som gjorde att han kanske till och med öppnade sig för en, och berättade sina innersta tankar och funderingar, i ett förtroende som man inte bryter. Ja, det skulle man gilla ^ 

Jag håller på och skriver för fullt på alla olika kapitel, jag ska komma ikapp lite då jag ligger en hel del efter. Som sagt så gillar jag att ligga lite före er, så att ni kan få lite kapitel då och då. :) 

Nej, nu ska jag återgå till att skriva. Ville bara meddela er att jag lever. 



Kommentarer
rt säger:

Jag håller med dig, skulle också vilja vara bästa vän med hon än flickvän. :)

Skrivet: |

Anonym säger:

HAHAH HON OMG HAHAH!

Skrivet: |

Emma säger:

Hej jo jag har läst några kapitel som du har skrivit och jag tycker du skriver jättebra :) min fråga är då om du har lust att skriva på min novellblogg? Om du är det hör av dig. och om du inte vill kan du kanske skriva om att vi behöver en till bloggare på din blogg? jag hoppas du eller någon annan vill det :)



Skrivet: | Bloggadress: http://justinsexybieberstories.blogg.se/

Emma säger:

Hej jo jag har läst några kapitel som du har skrivit och jag tycker du skriver jättebra :) min fråga är då om du har lust att skriva på min novellblogg? Om du är det hör av dig. och om du inte vill kan du kanske skriva om att vi behöver en till bloggare på din blogg? jag hoppas du eller någon annan vill det :)



Skrivet: | Bloggadress: http://justinsexybieberstories.blogg.se/

Anonym säger:

han******* :)

Skrivet: |

rt säger:

HAAAAANN********

Skrivet: |

mariee säger:

Drömde också om att han och jag var väldigt bra vänner..och jag lyssnade på min ipod och en av hans låtar kom upp så jag drömde typ att han sjöng i drömmen och vi skrattade och hade det jättekul ute i skogen typ haha..lite svårt och förklara

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback